Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieveli schreef:Ik denk dat de anti vaccineerders moeten genieten van hun keuzevrijheid zolang die er nog is.
Hier geen Bumba seat, we hebben een Stokke met newborn en baby inzetjes, een Doomoo, een babynestje en 1 of ander kussen uit het ziekenhuis voor een mooi gevormd hoofdje.
veerledec schreef:Wat voor kussen is dat lieveli? Aangezien wij bij nummer één best hebben 'afgezien' om de afplatting tegen te gaan/te beperken.
Ik wist niet dat je kon enten tegen lyme.
quera schreef:MarcoBorsato schreef:Ik denk dat de anti vaccineerders moeten genieten van hun keuzevrijheid zolang die er nog is.
Hier geen Bumba seat, we hebben een Stokke met newborn en baby inzetjes, een Doomoo, een babynestje en 1 of ander kussen uit het ziekenhuis voor een mooi gevormd hoofdje.
Die keuze vrijheid zal er gelukkig altijd blijven
Anoeska27 schreef:Ahh, de reactie waar ik op reageer is weg gehaald... Tja.
Is dat vaccin er al lang Sizzle? Wij zitten ook in een "rood" tekengebied en ik lijk nu het middeltje ertegen gevonden te hebben. Maar Lyme is zo ongrijpbaar...
Keet schreef:Ach mijn kind is volledig gevaccineerd alleen op een ander tempo. Ook prima. Net zoveel dekking als de regulier gevaccineerde kindjes
Britta31 schreef:Worden de baby's tegenwoordig niet meer wisselend op de zij gelegt tijdens het slapen?
Britta31 schreef:Maar als ze dan spugen?Mijn jongste is 15 dus er is veel verandert natuurlijk.
Keet schreef:We waren alweer klaar met de vaccinatie discussie en hadden ook al geconstateerd dat dat maar ergens anders moet gebeuren. Dus begin nu aub niet weer