Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 07:21

linoleum schreef:
Wat een activiteit hier!

Ik net thuis van eerste date. Samen drankje gedaan in café. Was erg gezellig, flink gekletst. Toen hij weer naar huis ging gezoend. En erg goede zoen. Gezellige, leuke vent, maar misschien toch wat te rustig voor mij. Ik ga er nog eens een nachtje over slapen.

Verkijk je er niet op.. Mijn ex leek mij eerst ook wat aan de brave kant zeg maar, maar dat kwam omdat hij het niet wilde verprutsen bij me. Later bleek dat hij precies dat heeft waar ik zo van hou ;)

Geef het een kans.

linoleum

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 08:38

Haha ja hij gaf zelf letterlijk een paar keer aan dat hij redelijk rustig is :') maar hij krijgt zeker nog een kans. Het was gezellig en leuke man, zo snel knap ik niet af.

En lang niet alle matches praten terug of beginnen een gesprek. Maar gewoon blijven proberen. Ik heb nu stuk of vier gesprekken lopen. Soms reageren ze helemaal niet, soms stoppen ze zo na een dag en soms reageer ik niet meer. Maar er zijn zeker die wel gesprek aangaan en geïnteresseerd overkomen.

vionnesem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 08:59

lovelyfiefy schreef:
Oke, ik kom ook maar even binnen vallen..
Jullie matches praten/reageren ook echt op Tinder?

Ik vind het al eng worden als ik na mijn eigen 'Hoi' antwoord krijg :+

Laten we het er op houden dat ik Tinder nog niet echt een succes vind _O-
(ik zit eigenlijk met het 'ik ga het verwijderen' idee in mijn hoofd)

Precies dit heb ik dus ook! :j
Maar het schijnt toch te kunnen!

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 09:00

Hallo!

Even een vraagje ben net match geworden met een te knappe buitenlander.
Meer dan 2000 km afstand maar serieus hoe kan die tussen mijn mensen komen te staan?

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 09:27

Hallo allemaal ik deed er even 2 dagen over om 5 pagina's (en nu 9) bij te lezen :')

Leuk om nu een hoop succesverhalen te lezen, toch heb ik altijd stiekem de hoop de ware niet via Tinder tegen te komen maar gewoon op een spontaan moment.

Ik ben nog steeds druk met de vriend-niet-relatie, we zien elkaar iets te vaak per week. Gaan samen sporten/hardlopen, stappen of filmpje kijken en ik vind het wel prima zo. Af en toe swipe ik wat op Tinder maar ik voel weinig de behoefte om te daten. Ik heb daar helemaal geen tijd voor en met vriend-niet-relatie heb ik het gewoon gezellig :+

Van de week nog wel een grappig gesprek, een match vroeg wat ik aan het doen was: Netflixen. Toen zei hij ohh ik wil wel langs komen om je dekentje te zijn, of je komt bij mij en gaan we lekker samen slapen. Dus toen zei ik uhh daar doe ik niet aan. Vervolgens vroeg hij of ik van avocado's hield, want dat was zijn werk. En kwam vervolgens de opmerking: 'But you don't want my avocado'. Ik moest er wel even hard om lachen, nog nooit een vent meegemaakt die zijn ding met een avocado vergeleek.

Verder heb ik twee jaar terug een tijdje getindert met een man hier uit het dorp, voor het Tinderen ooit al een keer een handje geschud omdat we beiden op een verjaardag waren, maar van een date was het nooit gekomen. Had hem onlangs ook alweer voorbij zien komen op Tinder maar niet geliked. Afgelopen weekend kwam ik hem in de supermarkt tegen, wel 4 keer mijn pad gekruist en toen ik hem de 4e keer tegen kwam toch maar even oogcontact gemaakt. Hij herkende me dus ook en zei: Hoi! Was een beetje awkward omdat mijn dochter gelijk vroeg: Wie is dat??

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 10:08

Janinevv schreef:
Hallo!

Meer dan 2000 km afstand maar serieus hoe kan die tussen mijn mensen komen te staan?

Met Tinder plus/gold kun je je locatie aanpassen. Als hij dan jou een like heeft gegeven komt hij bij jou naar voren. Zo kun je dan een match krijgen buiten het maximale bereik.

