Sunnda schreef:Je schoonzus was getrouwd met je zwager?
Dat is toch niet zo raar? Broer of zus van je partner en daar de man of vrouw van? =Zwager en schoonzus

Dit topic is zo hilarisch en soms ook zo herkenbaar!
Pizzabezorger die zelf beslist over 10 cnt fooi, zou voor mij ook een principekwestie zijn, dat doe je niet
Ik heb taxi gereden in de horeca, fooi is dan heel normaal. Maar toch als de meter op 9,90 staat en iemand zegt niks, geef ik die 10 cnt terug. Op dat moment zeggen ze dan meestal wel dat ik het mag houden maar niet altijd en dat mag iedereen zelf weten.Wat ik wel enorm gierig vond waren de mensen die korting wouden.. Mijn standaard reactie was dan of ze in de kroeg ook bij ieder biertje korting vroegen.. Meestal was het dan wel klaar

Rekening splitsen doe ik eigenlijk nooit, meestal gewoon delen door het aantal personen. Maar als iemand dat niet wil, omdat diegene weinig drinkt of goedkoop eet, is dat ook zijn/haar goed recht..
Ik had een collega, enorm gierig.. Altijd de goedkoopste vakanties via vakantieveiling en dan achteraf klagen over slechte bedden
Ook had ze geen internet in dr mobiele abo, want nu betaalde ze maar 6 euro per maand en anders 8
Maar dan wel iedere keer als ze vakantie had heel uitdrukkelijk zeggen dat ik moest sms-en als er iets was
Verder kochten ze wel iedere 3 jaar een nieuwe auto, wat ik dan weer enorme geldverspilling vind 
Maar goed, gierige mensen zullen niet snel mijn vrienden worden en blijven, ik vind dat echt vreselijk

15,-?!
Op de 1 of andere manier betaalt zij altijd minder dan de rest. Oja, ze eet wel het meest en ga nooit tapas met haar eten! Ze verorbert alle gerechten waar je bij staat en weet nooit wat ze besteld had. Maar dan wel alleen afrekenen wat je zelf besteld hebt....
En ik heb ook al regelmatig met vrienden gehad dat we echt moesten gaan uitzoeken wat ik nou ook alweer moest terugbetalen. Dat is geen onwil ofzo, ik ben gewoon vergeetachtig