Hoi! Misschien ga ik nu een hele rare vraag stellen, maar ik wil het toch even doen. Ik ken deze supertoffe actie niet van eerdere jaren en het lijkt me echt superleuk om mee te doen.
Nu ben ik vierdejaars student en vandaag begonnen met afstuderen, scriptie, enz. Is het zo dat je met deze actie heel veel tijd kwijt bent met hints in het topic en dergelijke? Ik wil niet dat uiteindelijk blijkt dat het me allemaal toch teveel tijd kost tussen het afstuderen door en hierdoor de ontvanger wordt teleurgesteld.., snappen jullie?
Je kan zelf je tijd in delen wbt hints e.d. ik werk altijd graag voor, waarom? Omdat ik er niet op het laatste moment nog aan wik denken.
IMAY1990
Geplaatst: 04-09-17 16:27
Nee, het kost niet veel tijd. Als je mee doet krijg je je begin november een lootje met daarop de naam, het adres en een paar tops en flops van de bokker naar wie je een pakketje gaat versturen. Dan heb je bijna 2 maanden de tijd om wat leuke dingetjes voor die persoon te kopen, daarbij kan je gebruik maken van de tops en flops maar je kan ook eens bij bijvoorbeeld de berichtengeschiedenis van je lootje kijken wat die persoon zoal bezig houdt. Daarnaast verzin je een of meerdere hints naar je eigen identiteit, die kunnen zo creatief zijn als je zelf wilt, die je ook in je pakketje stopt.
Op het zelfde moment heeft natuurlijk ook iemand een lootje gekregen met jouw naam en gegevens er op. Die persoon doet natuurlijk het zelfde als ik hierboven beschreven heb en ergens in december ontvang jij dan ook een mooi pakketje met leuke spulletjes en een paar al dan niet creatieve hints. Besteed wat tijd aan het uitvogelen wie je SSS is, maar als de hints echt te moeilijk zijn en je er niet uit komt kan je dat ook melden in het topic. Dan volgt er vaak nog een extra hint via de spelleiders in het topic.
Het is wel leuk als de gene doe jou getrokken heeft ook wat over jou kan vinden in het topic of uit je ouders berichten wat je leuk vind Ik weet nog van vorig jaar dat er ook een paar waren die zich alleen hadden aangemeld en waar ook bijna geen berichten van terug te vinden waren dus erg lastig waren.
Ash is helemaal niet lastig, Die geef je gewoon een vent met een lekker kontje cadeau Al hoewel... mensen handel is illegaal he? Goed... Die geef je gewoon een film met allemaal kontjes gefilmd