Producten die werken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maanlicht

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 18:18

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 18:20

Laat ik nou in Hilversum werken :D

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 18:22

Deze anti klit spray voor je haar!!
Ik heb super dik, lang en pluizig haar tot op mn taille wat snel in de knoop raakt, maar met dit spul krijg je de ergste klitten eruit <3
Ruikt ook nog eens heerlijk, echt zn gewicht in goud waard!

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 18:41

xx_Irisje schreef:
Maanlicht schreef:
De Kiko Milano waterproof eyeliner. Een eyeliner die 3 dagen blijft zitten als je het er niet zelf afhaalt. Huilbuien, douchen, regen, sauna, alles kan ie aan. Ik wil niets anders meer :P

Waar haal je die?

Bij Kiko Milano :D
https://www.kikocosmetics.com/nl-nl/

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 19:50

Mijn ISO 5 piece krultangset <3
Geen producten nodig , blijven echt een paar dagen zitten en door de 5 opzetstukken altijd de perfecte soort Krul !

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 20:27

vision zonnebrandcreme, trekt snel in, geen vettig laagje en zeker niet zo een typische geur. Nog een pluspunt? Ik verbrand niet! :)

Ik vind verder aussie heel erg fijn werken inderdaad voor in mijn haar

fresh discs voor in de toilet van wc eend, nooit meer zo een geur ding met je handen eruit moeten vissen :+

Kruidvat duo olie lotion make up reiniger, heerlijk! even na met een washandje en alles schoon en niet uitgedroogd.

Helemaal enthousiast ook over de dagcreme van de kruidvat! :j

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 20:31

Anti klit spray van Etos. Werkt ook goed in staart van je paard en kost 3 euro.

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 07:29

MelissaH1996 schreef:
N.a.v. dit topic het wimperserum gekocht van de kruidvat 2,5 week geleden. Nu dus ruim twee weken verder en ik zie echt duidelijk verschil in de lengte van m'n wimpers, dikke aanrader dus :D

Ooh echt!
Ik gebruik het nu 11 dagen, volgens mij zie ik nog geen verschil.
Ik doe het elke avond op.

Doen jullie het kwastje weer in het flesje terug dopen zegmaar als je aan je 2e oog begint?
Of 2 ogen gelijk, als je het kwastje uit het flesje haalt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 10:27

L'oreal Lash Paradise mascara. Heb nog nooit een mascara die ook echt je wimpers langer maakt, maar deze doet het. Niet normaal!

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 11:30

Bij wimperserum doe ik t kwastje weer opnieuw dopen voor het 2e oog.

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 07:34

tylando schreef:
Bij wimperserum doe ik t kwastje weer opnieuw dopen voor het 2e oog.

Dankje

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 08:09

Heeft iemand de oplossing tegen wallen? Meer slaap zal ongetwijfeld helpen maar helaas denken mijn dochters daar anders over en hebben mijn wallen inmiddels zelfs wallen :=

Verder is Dop een erg fijn shampoo merk maar weet niet of dat in Nederland te krijgen is. En alep zeep is super fijn als je een beetje een gevoelige huid hebt.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 08:41

lizy29 schreef:
Heeft iemand de oplossing tegen wallen? Meer slaap zal ongetwijfeld helpen maar helaas denken mijn dochters daar anders over en hebben mijn wallen inmiddels zelfs wallen :=

Verder is Dop een erg fijn shampoo merk maar weet niet of dat in Nederland te krijgen is. En alep zeep is super fijn als je een beetje een gevoelige huid hebt.

Wallen als in vochtzakjes onder je ogen? Of donkere kringen?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 08:53

Ik ga die Inecto shampoo eens proberen. Moet ik dan de Argan versie of de Coconut versie hebben?

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 09:09

Ik heb de cocos versie omdat mijn haar enorm vet en zwaar word van arganolie (dik haar met veel slag/krullen)

Sleipnir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 09:25

lizy29 schreef:

Ja! Ik gebruik sinds een tijdje de Collistar pure active eye contour. Gekocht met een cadeaubon, maar ik ben hooked en zou 'm zo weer kopen!

Ik heb wel eens in een damesblaadje gelezen dat Sperti zou helpen tegen wallen, maar dat heb ik nooit geprobeerd. :Y)

Mijn lifesaver op dit moment is het Hydraphase intense gezichtsmasker van La Roche Posay. Ik heb een heel erg gevoelige huid en door de kou krijg ik een soort schaafplekken in mijn gezicht. Daar ben ik nu geen last meer van. Het is een soort crème die je dik opsmeert en 10 minuten laat intrekken. Volgens de verpakking kun je daarna het restant verwijderen met een wattenschijfje, maar ik laat alles fijn zitten en gebruik het als een nachtmasker. Na twee keer gebruiken had ik al een superzachte en gehydrateerde huid, zonder enig spoortje van droogte. Topproduct!

