"Dat doe ik dus nooit meer"

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Aroha

Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 18:45

Frummels schreef:
Een bokt account maken waaruit te herleiden is dat ik het ben.
Als ik had geweten dat er zó veel bemoeienis mee gepaard zou gaan van mensen die ik in het echte leven ken.. Of nouja ik ken ze niet eens écht, ik weet slechts wie ze zijn.. nee echt nooit meer. :n

Oeh en deze inderdaad. Ik heb mezelf zo onvindbaar mogelijk laten maken maar ik blijf vindbaar helaas. Echt een grote fout, maar mijn 13e jarige ik stond daar echt totaal niet bij stil.. :\



Iris82 schreef:
Aroha schreef:
In een echt Indisch restaurant spicy eten proberen. Ze hadden 'niet spicy', 'Mild', 'Hot' en 'very hot' en .. Indian Hot.. Die laatste moest ik natuurlijk even proberen. Never again. :')

In paniek de trein uitspringen wanneer andere mensen dit doen. WHY. Ik zat niet op te letten en dacht, doordat andere mensen paniekerig naar buiten gingen, dat we al op het eindstation waren. Wat totaal niet logisch is, want daar gaat de trein niet meer verder dus waarom de paniek.. Gevolg.. ik stapte uit in een verlaten industriegebied, god mag weten waar in Italië met een telefoon die nog maar 10% batterij had. En dat was de laatste trein voor die dag. :+


Hoe kun je nou niet vertellen hoe dit afliep? :=

Haha wilde er niet een te lang bericht van maken! Ik heb uiteindelijk met 10% batterij 'bus' ingetikt op google maps en zo de dichtstbijzijnde bushalte gevonden, daarna mijn telefoon op vliegtuigmodus gezet (batterij besparend) en de route zo goed mogelijk uit mijn hoofd geleerd. Ik moest langs zo'n soort provinciale weg lopen, in shorts, hemdje, bikini. Ik voelde me echt zoooo ongemakkelijk. Was echt bang dat ik aangezien zou worden voor prostituee, aangezien die ook zo bloot gekleed langs de weg zitten/lopen. (Het was zo'n weg waar die vrouwen dus ook daadwerkelijk zaten). Ik ben uiteindelijk in een soort mini stadje beland na een wandeling van een klein uur, bless mijn telefoon, die heeft het volgehouden tot ik in de bus zat. Ding valt al uit bij 30 procent, maar die dag begreep hij geloof ik dat ik in de penarie zat :').

Bushalte was ook echt zo'n paal in een vrij dodgy stukje, ik kon geen tijden vinden oid maar god dank kwam er al vet snel 1 aan. Ik wist gelukkig wel de plaatsnaam, dus ik kon zo enigszins aangeven waar ik heen wilde en ik had GOD DANK net 1 euro mee en de buschauffeur besloot me mee te nemen. Waarschijnlijk zag hij in dat ik als toerist op een heeeel vreemde plek was beland en dat hij mijn enige redding was :').

Either way, in het stadje aangekomen ben ik de kustlijn gaan volgen en via daar kwam ik uiteindelijk weer uit op een plek die ik herkende. Het was wel echt even.. eng.. _O- Maar vond het wel survival skills dat ik het gered had haha. Als mijn telefoon al vanaf het eerste moment was uitgevallen had ik waarschijnlijk nooit die bushalte gevonden, en had ik denk ik moeten liften, wat ik echt geen fijn idee vind.

Anyway, mij zie je dus nooit meer blindelings een trein uit springen. Sinds dien check ik het altijd 3x haha. Edit: Zeker in het buitenland dus. In Nederland lukt navigeren toch wel makkelijker, ook zonder telefoon haha.

_Tristan

Berichten: 1357
Geregistreerd: 10-10-07
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 19:22

Bij een bepaalde manege een ponykamp begeleiden.
Heel de dag aan het werk, snachts eruit omdat kinderen niet kunnen slapen, in het weekend alles moeten schoonmaken.. Uiteindelijk 80 euro per week betaald krijgen maar daar ging nog 60 vanaf want mijn paard zijn ijzer lag eraf. #) Noooit meer.

hiphorse

Berichten: 1040
Geregistreerd: 31-12-07
Woonplaats: Hoogeveen (drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 20:43

DezeNaam schreef:
Het eigeel van een hardgekookt ei in 1x in mijn mond steken... Geen slim idee, die oliebol blijft plakken in je mond/keel. :+


Dat heb ik ook een keer gedaan met een heel ei :')
Dat is ook niet aan te raden

CalipsoLover

Berichten: 5590
Geregistreerd: 14-08-11

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 20:58

Gigantische sneeuwstorm en een dikke laag sneeuw van 30cm na mijn examen wiskunde, ja wat doe je dan... Je woont toch op een afstand die te voet wat te ver is, met de fiets goed te doen. Fiets dan maar!
Afbeelding

Dit doe ik dus nooit meer.

