Misschien even een tipje, bij bol.com hebben ze heel veel adventskalenders. Met vulling, maar ook die je zelf kunt vullen. Van behoorlijk duur (en herbruikbaar) tot betaalbaar.
Ik blijf die van Rituals erg leuk vinden, maar eigenlijk vind ik dat je zo'n ding moet krijgen en niet zelf moet kopen. Over die drempel ben ik nog niet helemaal heen geloof ik.
Ik was zaterdag bij de bijenkorf, en daar stond ie, toen erin gekeken, maar ben geloof ik wel blij dat ik voor de Yankee Doodle ben gegaan. Ik vond er veel spul in zitten wat ik waarschijnlijk toch niet ging gebruiken
Voor mijn dochtertje heb ik de schleich paarden adventskalender gekocht. Ze is constant met schleich aan het spelen dus ik kon het niet laten om hem te kopen.
Druk geweest vandaag!! Alleen nog even bedenken hoe ik het wil gaan presenteren aan vriendlief.. ik denk dat ik de zakjes aan de steunbalken hang, hij heeft er 2 over de lengte van de woonkamer
Ziet er superleuk uit! Ik heb afgelopen week een nieuwe laptop en een laptoptas gekocht voor mn nieuwe baan dus zie af van de the body shop kalender. Ga van de week wel nog de decemberkalender van krasloten halen wie weet win ik nog een gedeelte terug. Al heb ik tot nu toe nog niet zo veel geluk gehad
Ik heb uiteindelijk drie adventkalenders. De luxe versie van Rituals, de grote Lindt bonbons zonder alcohol, en een kleinere chocolade van Milka. Gisteren de Rituals uitgepakt en opgezet, zo mooi!
Ik heb de Rituals ook opgezet, maar vind die gouden kerstboom dus echt teveel ruimte innemen en lelijk. Dus ga hem maar ontmantelen denk ik... Wat ruikt dat ding hevig trouwens!
Mazikeen
Geplaatst: 30-11-17 00:30
Waar kan je die van Milka kopen? Ik heb er twee van de Hema gekocht. Een simpele en eentje die je moet draaien.
Oooh ik ga zo me eerste vakje open maken, ik heb de rituals adventskalender gekregen gisteren nog
Zoo benieuwd wat er allemaal in zit!
Laatst bijgewerkt door Lau_ op 01-12-17 12:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Granoek
Geplaatst: 01-12-17 12:48
Niet gedacht dat ik hierin zou kunnen posten want ik koop nooit een adventkalender, maar ik heb er gisteren eentje gekregen voor mijn verjaardag en ben nu stiekem ook wel heel nieuwsgierig naar de vakjes Ik heb er eentje van maybelline gekregen en vandaag zat er nagellak in, echt hele leuke. Het is moeilijk maar ik heb tot nu toe nog niet op de achterkant gekeken wat er allemaal in gaat zitten, benieuwd hoe lang ik dat volhoud