Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Anoniem schreef:Ik vind het juist totaal niet ondankbaar. Dit is iets wat de meiden/collega's zelf ook hadden kunnen bedenken. Ik kan zelf ook écht niet tegen verrassingen en dan ook gewoon echt he-le-maal niet. Ik heb die controle ook echt nodig voor m'n eigen hoofd en zeker als iets dan zó lang duurt (of dat nou door omstandigheden is of niet) snap ik best dat TS daar ábsoluut niet mee om kan gaan.
Dat is iets wat je dan gewoon níet moet doen als je elkaar een beetje kent. Mijn vriendinnen weten ook dat ze niks met verrassingen en gekke dingen moeten doen. Hoe goedbedoeld het ook is; ik wil die hele heisa niet. Dus kan ik me zomaar voorstellen dat TS ook zo is; en ik geef d'r geen ongelijk.

Kiwi_ schreef:Alsof die meiden wel iets aan je longontsteking konden doen. Ze organiseren iets hartstikke leuks, wat waarschijnlijk nog wel iets kost ook, en als ik jouw reacties dan lees, kom je niet over als je het waardeert. Niet netjes om dan nu zo over ze te posten. Maar dat zal aan mij liggen dan, I rest my case
... Het zou voor mij ook ongeveer een godsgeschenk zijn om *niet* uit een vliegtuig te hoeven springen. Maar ik begrijp dat jij het wel leuk had gevonden TS, dus jammer voor je dat het niet door is gegaan. 
Evi84 schreef:Op 1 april is het sowieso geen goed weer geweest om te springen. Dan belt de dropzone 's morgens de gereserveerde tandems af van die dag en wordt er later een nieuwe ingepland. Ben je zeker dat dat niet de reden is geweest van hun cancellen?
Kan dat? Zo niet? Zullen we dan even een datum prikken? Jolliegirl schreef:Ik wist trouwens niet dat er met grauw weer niet gesprongen werd?
Heeft dat met zicht te maken of met kou ofzo?