Ook handig om te zien of iemand jou een like heeft gegeven: als hij flink buiten jou maximale bereik zit en bij jou naar voren komt is het 99% zeker een like van hem

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 10:10

Of ze zijn simpelweg in de buurt geweest. Ik kom ineens heel veel mensen van ver weg tegen, die waren afgelopen week hier in Groningen vanwege ESNS.

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 10:14

Of het doet gewoon vreemd, tinder stond ooit op mijn tablet en toen bleef ik in de states zitten. Voor alle duidelijkheid: ik zat thuis, in de zetel :+

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 10:29

Goedemorgen! Hier Tinderdate net naar huis....hij was voor het eerst blijven slapen.
Gisteren gezellig getafeld samen with me as dessert O:) daarna nog 2 films gekeken.
We vonden het wederzijds weer erg geslaagd, hij is heel lief en erg knuffelig en had het al over serieuze dingen om samen te doen.
Dus dat beloofd best wat goeds *D hoor toch vaak van vriendinnen horror verhalen wbt Tinder met Wappies en banketstaaf's :+

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 10:55

Berdien schreef:
Mwah, ligt wel aan de hond. Een hond die duidelijk als verlenging van bepaalde tekortkomingen dient vind ik niet iets waardoor iemand naar rechts gaat.

Mijn inmiddels vriend had ook fotos met een hond en paard waardoor die de voordeel van de twijfel kreeg, anders had ik hem nooit geliked haha

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 10:56

Ik meld me ook weer! Hier een succesverhaal via Paiq, inmiddels 6 maanden samen en samenwonend. Ik ga proberen weer wat actiever mee te praten :')

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 10:58

Wendy15 schreef:
Hier heb je elk jaar ouwe sunderklaas zo'n verkleed feest en is ook zo'n gozer die op mannen valt en dan als vrouw verkleed gaat. Menig hetero man hier is er zo al mee aan de scharrel geweest :')

:oo :')

Wendy15 schreef:
Flessuh druk voor de grap eens op "geplaatst" onder jouw naam. Bijna al je berichten gaan over geen matches of matches die niks zeggen. Alles heeft (hetzij met een knipoog) een negatieve ondertoon. Dat negatieve en wanhopige is gewoon niet aantrekkelijk. Je zult het niet bewust doen maar iemand waar je mee praat pikt dat wel op. Laat het los geniet van je leven maak een grapje en bijt je niet teveel vast in matches hebben. Bedoel het echt niet rottig dat ik dit zo zeg maar je zit jezelf zo in de weg en dat is zonde want volgens mij ben je wel een oprecht aardige vent.

:j :j

linoleum schreef:
Wat een activiteit hier!

Ik net thuis van eerste date. Samen drankje gedaan in café. Was erg gezellig, flink gekletst. Toen hij weer naar huis ging gezoend. En erg goede zoen. Gezellige, leuke vent, maar misschien toch wat te rustig voor mij. Ik ga er nog eens een nachtje over slapen.

Klinkt wel geslaagd, leuk!!

lovelyfiefy schreef:
Oke, ik kom ook maar even binnen vallen..
Jullie matches praten/reageren ook echt op Tinder?

Ik vind het al eng worden als ik na mijn eigen 'Hoi' antwoord krijg :+

Laten we het er op houden dat ik Tinder nog niet echt een succes vind _O-
(ik zit eigenlijk met het 'ik ga het verwijderen' idee in mijn hoofd)

Ik had dat ook hoor haha. Maar een hele leuke match gehad en dat is echt tnt de liefde van mijn leven <3

Normaal bij elke hoi of een zullen we wat drinken blokkeerde alles in mijn hoofd, maar bij hem niet haha

listiglistje schreef:
Goedemorgen! Hier Tinderdate net naar huis....hij was voor het eerst blijven slapen.
Gisteren gezellig getafeld samen with me as dessert O:) daarna nog 2 films gekeken.
We vonden het wederzijds weer erg geslaagd, hij is heel lief en erg knuffelig en had het al over serieuze dingen om samen te doen.
Dus dat beloofd best wat goeds *D hoor toch vaak van vriendinnen horror verhalen wbt Tinder met Wappies en banketstaaf's :+

Leuk zeggg *\o/*
Laatst bijgewerkt door Dani op 22-01-18 11:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd.

