Palmera schreef:Uh-huhDat is gewoon iets voor de ander over hebben, Ailill.

Ik moet trouwens nog steeds op je laatste pb('s) reageren, doe ik deze week. Nog steeds blij met je berichten en nee Bokt, niets romantisch

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Huertecilla schreef:Heb ik naar verluidt ook als USPs.
Geen buik, strak gespierd, rook niet, lekker goudbruin, goed verzorgd, het perfecte vel en ruik heel lekker blijkbaar.
Tataaaaa![]()
Net klaar met de afwas. De kids lopen nog buiten te keten voor ze naar bed gaan, de dames zitten op de achterpatio te praten.
Geen idee wat voor erotische ideeen de vrouw des huizes heeft straks, maar dat zout ze maar op voor later of een minnaar:
Morgen weer voor zonsopgang uit de veren voor een lange ronde op de fiets. Rood alert wegens hitte hier voor morgen dus ik wil op tijd terug zijn voor de klussen VOOR het te heet wordt.
DaarNA heb ik tijd voor haar en anders ga ik naar het zwembad voor 30 baantjes of zo met tussendoor lekker in de zon opwarmen.
Oh... of ik de massage-tafel buiten wil zetten...
gribaldi schreef:Mijn idee ook _Dreamer, als ik mijn man zo hoor praten dan slaapt hij maar buiten ook.
Anoniem schreef:Ik zou absoluut nooit op zo'n manier over mijn vriend praten. Ontzettend respectloos, minachtend en in zekere zin gewoon gemeen. Wie denk je wel niet dat je bent om zo te praten over iemand die je lief heb. Tenminste, dat hoop ik... Al krijg ik die indruk niet echt van jou...
Huertecilla schreef:Anoniem schreef:Ik zou absoluut nooit op zo'n manier over mijn vriend praten. Ontzettend respectloos, minachtend en in zekere zin gewoon gemeen. Wie denk je wel niet dat je bent om zo te praten over iemand die je lief heb. Tenminste, dat hoop ik... Al krijg ik die indruk niet echt van jou...
...en zo zien we maar; vrouwen leggen helemaal niet op elke, al dan niet imaginaire, slak zout
Huertecilla schreef:Anoniem schreef:Mwa, ik denk dat gemiddeld persoon met gezond verstand, man en vrouw, het niet in zijn hoofd zou halen om dit over zijn/haar partner te zeggen.
´Nu niet schat, ik heb hoofdpijn´ is inderdaad breder geaccepteerd.
Askja schreef:Inderdaad, het is de toon die de muziek maakt. Persoonlijk vind ik de bijdragen van HC aan dit soort topics soms best interessant en verfrissend, maar vaak ook niet want dan is het meer egoprofilering dan inhoud. Zoals hierboven ook weer. Beetje vermoeiend.
Niemand is volmaakt. Je best doen en blijven doen voor elkaar -vanzelfsprekend. Maar van elkaar accepteren dat je ook weleens een mindere dag hebt en dan misschien even niet de ideale partner bent, lijkt mij ook erg belangrijk voor de duurzaamheid van je relatie.
Anoniem schreef:"Geen idee wat voor erotische ideeen de vrouw des huizes heeft straks, maar dat zout ze maar op voor later of een minnaar:"
Vind ik toch behoorlijk minachtend... Gewoon de manier waarop, niks mis met dat hij eerst wat anders gaat doen, daar hoor je mij niet over
Huertecilla schreef:Net klaar met de afwas. De kids lopen nog buiten te keten voor ze naar bed gaan, de dames zitten op de achterpatio te praten.
Geen idee wat voor erotische ideeen de vrouw des huizes heeft straks, maar dat zout ze maar op voor later of een minnaar:
Morgen weer voor zonsopgang uit de veren voor een lange ronde op de fiets. Rood alert wegens hitte hier voor morgen dus ik wil op tijd terug zijn voor de klussen VOOR het te heet wordt.
DaarNA heb ik tijd voor haar en anders ga ik naar het zwembad voor 30 baantjes of zo met tussendoor lekker in de zon opwarmen.
Oh... of ik de massage-tafel buiten wil zetten...
Palmera schreef:Anoniem schreef:"Geen idee wat voor erotische ideeen de vrouw des huizes heeft straks, maar dat zout ze maar op voor later of een minnaar:"
Vind ik toch behoorlijk minachtend... Gewoon de manier waarop, niks mis met dat hij eerst wat anders gaat doen, daar hoor je mij niet over
Ik denk dat jij iets verkeerd begrijpt, Dreamer.
Opzouten voor later is een methode van vroeger om etenswaren (bij gebrek aan koelkast in die tijd) te bewaren. Een heel bekend voorbeeld is kabeljauw, die zelfs in sommige streken nog steeds in zout gelegd wordt, alszijnde traditie.
Dus de partner van HC mag haar erotische ideeën bewaren voor later en anders naar een minnaar gaan. Ze hebben tenslotte een open relatie.