Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bloodymary schreef:LadyMadonna schreef:Ik vind het altijd wel jammer hoe er van alles verzonnen wordt om telemarketeers dwars te zitten. Ze doen ook maar gewoon hun werk...
Heb het zelf ook een poosje gedaan, vond het verschrikkelijk, maar het was dát of geen inkomen.... tja
Vind ik echt geen argument, ze doen gewoon hun werk. Als je voor dit soort werk kiest dan verdien je niet beter dan dit soort behandelingen. Voor mij zijn mensen die dit soort werk doen echt het laagste van het laagste en zo behandel ik ze dan ook.
Cowboy55 schreef:Morganlefay schreef:Tja jijjen en jouwen
Jullie worden....sorry, U wordt oud....
Bloodymary schreef:Maar helpt dat drammen dan echt? Is er echt iemand die dan zegt "oh nou, dan doe toch maar"?
Shadow0 schreef:Zoolgangster schreef:maar juist de leuke vlotte mensen die van nature gevoelig zijn voor "verkoopsignalen" en goed kunnen luisteren naar de klant.
Maar mensen die op en leuke vlotte manier iemands nee negeren zijn niet echt leuke mensen, want ze respecteren de grenzen van de ander niet.
elizabeth85 schreef:Natuurlijk doen deze mensen hun werk en wij proberen altijd beleeft nee te zeggen, maar deze was zo ongehoord opdringerig en brutaal...
CharleyT schreef:LadyMadonna schreef:Betekend ook dat er heel veel mensen op straat komen te staan....
Zal wel los lopen. Heel veel klinkt gelijk zo zwaar, maar cijfers zie ik niet.