Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
benangelique schreef:Bokt op zijn smalst.. iedereen geniet altijd van dit soort topics maar nu het anders loopt wordt ts verkettert...
Niobe schreef:zanakuzies schreef:De verassing is er een beetje af voor mij. Vriendlief moet echt leren fluisteren..
Oké ik kom even onder mijn meeleessteenvannieuwsgierigheid vandaan. Maar ga je nu echt je vriend de schuld geven?
Laten we eerlijk wezen, de verrassing was er al af op het moment dat je de groepsapp zag. Dat was een ongeluk, kan gebeuren.
Dan maak je een topic aan, ook begrijpelijk, je bent enthousiast en je wil dat delen.
Je vriend ziet het topic en geeft aan dat hij het niet leuk vindt dat je het gezien hebt. Wat behoorlijk begrijpelijk is, want blijkbaar heeft hij iets voor je bedacht en wilde je ermee verrassen, wat het dan ook is. En dat kan niet op het moment dat hij bedacht had, want dat is geen verrassing meer.
En dan ga je toch met dit topic door en blijf je dingen doorgeven die hij zegt en dan kom je ook nog met “vriendlief moet echt leren fluisteren”.
Serieus?!aMomentLT schreef:Laat bokt lekker voor wat het is, wacht je verrassing rustig af, en post las iets inhoudelijks als je alles weet!
Bokt is nieuwsgierig, dat snap ik, maar het moet niet ten kosten gaan van..
Red je relatie en volg dit advies op.
Slaap lekker!
Annet_Dottie schreef:Niks aan toe te voegen, vind het ook erg jammer hoe je op het mini beetje "kritiek" reageert en zelf in de slachtofferrol duikt, verplaats je eens in je vriend, hij is met een verrassing bezig en vervolgens komt ie er via een forum achter dat jij er van weet en ga je toch door met posten en zelfs beledigen richting je vriend.. Ik zou het lef niet hebben om te plaatsen hij moet eens leren fluisteren wetende dat m'n vriend mee leest, zeg zoiets dan lekker tegen hem.
Ik haal m'n stip in ieder geval weg word niet echt vrolijk meer van de verwende ondertoon waarop je reageert en heb medelijden met je vriend.
Inderdaad red eerst je relatie maar eens als dat nog lukt, als ik een relatie had en zou dingen lezen die je hier zegt zou ik weg zijn
zanakuzies schreef:En jullie denken dat ik het leuk vind dat ik iets weet??
Annet_Dottie schreef:Niks aan toe te voegen, vind het ook erg jammer hoe je op het mini beetje "kritiek" reageert en zelf in de slachtofferrol duikt, verplaats je eens in je vriend, hij is met een verrassing bezig en vervolgens komt ie er via een forum achter dat jij er van weet en ga je toch door met posten en zelfs beledigen richting je vriend.. Ik zou het lef niet hebben om te plaatsen hij moet eens leren fluisteren wetende dat m'n vriend mee leest, zeg zoiets dan lekker tegen hem.
Ik haal m'n stip in ieder geval weg word niet echt vrolijk meer van de verwende ondertoon waarop je reageert en heb medelijden met je vriend.
Inderdaad red eerst je relatie maar eens als dat nog lukt, als ik een relatie had en zou dingen lezen die je hier zegt zou ik weg zijn