Verrassingscadeau... Maar wat is het??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kiwi_

Re: Verrassingscadeau... Maar wat is het??

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 18:50

Ik vind je nu wel erg ondankbaar overkomen. Jammer dat het uiteindeljk mis gelopen is, maar die meiden hebben er ook een hoop tijd en moeite in gestoken. Volgende keer beter :)

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 18:53

na ja je zat tegen een longontsteking aan dat is niet jouw fout :+ als ze dat niet snappen dan zegt dat meer over hun dan jij! zoals je al zei het is jammer maar helaas.

iig bedankt voor de update heb al die tijd onder de meelees steen gezeten :D maar toen ik dit las vond ik het wel sneu voor je

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 18:53

Ik vind het juist totaal niet ondankbaar. Dit is iets wat de meiden/collega's zelf ook hadden kunnen bedenken. Ik kan zelf ook écht niet tegen verrassingen en dan ook gewoon echt he-le-maal niet. Ik heb die controle ook echt nodig voor m'n eigen hoofd en zeker als iets dan zó lang duurt (of dat nou door omstandigheden is of niet) snap ik best dat TS daar ábsoluut niet mee om kan gaan.

Dat is iets wat je dan gewoon níet moet doen als je elkaar een beetje kent. Mijn vriendinnen weten ook dat ze niks met verrassingen en gekke dingen moeten doen. Hoe goedbedoeld het ook is; ik wil die hele heisa niet. Dus kan ik me zomaar voorstellen dat TS ook zo is; en ik geef d'r geen ongelijk.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-18 18:57

Anoniem schreef:
Ik vind het juist totaal niet ondankbaar. Dit is iets wat de meiden/collega's zelf ook hadden kunnen bedenken. Ik kan zelf ook écht niet tegen verrassingen en dan ook gewoon echt he-le-maal niet. Ik heb die controle ook echt nodig voor m'n eigen hoofd en zeker als iets dan zó lang duurt (of dat nou door omstandigheden is of niet) snap ik best dat TS daar ábsoluut niet mee om kan gaan.

Dat is iets wat je dan gewoon níet moet doen als je elkaar een beetje kent. Mijn vriendinnen weten ook dat ze niks met verrassingen en gekke dingen moeten doen. Hoe goedbedoeld het ook is; ik wil die hele heisa niet. Dus kan ik me zomaar voorstellen dat TS ook zo is; en ik geef d'r geen ongelijk.

Bedankt.

Ik snap ook niet wat ik ondankbaat doe.

Ik heb niets gecancelled he!
Dat hebben ZIJ gedaan.

Ik wist van niets... Tot gisteravond..
Ik wist tot gister niet eens wat het was.. Dat heeft mn vriend me uiteindelijk maar verteld...

Dus niets ondankbaars vanuit mijn kant. Absoluut niet.

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 19:06

Alsof die meiden wel iets aan je longontsteking konden doen. Ze organiseren iets hartstikke leuks, wat waarschijnlijk nog wel iets kost ook, en als ik jouw reacties dan lees, kom je niet over als je het waardeert. Niet netjes om dan nu zo over ze te posten. Maar dat zal aan mij liggen dan, I rest my case :)

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 19:08

Super jammer dat het niet doorgaat TS!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 19:09

Nee, maar die meiden weten toch wel of je wel of niet van geleur en van zulke "verrassingen" houdt. Als iets dan de eerste keer niet doorgaat of als je dan weet dat het écht wel heel erg lang gaat duren dan kun je zoiets beter zeggen lijkt me.
Volgens mij scheldt ze ook nergens d'r vriendinnen uit ofzo hè? Ze houdt het juist nog neutraal en netjes.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-18 19:12

Kiwi, ik doe nergens ondankbaar, ik maak ze nergens belachelijk.
Sterker nog.. Ik maak er niet eens een issue van.. :')
T is gebeurt, t is jammer.
T is hun keus geweest, niet de mijne.
Je begrijpt me helaas verkeerd denk ik. Maar daar zullen we wel niet overeen worden. Geeft ook niet. Bedankt voor je input.

Ik wilde gewoon even de meelezers inlichten hier.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 19:14

Toch jammer. Ze hadden het kunnen weten dat het lastig zou worden maar je kan niet aan alles iets doen... Anders had je de verrassing al gehad en was het leuk geweest...

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-18 19:16

Als ik 17 maart niet ziek geworden was, was alles gewoon doorgegaan.

En wat had ik het gaaf gevonden om uit een vliegtuig te mogen springen!

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 21:14

Stille meelezer hier, sorry voor het binnenvallen :D
Jammer dat het niet door kan gaan, maar lukt het nu niet om alsnog iets te plannen, maar dan samen? Dan heb je het verrassingselement niet meer, maar kan je alsnog het cadeautje ontvangen/uit een vliegtuig springen?
Dat lijkt mij in ieder geval een hele nette manier om het "op te lossen" (voor zover er iets op te lossen is) :)

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 23:59

Kiwi_ schreef:
Alsof die meiden wel iets aan je longontsteking konden doen. Ze organiseren iets hartstikke leuks, wat waarschijnlijk nog wel iets kost ook, en als ik jouw reacties dan lees, kom je niet over als je het waardeert. Niet netjes om dan nu zo over ze te posten. Maar dat zal aan mij liggen dan, I rest my case :)

Nee daar konden ze niets aan doen. Maar, ze hadden wel kunnen zeggen joh maak je niet druk ipv impliceren dat het een watersport activiteit is. Daarmee werken ze het zelf in de hand, wetende dat je vriendin mogelijk een longontsteking heeft.

Hadden ze gezegd no worries we doen niets met water wees gerust je word niet zieker had ts miss niet geannuleerd.

