Mijn vriend heeft een geheim voor 1e kerstdag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Re: Mijn vriend heeft een geheim voor 1e kerstdag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 09:47

Ik ben helemaal niet van zulke dingen, dus ik had het afgeblazen. Maar misschien is de verrassing dat ze op 2e kerstdag naar de woonboulevard gaan shoppen. LOL

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 10:00

Bokt op zijn smalst.. iedereen geniet altijd van dit soort topics maar nu het anders loopt wordt ts verkettert...

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 10:06

Idd banangelique dat viel mij ook op.. ik heb trouwens niet gelezen dat de vriend van t’s het topic gelezen heeft zoals eerder genoemd word.. maar kan er over heen gelezen hebben.

Ik snap dat ts baalt dat ze nu de verrassing nog niet weet .. en dat ze in zich zelf dan dingen zegt omdat ze baalt dat ze haar vriend gehoord heeft.. zou iedereen dat hier niet hebben.

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 10:10

benangelique schreef:
Bokt op zijn smalst.. iedereen geniet altijd van dit soort topics maar nu het anders loopt wordt ts verkettert...

_/-\o_ niks aan toe te voegen. Heel jammer weer.

TS, heel veel plezier vanavond met het uit eten gaan, spannende dag weer vandaag!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 10:22

Beetje jammer die paar reacties hierboven.

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 10:23

Wat jammer voor je TS!
Nu hopen op vandaag :)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 10:25

Nou, ik kan mij de reactie van TS toch wel voorstellen. Ze heeft het perongeluk gezien en daar kan zij ook niets aan doen! Natuurlijk wilt ze het nu weten! Het is nog steeds een verassing want ze weet nog steeds niet waar die geheime app over ging.

Kom op, nog even de spirit er in houden! :D Succes vandaag!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 10:26

benangelique schreef:

Inderdaad het was allemaal zo leuk! Zonde hoor, ik leef juist erg met TS mee. Als ik TS was zou ik hier niet eens meer laten weten wat het is geworden.

Spoiler:
maar ts mag mij natuurlijk wel een PB sturen met wat het is geweest ;) O:) O:) O:)

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 10:33

Stel dat het idd een huwelijksaanzoek is, dan is alle spontaniteit er nu wel vanaf. Ik snap het wel dat he mega nieuwsgierig wordt als je een geheime app intdekt maar ga niet pushen want dan is de lol er voor je vriend snel vanaf

Richt je op wat anders vandaag want wie weet komt het er vandaag ook niet van omdat hij misschien weer wacht op een moment dat je het echt niet verwacht

De dag zou nog eindigen in ruzie als er weer niks gebeurd terwijl hij je niks verplicht is

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 10:37

Maar stel even dat het geen aanzoek is maar een leuk avondje weg naar een concert/spa of wat dan ook... ligt wat druk op die arme vent _O-

Hopelijk valt het allemaal wel mee en is het een leuke verrassing die je vooralsnog niet zag aankomen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 10:40

Niobe schreef:
zanakuzies schreef:
De verassing is er een beetje af voor mij. Vriendlief moet echt leren fluisteren..

Oké ik kom even onder mijn meeleessteenvannieuwsgierigheid vandaan. Maar ga je nu echt je vriend de schuld geven?
Laten we eerlijk wezen, de verrassing was er al af op het moment dat je de groepsapp zag. Dat was een ongeluk, kan gebeuren.

Dan maak je een topic aan, ook begrijpelijk, je bent enthousiast en je wil dat delen.
Je vriend ziet het topic en geeft aan dat hij het niet leuk vindt dat je het gezien hebt. Wat behoorlijk begrijpelijk is, want blijkbaar heeft hij iets voor je bedacht en wilde je ermee verrassen, wat het dan ook is. En dat kan niet op het moment dat hij bedacht had, want dat is geen verrassing meer.

En dan ga je toch met dit topic door en blijf je dingen doorgeven die hij zegt en dan kom je ook nog met “vriendlief moet echt leren fluisteren”.
Serieus?!

aMomentLT schreef:
Laat bokt lekker voor wat het is, wacht je verrassing rustig af, en post las iets inhoudelijks als je alles weet!
Bokt is nieuwsgierig, dat snap ik, maar het moet niet ten kosten gaan van..

Red je relatie en volg dit advies op.

Slaap lekker!

Niks aan toe te voegen, vind het ook erg jammer hoe je op het mini beetje "kritiek" reageert en zelf in de slachtofferrol duikt, verplaats je eens in je vriend, hij is met een verrassing bezig en vervolgens komt ie er via een forum achter dat jij er van weet en ga je toch door met posten en zelfs beledigen richting je vriend.. Ik zou het lef niet hebben om te plaatsen hij moet eens leren fluisteren wetende dat m'n vriend mee leest, zeg zoiets dan lekker tegen hem.
Ik haal m'n stip in ieder geval weg word niet echt vrolijk meer van de verwende ondertoon waarop je reageert en heb medelijden met je vriend.
Inderdaad red eerst je relatie maar eens als dat nog lukt, als ik een relatie had en zou dingen lezen die je hier zegt zou ik weg zijn ;)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 10:53

