De mensen die mij snachts overal voor mogen wakkerbellen weten dit ook

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lizzyy schreef:.
Stel je voor er is iets met mijn (oude) merrie/moeder/vader/vriend/broer oid. en ik neem niet op. Zal het mezelf echt niet kunnen vergeven als je te laat bent
Relaxed schreef:Lizzyy schreef:.
Stel je voor er is iets met mijn (oude) merrie/moeder/vader/vriend/broer oid. en ik neem niet op. Zal het mezelf echt niet kunnen vergeven als je te laat bent
Als ze jou eerst bellen en daarna pas DA/112 kunnen ze idd te laat zijn..Natuurlijk wil je er snel zijn, maar je kunt meestal toch niets doen als het echt ernstig is..
Laura82 schreef:Relaxed schreef:
Als ze jou eerst bellen en daarna pas DA/112 kunnen ze idd te laat zijn..Natuurlijk wil je er snel zijn, maar je kunt meestal toch niets doen als het echt ernstig is..
Natuurlijk bellen ze eerst 112... Heeft toch niets te maken met of je nog wat kunt doen? Maar dan kan je nog te laat zijn om bijv afscheid te nemen of een geliefde bij te staan. Ik vind dat persoonlijk heel belangrijk, maar heb toch al behoorlijk wat reacties van mensen voorbij zien komen van mensen die dat blijkbaar niet boeit, kan me er niets bij voorstellen
Riddershow schreef:A3a1 schreef:Ja, die verwijder ik
Kan mijn ouders zo slecht verwijderen...
Klijntje schreef:Maar worden jullie dan zo veel gebeld? Ik heb mijn huidige telefoon sinds afgelopen oktober, en denk dat ik de gesprekken op 2 handen kan tellen.
Aangezien ik buitenshuis geen internet heb, neem ik vaak een boek mee als ik ergens heen moet/moet wachten. Of een brief om te schrijven. Of een haak- of borduurwerkjeHopeloos tuttig hehehe
Relaxed schreef:Kahawa schreef:Dan heb je het topic niet goed gelezen, er zijn er tientallen zoals jij. Ook jongeren.
En toch ben je dan onder de jongeren een uitzondering, want die andere 100-duizenden zijn vergroeid met hun mobiel