nee dat zou ik ook niet laten lopen!!! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
nee dat zou ik ook niet laten lopen!!!
(Normaal zit het eerder op 100-200 denk ik) Heb geen kleding of iets voor in huis gekocht, dus dat scheelde al veel. Dus uiteindelijk veel kunnen sparen dus dat gaat mooi naar ons bruiloftspotje.
Schade: 15 euro.
san4nie schreef:Goed bezig dames! Ik ga ook door, want het voelt ergens wel goed. Heb ook eigenlijk niks uitgegeven aan onzinnige dingen. Alleen cadeautjes en spulletjes voor de kat.
Wil wel graag schoenen, kleren, haarproducten en kattenspeeltjes kopen.
En eigenlijk ook nieuw servies.
Vind het best lastig hoor. Soms wil ik gewoon iets kopen. Maar doe het niet, en dan blijft het een beetje "knagen" ofzo. Want is zo moooiiii!
Afgelopen week wezen zwemmen en ergens koffie gedronken, niet echt nodig natuurlijk, maar wel leuk.
Wel alles opgeschreven wat ik gedurende maart bedacht te willen hebben. Ik doe het in april weer
. Het viel me in het begin wel erg op hoe erg je bezig bent met dingen willen. Je zoekt gewoon iets om te willen. Heel raar. Sheran schreef:Het viel me in het begin wel erg op hoe erg je bezig bent met dingen willen. Je zoekt gewoon iets om te willen. Heel raar.

1x wat gekocht, maar dat was omdat ik mijn lunch was vergeten