Misbruik van ons huis

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 11:53

Nabster schreef:
TS, ik bedoel het niet slecht, maar je klinkt niet echt stabiel. Ik zou daar wat aan gaan doen.

Pardon? Ik heb dit hele topic met verbazing zitten lezen. Ik sta er echt versteld van wat er hier allemaal gezegd wordt.

Ik ben het eigenlijk maar met 1 bokker eens, namelijk met diegene die genoemd heeft dat al deze dingen apart misschien wel overdreven zijn (behalve de slechte verzorging van de honden), maar als je alles bij elkaar op telt, het echt verschrikkelijk kan aanvoelen. Ik weet zeker dat TS de hele situatie minder vervelend had gevonden als de honden gewoon zoals afgesproken goed zijn verzorgd. Aangezien dat niet gedaan is, dan kan ik heel goed begrijpen dat de andere dingen al slechter getolereerd worden.

Om nu allemaal excuses voor die jongen te gaan bedenken, vind ik echt slecht. Natuurlijk zijn er factoren die het wat verklaren waardoor hij zich zo heeft gedragen. Maar zo lang er goede afspraken zijn geweest, dan hadden die dingen niet mogen gebeuren. Zijn er over zulke dingen geen afspraken geweest, dan nog heeft een normaal persoon wel het fatsoen om bepaalde dingen niet te doen.

We hebben het hier tenslotte niet over een stel van in hun 40 jaren en een vaag bekende jongen van 16. Zowel TS en haar vriend als die jongen zitten in dezelfde leeftijd en die kenden elkaar zo te horen wel goed genoeg om hem te vertrouwen in het huis. Ik snap wel dat je versteld staat met wat je dan terug vindt.

TS heeft nu ook meerdere malen gezegd dat het gevoel gezakt is, ze heeft het topic geopend toen alle streets nog hoog zat, vandaar dat ze ook noemde in de OP dat ze het van zich af moest schrijven. Ze heeft inmiddels verontschuldiging gekregen van de jongen en het huis is schoon. Het allerbelangrijkst is dat de honden alweer rustig lijken te worden dus alles is weer prima.

Om haar nu onstabiel te noemen is echt ver van mijn woorden om nu te zeggen. Kijk eens zelf in de spiegel voordat je iemand van achter je computer gaat aanvallen.

Sorry TS, nu lekker genieten van je hondjes!

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-18 12:28

Nabster schreef:
TS, ik bedoel het niet slecht, maar je klinkt niet echt stabiel. Ik zou daar wat aan gaan doen.

Pardon := :')

Nachocheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 12:34

sanso schreef:
Nabster schreef:

Pardon := :')

Ik zou vandaag nog een psychiater opzoeken, klinkt zeer heftig wat je hebt.

Jildau

Re: Misbruik van ons huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 12:43

Ik vind het niet stabiel klinken als iemand zo'n uitspraak doet..

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 12:56

Jildau schreef:
Ik vind het niet stabiel klinken als iemand zo'n uitspraak doet..

Nou inderdaad. >;)

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 12:56

Jildau schreef:
Kelly_ann schreef:

Grappig, want ik denk wel degelijk dat leeftijd, of beter ontwikkeling, en geslacht. Plus levenservaring wel degelijk een rol spelen hierin....

De één kan op zijn 16e een weekend oppassen en de ander op zijn 36e nog niet. Een jongen van 17 kan meer verantwoordelijkheidsgevoel hebben dan een meid van 23. Dus dat deze persoon een man is en 21 zegt niks over of hij op je huis kan passen of niet.

Mijn ervaring is toch dat de meeste mensen vanaf een jaar of 12 toch wel verantwoordelijkheidsgevoel voelen voor dieren en dat ze zich dan toch in ieder geval aan de afspraak van het uitlaten houden (ook als ze er voor de rest wel een puinhoop van maken).

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 13:09

Kan me goed voorstellen dat TS hier niet blij mee is, je verwacht dat iemand goed voor je huis, spullen en dieren zorgt en dan krijg je zoiets. Ik zou juist zorgen dat het extra netjes is als iemand terug komt van een vakantie en de dieren misschien nog wel beter verzorgen dan mijn eigen dieren, maar blijkbaar is dat niet voor iedereen weg gelegd. Nu kun je dat van een jongen van 21 misschien ook niet verwachten. Heb het vorig jaar bij iemand op stal ook gezien, die hadden een verzorger voor hun paard tijdens de vakantie en die kwam gewoon soms niet op dagen en loog dan nog dat hij geweest was s ochtends ook en dan had hij niemand gezien. Wist niet dat ik er ook altijd in de ochtend ben en ik zei dus:" ik zie ook niemand s ochtends" :D

LukieBradley

Re: Misbruik van ons huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 14:29

Je kan mij altijd bellen sanne dan zal je wel ff psychiëren en helpen enzo. Jou aandoening is alleen te verhelpen met onzin ~~}>