Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Sizzle schreef:TS moet voor zichzelf bepalen of de denkt dat haar vriend een 'het komt nog wel' kandidaat is of niet.
Ik ken ook een stel waar de man concreet uitgesproken heeft dat hij wel kinderen wil maar er niet van hem verwacht hoeft te worden dat hij er voor gaat zorgen![]()
Ondanks haar goede baan en opleiding en mega sterke kinderwens is de vrouw vol vertrouwen dat hij bij draait en dat ze het samen kunnen oplossen.
Ik noem dat nogal naief, maar het is haar relatie, niet de mijne.
Sammyoo schreef:Jullie zijn best nog jong. Laat het onderwerp nog een paar jaar liggen en geniet er nu van hoe goed je het samen hebt!
anjali schreef:Sammyoo schreef:Jullie zijn best nog jong. Laat het onderwerp nog een paar jaar liggen en geniet er nu van hoe goed je het samen hebt!
Nou,ik zou echt niet tegen mijn wil in de pil gaan slikken of iets dergelijks,wat nog bijwerkingen heeft ook,terwijl ik eigenlijk naar een kind zat te verlangen!Dat zou ik onderdrukking van mijn vrouw-zijn vinden. Ik zeg er even bij dat dit mijn persoonlijke mening is,want anders krijg ik weer een hoop tegengas natuurlijk.....maar ik vind deze zaak toch zo belangrijk dat ik het niet kan laten me in de discussie te mengen.
anjali schreef:Sammyoo schreef:Jullie zijn best nog jong. Laat het onderwerp nog een paar jaar liggen en geniet er nu van hoe goed je het samen hebt!
Nou,ik zou echt niet tegen mijn wil in de pil gaan slikken of iets dergelijks,wat nog bijwerkingen heeft ook,terwijl ik eigenlijk naar een kind zat te verlangen!Dat zou ik onderdrukking van mijn vrouw-zijn vinden. Ik zeg er even bij dat dit mijn persoonlijke mening is,want anders krijg ik weer een hoop tegengas natuurlijk.....maar ik vind deze zaak toch zo belangrijk dat ik het niet kan laten me in de discussie te mengen.
Palmera schreef:En dat mag! Maar als jij je vrouw zijn niet wilt onderdrukken, ook niet voor een paar jaar, is het wel zo netjes de man in kwestie daarvan op de hoogte te brengen zodat hij kan kiezen of hij daarin meegaat of niet.
_Caitlinnn schreef:linnnh schreef:Ben ik te kort door de bocht als ik me afvraag waarom je het niet met hem bespreekt?
haha die reactie had ik verwacht.
Maar het lijkt gevoelig te liggen, als ik een serieus gesprek er over aan wil gaan lijkt hij het uit de weg te gaan. Wat misschien ook al geen goed teken is. Maar misschien was de timing ook niet goed kan ook he.
Overigens zijn we ook nog jong. Ik ben 23 en hij 24, maar toch.. voor je het weet ben je ''te oud'' om het überhaupt te proberen.