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 12:12

Wauw 9 pagina`s in een dag.. ik ga m’n best doen om het weer bij te houden!
Weer leuk weekend gehad, de kinderen 4 en 6 van m’n zusje hele weekend bij hem in huis gehad in de hoop dat het hem zou afschrikken. Maar helaas is dat niet gelukt want hij vond het helemaal fantastisch. Gisteren bij m’n schoonouders gegeten en straks ga ik met schoonmoeders shoppen en dan komen ze savonds hier eten.
Vakantieplannen worden ook al gemaakt om met mijn hele familie te gaan deze zomer en eind van het jaar willen we naar bonaire samen.

Lekker burgerlijk weer _O-

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 13:08

Ik meld me, als dat mag. Gisteravond heb ik tinder gedownload en ben al aardig wezen swipen sindsdien. Vooralsnog schrik ik als ik een match heb en durf ik ook niks te sturen, maar misschien kan ik binnenkort ook wat leuke verhalen delen. :D

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 13:09

Flessuh schreef:
Janinevv schreef:
Hallo!

Met Tinder plus/gold kun je je locatie aanpassen. Als hij dan jou een like heeft gegeven komt hij bij jou naar voren. Zo kun je dan een match krijgen buiten het maximale bereik.

Ook handig om te zien of iemand jou een like heeft gegeven: als hij flink buiten jou maximale bereik zit en bij jou naar voren komt is het 99% zeker een like van hem

Haha nou ik dacht die is niet verkeerd like, en toen gelijk een match haha :D

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 13:10

Ik had een leuke match, maar die verhuisd vrijdag voor de rest van het schooljaar naar Nijmegen -O- Hij heeft geen tijd meer om deze week af te spreken, maar volgende week spreken we af in Leeuwarden of Zwolle (centraal tussen Nijmegen en Leeuwarden).
Ik zoek ze wel uit he, wat van ver komt is lekker? _O-

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 13:12

Yvankaxx schreef:
Ik had een leuke match, maar die verhuisd vrijdag voor de rest van het schooljaar naar Nijmegen -O- Hij heeft geen tijd meer om deze week af te spreken, maar volgende week spreken we af in Leeuwarden of Zwolle (centraal tussen Nijmegen en Leeuwarden).
Ik zoek ze wel uit he, wat van ver komt is lekker? _O-

kan ik bevestigen ja <<)
mijn vriend woonde 2.5 uur met het ov enkele reis.
Lekker daten! Het schooljaar is zo voorbij.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 13:16

Nijmegen is ook bijna 2.5u met het OV, maar ik heb straks ook een minder drukke periode en waar een wil is is een weg ja :j

Maar vanavond eerst een date met de Griekse jongen :)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 13:19

Yvankaxx schreef:
Nijmegen is ook bijna 2.5u met het OV, maar ik heb straks ook een minder drukke periode en waar een wil is is een weg ja :j

Maar vanavond eerst een date met de Griekse jongen :)
Super tof en stoer van je :D

Stiekem zou ik ergens in een hoekje, verscholen achter een giga-krant, uiteraard, toe willen kijken ;)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 13:26

Hahaha dan zou ik me volgens mij zwaar ongemakkelijk voelen _O-

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 13:30

Je ziet me toch niet O:)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 13:31

Nieuw topic! Leuke OP!

Het weekend samen met mijn vriend op autojacht gegaan, een nieuwe auto voor mij uitzoeken. Lekker burgerlijk weer :') . Maar we hebben een onwijs leuke gevonden en als die door mijn eigen garage word goedgekeurd koop ik die :D
Vriend heeft trots tegen iedereen vertelt dat mijn eerste eis bij een nieuwe auto was dat hij een stuk sneller is dan wat ik nu heb "Mijn vriendin wil een snelle auto!!!" waarna hij de opmerkingen terug kreeg dat hij wel echt een ideale vriendin heeft :roll: Ze moesten eens weten... :Y)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 13:53

Nu ik weer aan t werk ben gaan jullie te hard :')

Babbel sinds zaterdag wel leuk met iemand. Rijdt ook motor en doet mountainbiken. Woont wel ver maar hij heb daar niet zo'n probleem mee wil wat afspreken dus ben benieuwd of dat er daadwerkelijk van komt.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 13:57

Heb ie daar geen probleem mee :')

Heeft jij ff mazzel :P

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 14:01

Goeiste Hollands :')