Anyway, 3 maanden geleden zei ik al dat een verrassing die zo lang duurt niet leuk meer is. Jammer dat het niets meer geworden is.

November108

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 00:16

Ik had allang gek geworden na 5 maanden :')... Het zou voor mij ook ongeveer een godsgeschenk zijn om *niet* uit een vliegtuig te hoeven springen. Maar ik begrijp dat jij het wel leuk had gevonden TS, dus jammer voor je dat het niet door is gegaan.

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 01:50

Wat balen dat het niet doorgegaan is.
Eerste wat in mij opkwam is dat het misschien ook niet opzettelijk vanuit de meiden is gecanceld, maar dat ze dit geboekt hadden wat binnen bepaalde periode verzilverd moest zijn en anders geldigheid verliest, laat je gezondheid je net op het verkeerde moment in de steek.
Balen, maar wie weet gebeurd het nog wel eens!

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 07:30

Wat balen :(

Maar het was wel een hele gave verrassing!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-18 07:40

Nja, kan wel met vetwijten gaan gooien. Schiet ik niets mee op.
Alles had gewoon anders aangepakt moeten worden.

Baal er ontzettend van dat dit zo gelopen is en voor ontzettend veel onrust heeft gezorgd.
Maar met in mn achterhoofd dat dit allemaal goed bedoeld is geweest . :)

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 07:59

Sorry hoor Jolliegirl, maar ik wil ook altijd de controle in handen houden en kan niet tegen verrassingen. Maar ik vind jou nou niet heel dankbaar over komen. Het is ook wel eens goed om de controle los te moeten laten; hoe poedersuiker het ook is.
En "tegen een longontsteking aanlopen?", of verkouden zijn en dat kwam wel goed uit? Nu kon je toch echt niet mee.
Ik impliceer niets, ik kan me alleen wel voorstellen dat je vrienden zo denken ondertussen.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-18 08:14

Ze denken niet zo, dat kan ik je garanderen.

Jammer dat er zo over gedacht word.

En voor wie het loslaten van controle niet kan begrijpen: dan heb je daar zelf geen last genoeg van.

T is ontzettend k*t, want zelfs met de normale dingen moet ik alles overdenken, plannen, overleggen...
In mn hele leven, met alles.
Dat is iets wat een trauma geworden is en nooit meer weg zal gaan.

Hoe laat jij die controlle losheb je daar een manier voor? Daar sta ik dan namelijk serieus voor open.

Maar voor de duidelijkheid, er was een datum uiteindelijk, dan ga ik me toch niet ziek melden zodat ik toevallig niet mee hoef..??? Ben je mal! :')

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-18 08:18

En nogmaals, ik vind het ook ontzettend jammer.
Ze hebben het geannuleerd in mijn belang, voor mijn rust.
Maar vind het wel jammer.
Dus mij ondankbaar noemen vind ik te ver gaan.
Ben niet altijd even tactisch met mijn woorden nee. Maar keuzes respecteren van mensen moet wel gedaan worden, als ik geen poespas en heisa wil omdat ik dat niet kan handelen, ervan wakker lig, nare dromen krijg, dan moet dat gerespecteerd worden.

Evi84

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 08:20

Op 1 april is het sowieso geen goed weer geweest om te springen. Dan belt de dropzone 's morgens de gereserveerde tandems af van die dag en wordt er later een nieuwe ingepland. Ben je zeker dat dat niet de reden is geweest van hun cancellen?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-18 08:21

Evi84 schreef:
Op 1 april is het sowieso geen goed weer geweest om te springen. Dan belt de dropzone 's morgens de gereserveerde tandems af van die dag en wordt er later een nieuwe ingepland. Ben je zeker dat dat niet de reden is geweest van hun cancellen?

Ja, 100%.
Heb ook heel duidelijk gevraagd of dit een grap was. Dit was het niet.

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 08:21

Ik vind het ergens ook onhandig van je vriendinnen. Ik kan ook noet tegen verrassingen, dus mijn vriendinnen zeggen:

Hee Lady, wij hebben dit en dit bedacht, op dat en dat tijdstip als verrassing voor jou! :D Kan dat? Zo niet? Zullen we dan even een datum prikken?

Voor mij alsnog een verrassing, we kunnen er samen naartoe leven en over kletsen en er enorm zin in hebben

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-18 08:25

Dat zou geen enkel probleem zijn.
Onhandig of niet. T zijn lieve meiden,we komen er wel uit. Maar nu eerst gewoon even helemaal niets.

Ik wist trouwens niet dat er met grauw weer niet gesprongen werd?
Heeft dat met zicht te maken of met kou ofzo?

Evi84

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 08:34

Jolliegirl schreef:
Ik wist trouwens niet dat er met grauw weer niet gesprongen werd?
Heeft dat met zicht te maken of met kou ofzo?

veiligheid ;)

Verder is het ook niet fijn om te springen met regen.

Rond deze periode van het jaar wordt er nog redelijk vaak niet gesprongen owv:
- wolken hangen te laag zodat je niet veilig kunt landen
- de runway te nat om het vliegtuig te laten opstijgen (het zou zich vastrijden)
- teveel wind waardoor de landing gevaarlijk kan zijn
- regen en hagel zijn absoluut niet fijn om in te springen

- Kou is geen reden om te cancellen. Gemiddeld moet je rekenen dat de temperatuur afneemt met 2 graden per duizend voet. Hier In belgie springen we op 13000 (ong 4 km hoogte), dus als het aan de grond 0 graden is, dan is het boven op eht moment dat we springen ongeveer -26.
Eerlijk gezegd zou ik met die temperaturen ook niet graag tandempassagier zijn :)

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 08:59

Ik vind het van die vriendinnen heel lief, dat ze zo hun best deden, ze mogen wel een bedankje krijgen ookal gaat t niet meer door.