Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schoentje schreef:Dan heb ik hem verkeerd gequote. Ik vind zelf die splitsing eigenlijk wel interessant. Ik wil niet veel honden/katten accounts zelf volgen, maar wel sommige paarden accounts.
Lau schreef:Lijstje met accounts:
Mode/model/lifestyle/daily life:
@curvyrockdoll
@joscaa
Dieren:
@amyjamess_
@funkytheenorfolk (hond)
Creatief:
Natuur
Fotografie
Paarden:
@Bianca.schoenmakers
@Framaxbright.moon
Nessie schreef:Mode/model/lifestyle/daily life:
@curvyrockdoll
@joscaa
@missmargotnl
Dieren:
@amyjamess_
@funkytheenorfolk (hond)
Creatief:
Natuur
Fotografie
Paarden:
@Bianca.schoenmakers
@Framaxbright.moon
@missmargotnl
@belgianclydesdales
Joscaa schreef:Lau schreef:Lijstje met accounts:
Mode/model/lifestyle/daily life:
@curvyrockdoll
@joscaa
Dieren:
@amyjamess_
@funkytheenorfolk (hond)
Creatief:
Natuur
Fotografie
Paarden:
@Bianca.schoenmakers
@Framaxbright.moon
En op mijn eigen account stonden ook meer paarden, maar nadat mijn paard is ingeslapen en ik gestopt ben met werken als (show)groom en Bright zijn eigen account heeft, verwaterd dat een beetje.
Schoentje schreef:Dan vind ik ook wel interessant om te horen van jullie, waar jullie op afknappen. Wanneer ga je iemand niet volgen als je het profiel zien, of ontvolg je iemand?
Ik haak af bij te veel selfies en Snapchat filters. Iemands gezicht alleen, met of zonder gekke oortjes of neusje, vind ik gewoon niet zo boeiend
Schoentje schreef:Dan vind ik ook wel interessant om te horen van jullie, waar jullie op afknappen. Wanneer ga je iemand niet volgen als je het profiel zien, of ontvolg je iemand?
Ik haak af bij te veel selfies en Snapchat filters. Iemands gezicht alleen, met of zonder gekke oortjes of neusje, vind ik gewoon niet zo boeiend