Calanthe

Berichten: 1917
Geregistreerd: 11-01-15
Woonplaats: Omgeving Arnhem/Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 22:02

Te laat aankomen bij vrienden tijdens het indrinken, en denken dat het een goed plan is om het in te halen en binnen een half uur 2/3 flessen met twee pers op te drinken, we hadden nog een fles over dus dacht ik het idee te hebben om het gewoon mee te smokkelen en het daar verder op te drinken. (liter apfelkorn... nog meer dan halfvol) Met de hele groep erheen, ik achterop bij iemand, we moesten ongeveer 20 minuten fietsen dus met mijn dronken kop denken : :)* Ik heb een fles in mijn handen, laat ik die opdrinken. We kwamen er aan en er zaten nog een paar slokken in...
In het begin ging het nog goed, maar langzamerhand werd het zo erg dat ik het leven gewoon even niet snapte :+ dronk vervolgens de hele avond lang alleen maar water, en de volgende ochtend was ik nog steeds dronken toen ik wakker werd... Nooit, nooit, nooit meer _O-

Benoite

Berichten: 695
Geregistreerd: 27-05-14

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 22:22

Aanstekend topic.. Denken dat je met een kwart tank beter door kan rijden tot de grens ivm goedkoper tanken... Nope nope nope.. Stond te janken van de stress en opluchting toen ik eindelijk de tolweg af kon en naar een tankstation kon vragen aan de lieve toldame.

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 22:37

Oh Benoite, dat is zo eng, zeker in het buitenland! Ik probeer er altijd op te letten dat de tank vol genoeg is, want naast dat het me erg eng lijkt is het volgens mij ook zo dat als ik hier de ANWB voor moet bellen ik een flinke rekening van de leasemaatschappij krijg i.v.m. eigen schuld :=

Edit: typfouten
Laatst bijgewerkt door Anoniet op 15-06-18 22:39, in het totaal 2 keer bewerkt

lies_sparkle

Berichten: 6147
Geregistreerd: 19-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 22:38

_Tristan schreef:
Bij een bepaalde manege een ponykamp begeleiden.
Heel de dag aan het werk, snachts eruit omdat kinderen niet kunnen slapen, in het weekend alles moeten schoonmaken.. Uiteindelijk 80 euro per week betaald krijgen maar daar ging nog 60 vanaf want mijn paard zijn ijzer lag eraf. #) Noooit meer.


Volgens mij weet ik over welk kamp je het hebt....
Hier nog iemand, verschrikkelijk :(:)

purny

Berichten: 27663
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 22:51

Iets lezen en op dat moment een stap zetten. Op een trap. Met als gevolg in New York van de trap donderen, afgevoerd worden naar het slechtste ziekenhuis en er 1,5 jaar later nog steeds met de schade lopen

CalipsoLover

Berichten: 5590
Geregistreerd: 14-08-11

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 22:56

New York en ziekenhuizen... Ook slechte ervaringen mee :')

purny

Berichten: 27663
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 22:59

CalipsoLover schreef:
New York en ziekenhuizen... Ook slechte ervaringen mee :')

Bellevue ziekenhuis. Lopend zonder nekkraag naar de ambu in de ambu een nekkraag om. En heel classy met een beker water van Starbucks binnengebracht worden :+

_Nadia_

Berichten: 2660
Geregistreerd: 06-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 23:06

purny schreef:
CalipsoLover schreef:
New York en ziekenhuizen... Ook slechte ervaringen mee :')

Bellevue ziekenhuis. Lopend zonder nekkraag naar de ambu in de ambu een nekkraag om. En heel classy met een beker water van Starbucks binnengebracht worden :+

Ik ben een tijd terug naar New York geweest en heb toen zo'n hop on, hop off bus genomen, de gids daarvan kwam van de Lower East side en toen we langs t Bellevue reden zei hij al dat zelfs als je bijna dood bent je nog beter op straat kan blijven liggen omdat je dan betere kansen hebt.
Vervolgens trok hij zn shirt omhoog en bleek dat hij onder de littekens zat door verkeerde operaties daar en kregen we een heel verhaal over dat hij het ziekenhuis aangeklaagd had enzo. T stomme is dat daarnaast nog een ziekenhuis zit en die schijnt een stuk beter te zijn.

CalipsoLover

Berichten: 5590
Geregistreerd: 14-08-11

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 23:17

Verschrikkelijk... Ik ben zo eens zonder verdoving (enkel plaatselijk zodat ik niet meer kon bewegen, dus wel voelen) als 3 jarige geopereerd aan een bloedvergiftiging in the American hospital in Istanbul. Ook nooit meer.

