Wendy15 schreef:Hier heb je elk jaar ouwe sunderklaas zo'n verkleed feest en is ook zo'n gozer die op mannen valt en dan als vrouw verkleed gaat. Menig hetero man hier is er zo al mee aan de scharrel geweest

Wendy15 schreef:Flessuh druk voor de grap eens op "geplaatst" onder jouw naam. Bijna al je berichten gaan over geen matches of matches die niks zeggen. Alles heeft (hetzij met een knipoog) een negatieve ondertoon. Dat negatieve en wanhopige is gewoon niet aantrekkelijk. Je zult het niet bewust doen maar iemand waar je mee praat pikt dat wel op. Laat het los geniet van je leven maak een grapje en bijt je niet teveel vast in matches hebben. Bedoel het echt niet rottig dat ik dit zo zeg maar je zit jezelf zo in de weg en dat is zonde want volgens mij ben je wel een oprecht aardige vent.

linoleum schreef:Wat een activiteit hier!
Ik net thuis van eerste date. Samen drankje gedaan in café. Was erg gezellig, flink gekletst. Toen hij weer naar huis ging gezoend. En erg goede zoen. Gezellige, leuke vent, maar misschien toch wat te rustig voor mij. Ik ga er nog eens een nachtje over slapen.
Klinkt wel geslaagd, leuk!!
lovelyfiefy schreef:Oke, ik kom ook maar even binnen vallen..
Jullie matches praten/reageren ook echt op Tinder?
Ik vind het al eng worden als ik na mijn eigen 'Hoi' antwoord krijg
Laten we het er op houden dat ik Tinder nog niet echt een succes vind

(ik zit eigenlijk met het 'ik ga het verwijderen' idee in mijn hoofd)
Ik had dat ook hoor haha. Maar een hele leuke match gehad en dat is echt tnt de liefde van mijn leven
Normaal bij elke hoi of een zullen we wat drinken blokkeerde alles in mijn hoofd, maar bij hem niet haha
listiglistje schreef:Goedemorgen! Hier Tinderdate net naar huis....hij was voor het eerst blijven slapen.
Gisteren gezellig getafeld samen with me as dessert

daarna nog 2 films gekeken.
We vonden het wederzijds weer erg geslaagd, hij is heel lief en erg knuffelig en had het al over serieuze dingen om samen te doen.
Dus dat beloofd best wat goeds

hoor toch vaak van vriendinnen horror verhalen wbt Tinder met Wappies en banketstaaf's

Leuk zeggg