ik zoek al zo lang een jurk met lange mouwen die bij de benen los zit
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik zoek al zo lang een jurk met lange mouwen die bij de benen los zit
Nessie schreef:Mooie kleur jurk San!
Hele toffe jurk Laura
ik zag hem en dacht echt ja die moet ik hebben!_San87_ schreef:Mooi met die hooggesloten hals.
MarliesV schreef:Lau, paar knalrode hakken en dan je lippenstift in bijpassende kleur?
Ik houdt daar van maar jouw stijl en mijn stijl lopen nog al uiteen, haha.
Vind je jurk echt super mooi!
Hier nog geen idee. Wil wel een jurk maar die blijven hier de rest van het jaar op een paar keer na in de kast hangen. Dus ga denk ik dit jaar maar voor een broek met top of blouse.

Inney schreef:Wat staat dat model jouw toch fantastisch! Ik denk dat ik er in verdwijn met mijn korte beentjes. Erg mooi en chique.
Wat komen hier prachtige dingen voorbij! Altijd een leuk inspiratietopic.
.
. Nico_lette schreef:Wauw San!! Die is echt heel gaaf
. Blij mee. Minimus schreef:Ik ben eigenlijk meer opzoek naar dingen die ik op mijn motor kan plakken aangezien ik het hele jaar door rijdt en pas sinds dit jaar een motor heb waar ik versiering op kan doen zonder me schuldig te voelen
Qua outfit is er een (rood) jurkje met driekwartmouwen in de stijl van foute kersttruien onderweg, doe ik dan een zwarte panty onder en waarschijnlijk ballerina's. Heb geen hakken haha

moonsparkle schreef:Heeft iemand toevallig een tip voor een jurk met wat glitter maar niet te, zonder diepe decollete en geschikt voor brede heupen