Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

prulletje

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-17 01:15

Jammer Yvanka! Maar goed, als ie al met een ander meisje aan het zoenen was... Liever eentje die vanaf het moment dat hij je ontmoet alleen nog maar oog voor jou heeft ;) .

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 05:17

listiglistje schreef:
Babeth schreef:
Listiglistje, is dat jou kerel? Wat een ontzettend mooie vent zeg!!!

Zo uitgebreid heb je niet verteld. Leuk leuk.

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 10:47

Voor mij is het alweer enorm lang geleden dat ik een date gehad heb. Als je dat tenminste een echte date kunt noemen, haha. Ik had een oogje op een buurman, en ik stond regelmatig met hem te kletsen als ik hem tegen kwam. Uiteindelijk heb ik alle moed bij elkaar geschraapt en heb ik bij hem aangebeld. Daarna was het gelijk dik aan, haha.
Helaas zijn we na 9,5 jaar en 3 kinderen verder uit elkaar gegaan. We zijn nu sinds mei uit elkaar en sinds begin deze maand is de scheiding helemaal rond.

Eigenlijk begin ik nu weer een beetje rond te kijken en lijkt het me leuk om weer eens te daten. Maar dat is nog niet zo makkelijk.
Naar een kroeg ofzo ga ik nooit, maar ik zoek ook geen man die regelmatig in de kroeg zit, dus daar hoef ik sowieso niet te zoeken, haha.
Online daten heb ik nog nooit gedaan, maar ik weet ook niet of dat iets voor mij is. Ik ben volledig arbeidsongeschikt en vaak is werk toch 1 van de eerste gespreksonderwerpen. Voor mn gevoel hebben mensen dan gelijk een verkeerd beeld van me.

Maar in real life ontmoet ik ook maar weinig mannen. Ik heb grotendeels in mn eentje de zorg over 3 kinderen, waaronder een jongetje die extra veel zorg nodig heeft. Dus als er iemand tips heeft? Haha.

Eind januari heb ik wel een soort van date met mijn vakantie vriendje van 22 jaar terug. Die woont in Parijs en hij is dan in Amsterdam voor zijn werk. Ik heb daar enorm veel zin in, maar relatie materiaal zal het niet zijn sowieso vanwege de afstand.

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 11:15

Wat rot TT, maar wel heel leuk van je vroegere vakantie vriendje. Wie weet :D

Voor de rest wil ik jullie hele fijne dagen wensen!

StormMilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 16:19

Nou ik heb gisteren met mijn leuke collega gezoend := samen gewerkt gisteravond, daarna blijven borrelen dus het was niet een bepaald nuchtere zoen, we waren beide aardig lam. Maar het is toch iets, nu weer rustig verder zien.

Ik geniet ondertussen mee van jullie verhalen! Fijne dagen allemaal <|-

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 16:23

StormMilagro schreef:
Nou ik heb gisteren met mijn leuke collega gezoend := samen gewerkt gisteravond, daarna blijven borrelen dus het was niet een bepaald nuchtere zoen, we waren beide aardig lam. Maar het is toch iets, nu weer rustig verder zien.

Oeh spannend!

Jullie allemaal fijne dagen!

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-17 16:45

Wat leuk! Misschien had hij gewoon wat alcohol nodig om los te komen?

Ook van deze kant fijne kerstdagen gewenst!

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 17:22

Dat klinkt iig veelbelovend :D

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 20:12

Super leuk StormMilagro! Zou leuk zijn als dit een voorbode ie voor meer :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 22:29

StormMilagro schreef:

Oooh wat leuk!! Ben benieuwd zeg, hou ons op de hoogte. :D

--

Mijn "toko jongen" is echr nog steeds zo gezellig. We hebben vreselijk (eng) veel gemeen. Maar van beiden kanten is het nog niet gekomen op een keer iets doen. Wat ik zo fijn vind! Ipv dat ze na 2 zinnen gelijk vragen om wat te gaan doen. :') Gaat nog vrij voortvarend nu iig.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 23:12

StormMilagro schreef:

Leuk, toch gelukt een stapje verder :D nu nog gaan voor de herhaling!

Ik heb morgen weer een date, hij haalt hapjes/kaasjes en ik zorg voor de wijn :D

Voor de rest had hij nog andere verzoekjes maar die zet ik hier niet neer hahaha <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 23:18

Klinkt super gezellig!

StormMilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 00:13

Oh spannend! Ik ben benieuwd :D

horsiegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 14:11

Oehh wat leuk allemaal!

Ik heb momenteel wel iemand die mij leuk vind na een date laatst.. maar ik weet het niet. Ik ben ook super druk met studie etc. Ik heb ook geen wauw-gevoel dus ik denk dat het niks wordt.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 19:50

Nou ff update :+ hou je vast...

