Waar zijn de fatsoenlijke mannen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 00:01

Palmera schreef:
Dat is gewoon iets voor de ander over hebben, Ailill. :)
Uh-huh ;)

Ik moet trouwens nog steeds op je laatste pb('s) reageren, doe ik deze week. Nog steeds blij met je berichten en nee Bokt, niets romantisch :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 07:59

Als vriendin A vriendin B een massage wil geven is zo een tafel best handig hoor. Kan best dat die vorige haar te zwaar is om te tillen, dus doet HC dat.

Vind er niks bijzonders aan?

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 08:49

Ginger meldt zich :')

Ik heb ook echt een groot mannenprobleem. Maar dat ligt ook in het feit dat ik een man pas interessant vind als hij in de foute categorie valt. Of als hij zich niet makkelijk laat vangen. Ik heb het gewoon geaccepteerd. Het komt vast goed. En anders koop ik wel een bende katten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 09:04

Huertecilla schreef:
Heb ik naar verluidt ook als USPs.
Geen buik, strak gespierd, rook niet, lekker goudbruin, goed verzorgd, het perfecte vel en ruik heel lekker blijkbaar.
Tataaaaa *\%/*

Net klaar met de afwas. De kids lopen nog buiten te keten voor ze naar bed gaan, de dames zitten op de achterpatio te praten.

Geen idee wat voor erotische ideeen de vrouw des huizes heeft straks, maar dat zout ze maar op voor later of een minnaar:
Morgen weer voor zonsopgang uit de veren voor een lange ronde op de fiets. Rood alert wegens hitte hier voor morgen dus ik wil op tijd terug zijn voor de klussen VOOR het te heet wordt.
DaarNA heb ik tijd voor haar en anders ga ik naar het zwembad voor 30 baantjes of zo met tussendoor lekker in de zon opwarmen.

Oh... of ik de massage-tafel buiten wil zetten...

Even... Is dit nou serieus of sarcastisch? De manier waarop je over je vrouw praat

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 10:30

Mijn idee ook _Dreamer, als ik mijn man zo hoor praten dan slaapt hij maar buiten ook :evaw: .
Weinig respect voor een vrouw zo.. :=

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 10:57

gribaldi schreef:
Mijn idee ook _Dreamer, als ik mijn man zo hoor praten dan slaapt hij maar buiten ook :evaw: .

Hoezo? is het alleen JOUW huis dan?

Ik op mijn beurt vind het opvallend hoe het hier over 'mijn' man/vrouw gaat. Zal wel spraakmisbruik zijn maar het leidt imo wel tot begripsverwarring. Zie het recht 'mijn man' uit het huis te zetten. Over respekt gesproken.

Wat betreft de m,assagetafel. Inderdaad Palmera. Is een HEEL zwaar en solide superdeluxe model en die til ik met plezier voor haar naar buiten.

Nu in het dorp wat boodschappen halen en EVEN pauze van met katten en honden door het huis rennende/sjouwende kinderschare. Ik geef ze groot gelijk want het wordt rap te heet en dan ga ik met ze naar het zwembad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 11:01

Ik zou absoluut nooit op zo'n manier over mijn vriend praten. Ontzettend respectloos, minachtend en in zekere zin gewoon gemeen. Wie denk je wel niet dat je bent om zo te praten over iemand die je lief heb. Tenminste, dat hoop ik... Al krijg ik die indruk niet echt van jou...

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 11:52

Anoniem schreef:
Ik zou absoluut nooit op zo'n manier over mijn vriend praten. Ontzettend respectloos, minachtend en in zekere zin gewoon gemeen. Wie denk je wel niet dat je bent om zo te praten over iemand die je lief heb. Tenminste, dat hoop ik... Al krijg ik die indruk niet echt van jou...

...en zo zien we maar; vrouwen leggen helemaal niet op elke, al dan niet imaginaire, slak zout _O-
en maken van een, al dan niet vermeende, mug ook nooit een olifant :D

Urbanus

Re: Waar zijn de fatsoenlijke mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 11:56

Ik heb getemd, HC verpest het topic weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 11:56

Huertecilla schreef:
Anoniem schreef:

...en zo zien we maar; vrouwen leggen helemaal niet op elke, al dan niet imaginaire, slak zout _O-

"Geen idee wat voor erotische ideeen de vrouw des huizes heeft straks, maar dat zout ze maar op voor later of een minnaar:"

Mwa, ik denk dat gemiddeld persoon met gezond verstand, man en vrouw, het niet in zijn hoofd zou halen om dit over zijn/haar partner te zeggen. Want in mijn ogen, verdien je geen partner als je zo ontzettend respectloos en minachtend over iemand praat. Maar vooral verdient je partner zoveel beter :D En als je denk grappig te zijn al helemaal.