Annet_Dottie schreef:
Niks aan toe te voegen, vind het ook erg jammer hoe je op het mini beetje "kritiek" reageert en zelf in de slachtofferrol duikt, verplaats je eens in je vriend, hij is met een verrassing bezig en vervolgens komt ie er via een forum achter dat jij er van weet en ga je toch door met posten en zelfs beledigen richting je vriend.. Ik zou het lef niet hebben om te plaatsen hij moet eens leren fluisteren wetende dat m'n vriend mee leest, zeg zoiets dan lekker tegen hem.
Ik haal m'n stip in ieder geval weg word niet echt vrolijk meer van de verwende ondertoon waarop je reageert en heb medelijden met je vriend.
Inderdaad red eerst je relatie maar eens als dat nog lukt, als ik een relatie had en zou dingen lezen die je hier zegt zou ik weg zijn ;)

Whut..? :')

Jij ook fijne feestdagen he! Hoop dat je een extra been cadeau hebt gekregen want jij bent overduidelijk met de verkeerde uit bed gestapt vanmorgen. Wat een onnodig overdreven gedoe zeg.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 10:54

Wauw Annet_Dottie, schande wat jij hier neerzet, ga je diep schamen tijdens de kerst. Ik heb getemd. relatie redden, kom op nou, TS wilde iets leuks delen, gezellig doen, enthousiast zijn, wat een kerstgedachte. Bah wat een misselijke reactie.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 10:58

Ik heb ook getemd want wat hier gebeurd vind ik erg flauw. Kerst of niet. :? |o

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 11:17

zanakuzies schreef:
En jullie denken dat ik het leuk vind dat ik iets weet?? -O-

Nee joh.
Iedereen zou er alleen weer anders mee omgaan.
Ik zou niet zo zwaar tillen aan hoe een ander het zou aanpakken. Jij hebt het wel laten weten waarschijnlijk gewoon uit enthaussiasme. Daar is niets meer aan te doen. En het is ook geen ramp uiteindelijk ben je het te weten gekomen. Hadden ze het maar beter verborgen moeten houden.
Maar maak er gewoon een leuke kerst van en wie weet komt er alsnog iets leuks vandaag. Probeer het anders even naast je neer te leggen en wacht het af. Uiteindelijk was de verrassing waarschijnlijk iets leuks. En dat is gewoon even geen verrassing meer. Maar zou er verder dus niet te zwaar aan tillen.

En sommige reacties vind ik nergens op slaan. Het is nou niet dat ts hier bewust de verrassing aan het verprutsen is. Ze is gewoon verrast door wat ze ontdekt had en wilde dat delen. En had niet kunnen weten dat vriend het zou lezen. Gewoon een beetje pech. Meer niet.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 26-12-17 11:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 11:17

Even serieus... Gaan jullie nu echt zo tekeer.. Doe ff normaal zeg...

T is gewoon even van beide kanten iets minder tactisch gegaan. So be it, kan gebeuren.

Fijne kerst allemaal.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 11:20

Annet_Dottie schreef:

Wauw _O- Is jou hart van ijs??? Als je al weg zou zijn na zoiets als dit dan vecht je ook niet hard voor iemand of een relatie :D

TS, lekker afwachten en laat mensen maar banketstaaf. Hopelijk heb je vandaag een leuke dag *\o/*

alexonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 11:20

leven en laten leven......

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 11:23

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 16-02-25 01:58, in het totaal 1 keer bewerkt

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 11:29

nou nou. dan zit je relatie al niet echt lekker als je voor zoiets uit elkaar zou gaan.. wat een overdreven gedoe hier. De TS is er per ongeluk achter gekomen en maakte een topic aan op bokt.. hoe vaak gebeurd dat? 9 van de 10 keer zitten er toch heel veel bokkers mee te genieten. nu gaat het eens de verkeerde kant op en is TS gelijk de boeman.
Ik heb daarentegen wel medelijden met de vriend.. daar staat nu heel wat druk op :Y)

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 11:33

Waarom allemaal zo onaardig gelijk? Ts is gewoon enthousiast.. ze bedoelde het vast niet verkeerd met dat haar vriend zachter moest fluisteren.

Ik hoop dat je vriend je alsnog een leuke verrassing geeft..
Of je draait het om, ga je hem verrassen <3

Siepi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 11:40

Relatie redden wat een onzin wordt erna weet geschreven hebben degene niets beters te doen belachelijk Hoop nog steeds dat je een leukeverrassing krijgt zoniet komt het wel een keer anders geniet ervan

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 11:40

Wauw, wat een bijzondere wending heeft dit topic genomen zeg...

Annet_dottie, echt als je zo denkt.... kan je denk ik maar beter helemaal geen relatie aangaan >;)

TS, misschien was dit topic niet zo handig, maar zo is het nou eenmaal gelopen. Als ik je vriend was (en het kon qua soort verrassing) zou ik nu wachten tot je het niet meer verwacht.
Het is daarentegen wel ontzettend leuk om dit soort topics te volgen, dus snap best dat je m aangemaakt hebt hoor!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 11:41

Wauw. Jullie gaan serieus van 'woehoe een aanzoek' in 1 pagina naar 'red je relatie' ? :? Dat vind ik echt heel knap.
Ik zou ook zo die opmerking gemaakt hebben van TS, ik ben niet zo subtiel en heel recht voor zn raap. En mijn vriend weet dat ook, die kan ermee leren leven _O- TS wilt hier gewoon haar hart luchten en jullie sabelen iemand compleet neer in het topic... Wauw...

TS: ik hoop dat de 'verrassing' toch nog een beetje verrassing is en toch nog leuk is!

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 11:42

Vrolijk kerstfeest iedereen! <3 dat er deze dagen veel vrede en liefde aan elkaar gegeven mogen worden. Ook op bokt.

TS, ik hoop dat je ondanks alles wel plezier aan je verrassing kan genieten <3