Tancreda4

Berichten: 24208
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 23:28

Getsie wat eng calipselover!

Nooit meer: mij druk maken dat schoenen nat of vies worden. Ik deed ze uit net voor we een wedstrijdje gingen doen wie het eerst in het water ligt! Schoenen aan gehouden had een hoop ellende gescheeld! Blijkbaar lagen er enorm scherpe schelpen in het water. 9 hechtingen, shock toestand, dagen rolstoel, en jaren pijnlijke Littens later inmiddels... Ik ren nooit meer water in en al helemaal niet zonder schoenen!! {:}

Anoniem

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 23:47

Lid worden van een forum waar je niet kunt uit kunt omdat al je berichten blijven staan ondanks dat je het niet eens bent met de invulling van de nieuwe privacywet.

Vjestagirl

Berichten: 26687
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 00:29

Nooit meer reageren op een aandacht vragende, passief agressieve, zogenaamd on topic reagerende, zeurderige, topickapende troll.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 00:49

Vjestagirl schreef:
Nooit meer reageren op een aandacht vragende, passief agressieve, zogenaamd on topic reagerende, zeurderige, topickapende troll.


Gelijk heb je

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 00:50

Vjestagirl schreef:
Nooit meer reageren op een aandacht vragende, passief agressieve, zogenaamd on topic reagerende, zeurderige, topickapende troll.


Nou krijg ik de neiging je berichten terug te lezen om welk topicdit ging...
Maar ben te moe daarvoor :Y)

ladypaard

Berichten: 3737
Geregistreerd: 21-12-04
Woonplaats: Harderwijk

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 01:01

Tijdens een operatie rode ontsmettingsmiddel laten gebruiken :/. Moest een cyste bij m'n Lies worden weggehaald, en ze ontsmetten heeeeel ruim. Heel m'n onderkant zat onder de plekken pas na 2 weken werd pijn en jeuk beter.
Vorige maand weer geopereerd, buik. Wel 100 keer gezegd dat ze niet dat spul moeten gebruiken :')

Niobe

Berichten: 8029
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 01:39

Vjestagirl schreef:
Nooit meer reageren op een aandacht vragende, passief agressieve, zogenaamd on topic reagerende, zeurderige, topickapende troll.


Oh ja, dat voornemen heb ik ook!

jaimy10

Berichten: 1704
Geregistreerd: 14-05-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 01:54

AlwaysH schreef:
Toen ik iets jonger was in een speelparadijs (De Wadden) werd ik een mietje genoemd door een klasgenootje. Moest mezelf bewijzen (van mezelf)... dat heb ik geweten.
Ging met een soort skelter van een lange, best stijle glijbaan...

Dat eindigde in een gat in de muur en een gebroken knie. _O-


Maar ze vonden me wel een waaghals, lol. 8-)


Hahaha de sportschool en speelparadijs zijn tegenwoordig van mij..... En ik weet precies wat en waar je bedoeld. Oh ik kom ze regelmatige tegen, die kinderen kennen geen angst :')

AlwaysH

Berichten: 11291
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 02:15

jaimy10 schreef:
AlwaysH schreef:
Toen ik iets jonger was in een speelparadijs (De Wadden) werd ik een mietje genoemd door een klasgenootje. Moest mezelf bewijzen (van mezelf)... dat heb ik geweten.
Ging met een soort skelter van een lange, best stijle glijbaan...

Dat eindigde in een gat in de muur en een gebroken knie. _O-


Maar ze vonden me wel een waaghals, lol. 8-)


Hahaha de sportschool en speelparadijs zijn tegenwoordig van mij..... En ik weet precies wat en waar je bedoeld. Oh ik kom ze regelmatige tegen, die kinderen kennen geen angst :')


Zit er nog steeds een plaat voor die deuk? :+

jaimy10

Berichten: 1704
Geregistreerd: 14-05-13
Woonplaats: Amsterdam

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 02:18

Nee dat stukje hebben we veiliger gemaakt :')

AlwaysH

Berichten: 11291
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 02:20

jaimy10 schreef:
Nee dat stukje hebben we veiliger gemaakt :')


Hadden jullie dat potvolkoffiebonen niet eerder kunnen bedenken? (Was natuurlijk verder niet totaal mijn eigen schuld ofzo :P ) _O-

Houd t niet droog hier hoor!

jaimy10

Berichten: 1704
Geregistreerd: 14-05-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 02:22

AlwaysH schreef:
jaimy10 schreef:
Nee dat stukje hebben we veiliger gemaakt :')


Hadden jullie dat potvolkoffiebonen niet eerder kunnen bedenken? (Was natuurlijk verder niet totaal mijn eigen schuld ofzo :P ) _O-

Houd t niet droog hier hoor!


Ik weet niet hoelang geleden maar wij zitten r pas 1,5 jaar in :') hahaha