Bah bah bah, vreselijk persoon ben je als je denk dit te kunnen zeggen over iemand waarvan je waarschijnlijk recht in haar gezicht zegt dat je van d'r houdt ;) Knap hoor, jij mag trots zijn op jezelf...

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 13:32

Anoniem schreef:
Mwa, ik denk dat gemiddeld persoon met gezond verstand, man en vrouw, het niet in zijn hoofd zou halen om dit over zijn/haar partner te zeggen.

´Nu niet schat, ik heb hoofdpijn´ is inderdaad breder geaccepteerd.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 13:33

Tijdje van Bokt afgeweest: Maar was HC niet die open-relatie predikant met een te grote fantasie?

In ieder geval zou iemand die zo over me zou praten alvast NIET voldoen aan mijn eisen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 13:36

Huertecilla schreef:
Anoniem schreef:
Mwa, ik denk dat gemiddeld persoon met gezond verstand, man en vrouw, het niet in zijn hoofd zou halen om dit over zijn/haar partner te zeggen.

´Nu niet schat, ik heb hoofdpijn´ is inderdaad breder geaccepteerd.

Het gaat er niet om dat je geen zin hebt, het gaan om de minachtende en respectloze manier waarop jij over je geliefde praat.
Iedereen heeft wel is geen zin, niks mis mee. Maar er is wel behoorlijk wat mis met jou manier van communiceren ;)
Das ook aan je reacties te merken, en ook dat je jezelf er leuk vind. En het volgens mij niet helemaal bij jou aankomt dat dat niet is hoe je met mensen omgaat en dit in jou wereld normaal is. Succes en geniet ervan :D Ik heb medelijden met je vrouw.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 14:50

Het is maar goed dat iedereen wat anders zoekt in een man of vrouw, anders lagen we allemaal met dezelfde in bed :Y)
Als we allemaal het zelfde zijn en denken, dan zou het maar een saaie boel zijn!

Ik heb zelf heb denk ik best wel een eisenlijst voor mezelf O:) ik geef het toe...
Ik ben geen 18 meer :o maar zoek niet de standaard "huisje boompje beestje", ben heel erg recht voor zijn raap, ijzersterk eigen willetje, onafhankelijk, ik wil alleen Latten, ben absoluut geen moederkloek (heb ook niets met kinderen) en val ook nog eens op spannende onbevangen jonge mannen (zonder verwachtingen)...
Al dat maakt het moeilijk om iets tegen te komen wat "gelijk" gestemd aan mij is.
Ik vind veel mannen vaak ook slap qua karakter of te saai, dus knap al snel op iemand af....

Veel mannen hebben toch schrik voor bovenstaande en zoeken mi juist wel vastigheid of die toekomstige moederkloek.
Ik vind zelf juist dat er veel fatsoenlijke en degelijke mannen zijn! Te veel naar mijn zin :')

Vrouwen en mannen hebben vaak het ideaalplaatje voor ogen, als dat afwijkt weten ze niet wat ze ermee moeten :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 15:16

Heel eerlijk? Ik durf wel op ongeveer gelijkaardige toon tegen mijn vriend praten hoor. Die maakt daar absoluut geen probleem van, en vat dat ook niet op als respectloos. Het is de toon die de muziek maakt. Zou ik zoiets op een defensieve, neerbuigende toon vertellen dan zal die er niet blij om worden nee. Zeg ik dat al lachend tussendoor, dan ziet die daar de humor wel van in.

En wij geven ook naar elkaar aan dat soms onze me-time voorrang heeft op de we-time. Kan allemaal prima, we zijn er duidelijk over en zorgen er zeker voor dat onze we-time meer dan kwalitatief genoeg is en ruil voldoende aanwezig.

Geven en nemen... en praten. Veel praten.

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 15:46

Inderdaad, het is de toon die de muziek maakt. Persoonlijk vind ik de bijdragen van HC aan dit soort topics soms best interessant en verfrissend, maar vaak ook niet want dan is het meer egoprofilering dan inhoud. Zoals hierboven ook weer. Beetje vermoeiend.

Niemand is volmaakt. Je best doen en blijven doen voor elkaar -vanzelfsprekend. Maar van elkaar accepteren dat je ook weleens een mindere dag hebt en dan misschien even niet de ideale partner bent, lijkt mij ook erg belangrijk voor de duurzaamheid van je relatie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 15:51

Askja schreef:
Inderdaad, het is de toon die de muziek maakt. Persoonlijk vind ik de bijdragen van HC aan dit soort topics soms best interessant en verfrissend, maar vaak ook niet want dan is het meer egoprofilering dan inhoud. Zoals hierboven ook weer. Beetje vermoeiend.

Niemand is volmaakt. Je best doen en blijven doen voor elkaar -vanzelfsprekend. Maar van elkaar accepteren dat je ook weleens een mindere dag hebt en dan misschien even niet de ideale partner bent, lijkt mij ook erg belangrijk voor de duurzaamheid van je relatie.