Woensdag was datenight...maar die middag voor die avond zei hij doodleuk, dat hij de avond ervoor iemand mee naar huis genomen had.
En hij vroeg ook nog doodleuk of ik een trio wilde die avond met een oudvel met neptieten...
3 maanden niets door gehad, maar tot de conclusie gekomen : onbetrouwbare kinky wilde badboy :7 vakje: geen relatiemateriaal
Ik ben die avond wel gegaan, puur om alles af te sluiten voor mezelf en hem te vertellen dat dit voor mij niet werkt!
Volgende dag via Messenger zegt ie; nothings changed, dus wie weet.... hoezo lef!

Nou voor mij is het houdoe en bedankt...heb die avond wat mensen via FB vrienden toegevoegd die ik vroeger kende van het stappen.
Een was sinds 3 maanden weer vrijgezel en was meteen: ik wil daten met jou!!! Leuke vent!
Dus direct nieuwe date geregeld :') :+
Hij belt en appt de hele dag...echt lief en interesse, zelfs zijn vrienden hebben mij al goedgekeurd hahaha.
Eerst deze week wonden likken en dan volgende week maar eens een drankje doen!

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 19:58

He wat leuk dit topic!
Ik date momenteel met een jongen van tinder. Veel contact mee en volgende week hebben we onze tweede date. Hij heeft nog geen poging gedaan tot zoenen dus ik ben benieuwd wat er op de tweede date gaat gebeuren.

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-17 20:17

Leuk, Bambi! Wat gaan jullie doen?

Oudvel met neptieten, zei hij dat echt??!! Wat een misselijkmakende woordkeus. Waren jullie exclusief? Zo niet, dan kan ik me nog wel voorstellen dat hij dacht: niet geschoten is altijd mis. Maar klinkt als een gevalletje liever kwijt dan rijk.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 20:19

prulletje schreef:

Oudvel met neptieten, zei hij dat echt??!! Wat een misselijkmakende woordkeus. Waren jullie exclusief? Zo niet, dan kan ik me nog wel voorstellen dat hij dacht: niet geschoten is altijd mis. Maar klinkt als een gevalletje liever kwijt dan rijk.

Dat zijn we op dit moment aan het bedenken :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 20:26

@LL, jeeeetje wat een lef omg. :wow:

Ben benieuwd naar je volgende date!

@Bambi, wat leuk! Spannend ook. Veel plezier alvast!

Ik heb dinsdagavond een date met de tokojongen. <3 Hij is zo enorm lief en gezellig. Constant super geïnteresseerd. Hebben het zelfs al over een tweede date gehad. :')

Ben echt kapot zenuwachtig. Het is nu een jaar uit met mijn ex en heb daarna maar 1x een date gehad met een andere gozer (die overigens echr een gigantische eikel bleek te zijn!!!).

Hoe werkt daten. _O-

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 20:27

prulletje schreef:

Nee ik zei oud vel met neptieten...hij stuurde een naaktfoto van dat mens door :roll: _O- ik wist wie ze was. ( had haar al eens ontmoet)

Nou ik ging ervan uit dat ik de enige was...hij viel mij dag en nacht lastig en zag hem vaak...behalve de laatste 2 weken, toen moest hij iedere dag optreden,
maar wel paar x per dag contact via messenger/videochat.

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 20:32

Wow... dat is echt stom listiglistje! Maar wel leuk van je nieuwe date.

Spannend bambi en dominique!
Ik heb geen tips voor daten, ben er ook niet ervaren mee.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 20:33

Ah dates wat ik had ik daar altijd een hekel aan, ik had echt last van date-vrees.

Mijn huidige vriend heb ik op een hele leuke manier leren kennen. Ik was met wat vriendinnen naar een feestje en daar hadden we een selfie gemaakt en op fb gezet. Op die foto viel ik nogal op omdat ik (volgens bijna iedereen) in het bezit ben van zeer mooie knal groene ogen.

Al snel kregen we behoorlijk veel likes, de meeste mensen die kende ik eigenlijk wel maar er had een iemand geliked die ik niet kende. Dus ik zeg zo oh wie is hij dan? Oh zegt mijn vriendinnetje dat is mijn oude buurman, niet wat voor jou? Voordat ik het wist appte ze hem al dat ze op de bank zat met zijn toekomstige vriendin, dat klopte ook nog! :D

Bij de eerste date was al duidelijk wat we bij elkaar hoorde, zijn nog steeds heel gelukkig samen!

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 20:56

Zijn er nog mensen met leuke date ideeën? De 1e date hebben we een boswandeling gemaakt. Ik wil niet uit eten of iets.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 20:57

Een drankje drinken in cafe?
Of wil je echt wat actiefs gaan doen?

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 20:58

Wij zijn dit weekend wezen schaatsen :D Wij zijn al een tijdje samen, maar ook een leuke date om elkaar te leren kennen!