Wat ik écht afschuwelijk vind, is de afwas. We hebben een vaatwasser, dus afwassen hoeft godzijdank niet. Maar toen ik nog alleen woonde... vreselijk. Nu alleen nog de flessen van de jongste met de hand afwassen, die daarna in de sterilisator gaan. Dat doe ik met liefde!
Vind het ook zó niet tof om vieze vaat aan te raken, altijd bang dat er iets op m'n hand komt, kan daar echt paniek van krijgen. Gisteravond zo'n klodder pindasaus op m'n vinger, nou... dan ben ik er klaar mee. Buiten de flessen om, is de vaat echt de afdeling van m'n vriend.
Verder zijn er niet echt dingen die ik echt erg vind. We hebben eens per week een lieve mevrouw die ons hele huis doet als we op ons werk zitten, dus boven heb ik geen omkijken naar. Beneden zuig ik iedere dag, om de dag met een natte lap overal overheen (katten, dus veel haren) en de gang en keuken dweil ik iedere dag. Moet wel binnenkort de douchecabine even goed onder handen nemen, want kan niet van een ander verwachten dat ze de voegen met een tandenborstel schrobt