Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xx_Irisje schreef:Maanlicht schreef:De Kiko Milano waterproof eyeliner. Een eyeliner die 3 dagen blijft zitten als je het er niet zelf afhaalt. Huilbuien, douchen, regen, sauna, alles kan ie aan. Ik wil niets anders meer
Waar haal je die?
MelissaH1996 schreef:N.a.v. dit topic het wimperserum gekocht van de kruidvat 2,5 week geleden. Nu dus ruim twee weken verder en ik zie echt duidelijk verschil in de lengte van m'n wimpers, dikke aanrader dus
lizy29 schreef:Heeft iemand de oplossing tegen wallen? Meer slaap zal ongetwijfeld helpen maar helaas denken mijn dochters daar anders over en hebben mijn wallen inmiddels zelfs wallen![]()
Verder is Dop een erg fijn shampoo merk maar weet niet of dat in Nederland te krijgen is. En alep zeep is super fijn als je een beetje een gevoelige huid hebt.
lizy29 schreef:Heeft iemand de oplossing tegen wallen? Meer slaap zal ongetwijfeld helpen maar helaas denken mijn dochters daar anders over en hebben mijn wallen inmiddels zelfs wallen
Corelli schreef:lizy29 schreef:Heeft iemand de oplossing tegen wallen? Meer slaap zal ongetwijfeld helpen maar helaas denken mijn dochters daar anders over en hebben mijn wallen inmiddels zelfs wallen![]()
Verder is Dop een erg fijn shampoo merk maar weet niet of dat in Nederland te krijgen is. En alep zeep is super fijn als je een beetje een gevoelige huid hebt.
Wallen als in vochtzakjes onder je ogen? Of donkere kringen?
Giolli schreef:Deze ooit een keer bij de action gekocht en ben helemaal in Love.![]()
Het ruikt heerlijk en maakt je haar super zacht en soepel voor hele lange tijd. Het is een masker, maar je hebt er ook andere producten van.
[ [url=m/D2u3mo.jpg]Afbeelding[/url] ]
En natuurlijk de bikini bliss van avoyd. Blijft mijn life hack #1. Ingegroeide haartjes en rode bultjes zijn voor goed verleden tijd.
[ [url=m/MXj9aR.jpg]Afbeelding[/url] ]
lizy29 schreef:Concealer?Heeft iemand de oplossing tegen wallen? Meer slaap zal ongetwijfeld helpen maar helaas denken mijn dochters daar anders over en hebben mijn wallen inmiddels zelfs wallen