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 09:51

Corelli schreef:
lizy29 schreef:

Wallen als in vochtzakjes onder je ogen? Of donkere kringen?

Mooie donkere kringen....

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 09:58

Suzanne F. schreef:
Ik ga die Inecto shampoo eens proberen. Moet ik dan de Argan versie of de Coconut versie hebben?

Ik heb hem nu ook een week. Bevalt super. Ik heb ook de coconut.

Erres

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 10:23

Giolli schreef:
Deze ooit een keer bij de action gekocht en ben helemaal in Love. <3
Het ruikt heerlijk en maakt je haar super zacht en soepel voor hele lange tijd. Het is een masker, maar je hebt er ook andere producten van.

[ [url=m/D2u3mo.jpg]Afbeelding[/url] ]

En natuurlijk de bikini bliss van avoyd. Blijft mijn life hack #1. Ingegroeide haartjes en rode bultjes zijn voor goed verleden tijd.

[ [url=m/MXj9aR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waar koop je die Avoyd??

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 11:02

lizy29 schreef:
Concealer? :D Ik zweer bij deze concealer van Catrice: https://www.kruidvat.nl/catrice-liquid- ... /p/3507057

Kost maar een paar euro en werkt perfect. Ze hebben verschillende kleuren.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 11:04

Voor donkere Wallen werkt die concealer hierboven perfect. Voor puistjes vind ik hem wel erg dik, daar heb ik liever zo'n stick voor.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 11:24

Voor donkere kringen gebruik ik een oogcrème van Babor en de Philips Visapure Advanced met opzetstuk voor het ooggebied. Dat scheelt enorm.

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 11:37

Concealer etc draag ik echt nooit. Wil het dus meer zoeken in een soort van crème. Ben al begonnen met een dagcreme en dat is voor mij al heel wat.

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 12:25

Ik ben eigenlijk altijd opzoek naar producten die nog beter zijn dan de producten die ik al had. Onderstaand lijstje zijn producten die ik echt al lang gebruik en meerdere malen gekocht heb omdat ik er zo tevreden mee ben. Overigens zijn het producten die niet snel van m'n lijstje zullen verdwijnen. :9

- Vaseline spray & go. Ideaal voor in de zomer (in de winter hoeven m'n benen er niet per se glimmend bij lopen :') ), je krijgt er een mooie glimmende gevoedde huid van, maar trekt inderdaad heel snel in. Ruikt ook nog eens super lekker.
- RCMA no color poeder. De goedkoopste (aangezien je een potje ter grootte van een avocado krijgt) en beste translucent poeder die ik ooit gehad heb. Make up blijft echt prachtig zitten totdat ik het er weer vanaf haal. Heeft ook geen flash back en werkt voor iedere huidskleur. De poeder past zich als het ware aan jouw huid aan. Ook heeft ie een hele fijne textuur dus je hebt niet dat bekende zware gevoel na het gebruik van dit poeder.
- Burt's bees lip balm voor droge lippen
- Catrice don't leave me waterproof liquid liner. Hele fijne applicator, blijft echt zitten totdat je het eraf haalt, en een mooie intense zwarte kleur. Is lang de favoriet van Nikkietutorials geweest, maar de mijne is het nog steeds! Ik gebruik hem al sinds mijn 13e, 7 jaar lang al dus. Soms probeer ik een andere, maar toch altijd een beetje teleur gesteld aangezien ik deze kwaliteit gewend ben.
- De echte beautyblender. Ik heb er al echt heel veel geprobeerd omdat ik niet toe wilde geven aan de dure prijs. Uiteindelijk na veel probeersels toch gekocht en nog nooit zo'n fijn sponsje gebruikt. Uiteraard wel nat maken voor gebruik.
- De ultieme zilvershampoo: fudge clean blonde shampoo. Is de enige zilvershampoo die m'n haar niet droog maakt, en echt super goed werkt. Ik moet het altijd snel van m'n handen af wassen omdat m'n nagels anders paars zijn. Zo gepigmenteerd is ie dus.
- Maybelline age rewind concealer. Mooi pigment, maakt absoluut niet droog, heel mooi uit te blenden en blijft goed zitten. Echt een topper en ik wil niet meer anders. Heb lang die van catrice gebuikt maar ik prefereer deze echt.
- Toen ik nog lang haar had: keratine spray als anti klit. En loreal elvital extraordinary oil voor in m'n droge punten. Nu ik korter haar heb gebruik ik de producten niet meer omdat mijn punten niet droog meer zijn.

Dat zijn ze wel zo'n beetje!

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 13:10

Suzanne F. schreef:

Mijn moeder heeft de Arjan genomen want ze houdt niet van kokos, ik zelf heb de kokos, vind hele fijne shampoo tot nu toe! Dankzij dit topic :D