Maar de toon (of in dit geval de context van het hele verhaal) waarop hij dat zei vind ik echt niet kunnen... Zo respectloos en minachtend, alsof zij niks waard is, alleen als hem het uitkomt...

Dat heeft niks met een slechte dag te maken in dit geval

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 16:06

Ik merk niet bepaald een minachtende toon. Eerder gewoon een mededeling "eerst fietsen voor het te warm is, dan de nodige klusjes en dan is er vrije tijd voor ons". First things first. Ik volg de redenering wel.
Mijn vent zou er ook niet blij van worden als ik 's ochtends eerst tijd ga opeisen die best even naar de namiddag verschoven kan worden. In de hitte gaan fietsen is ook niet gezond.

Ben en trouwens absoluut niet rouwig om dat ie eerst gaat fietsen, dan klusjes zou doen en dan uiteraard verplicht moet douchen waar ik liefst van kan meegenieten. Huis op orde en nog leuk uitzicht erbij krijgen, daar zeg ik geen nee tegen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 16:10

"Geen idee wat voor erotische ideeen de vrouw des huizes heeft straks, maar dat zout ze maar op voor later of een minnaar:"

Vind ik toch behoorlijk minachtend... Gewoon de manier waarop, niks mis met dat hij eerst wat anders gaat doen, daar hoor je mij niet over :)

_Reneee

Re: Waar zijn de fatsoenlijke mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 16:13

Dit is het internet, je plakt er nu een eigen intonatie aan. Hij kan het ook sarcastisch bedoelen.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 16:16

Anoniem schreef:

Vind ik toch behoorlijk minachtend... Gewoon de manier waarop, niks mis met dat hij eerst wat anders gaat doen, daar hoor je mij niet over :)

Ik denk dat jij iets verkeerd begrijpt, Dreamer.

Opzouten voor later is een methode van vroeger om etenswaren (bij gebrek aan koelkast in die tijd) te bewaren. Een heel bekend voorbeeld is kabeljauw, die zelfs in sommige streken nog steeds in zout gelegd wordt, alszijnde traditie. :)

Dus de partner van HC mag haar erotische ideeën bewaren voor later en anders naar een minnaar gaan. Ze hebben tenslotte een open relatie. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 16:17

Huertecilla schreef:
Net klaar met de afwas. De kids lopen nog buiten te keten voor ze naar bed gaan, de dames zitten op de achterpatio te praten.

Geen idee wat voor erotische ideeen de vrouw des huizes heeft straks, maar dat zout ze maar op voor later of een minnaar:
Morgen weer voor zonsopgang uit de veren voor een lange ronde op de fiets. Rood alert wegens hitte hier voor morgen dus ik wil op tijd terug zijn voor de klussen VOOR het te heet wordt.
DaarNA heb ik tijd voor haar en anders ga ik naar het zwembad voor 30 baantjes of zo met tussendoor lekker in de zon opwarmen.

Oh... of ik de massage-tafel buiten wil zetten...

Het spijt mij, maar sarcastisch of niet, dit zeg je niet zo. Je zegt niet tegen iemand waar je van houdt of hij/zij even op wilt zouten, ook sarcastisch niet.
Lachend tegen je vrouw als grapje kan je dat zeggen, maar niet met die woorden. I
k kan hier helaas echt geen sarcasme uit opmaken, en begrijp uit de rest van zijn berichten daarna dat dat ook niet zo bedoeld was...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 16:18

Palmera schreef:
Anoniem schreef:

Ik denk dat jij iets verkeerd begrijpt, Dreamer.

Opzouten voor later is een methode van vroeger om etenswaren (bij gebrek aan koelkast in die tijd) te bewaren. Een heel bekend voorbeeld is kabeljauw, die zelfs in sommige streken nog steeds in zout gelegd wordt, alszijnde traditie. :)

Dus de partner van HC mag haar erotische ideeën bewaren voor later en anders naar een minnaar gaan. Ze hebben tenslotte een open relatie. :)

Wut? :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 16:32

Ik herkende de opmerking wel. Maar ben ook een iets oudere generatie. :D Hc had ook kunnen neerzetten. Vandaag droogstaan voor nu of elders het pleziertje halen. :+ dat had wat aardiger gestaan maar ja zo communicert hc niet. Als zij blij zijn met hun omgang zo en communicatie is het niet aan ons erover te oordelen.

Zelf zou ik helemaal iieeeks worden over termen als schatje en beertje en pluizig konijntje enz. Brrrr.

Maar dat is heel erg off topic ook alweer. :')

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 16:38

Ik zou best een vent willen van wie ik als hij geen zin had naar een minnaar zou mogen :+ Ideaal.