(Gemiauw?) in huis

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MondyJoker

Re: (Gemiauw?) in huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 20:10

Misschien even je buurvrouw waarschuwen dat de kans er is dat haar rookmelder leeg is? Als zij het niet kan horen.

Berdien

Re: (Gemiauw?) in huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 09:19

Wat een toestand joh TS! Doet me denken aan mijn buren, die zijn wekenlang in de ban geweest van een kat op zolder. Eens in de zoveel tijd hoorden ze gemiauw op zolder. Hele zolder over de kop, geen kat. Anderen erbij gehaald, die hoorden het ook echt. Ze waren op een gegeven moment ook bang dat de kat ergens klem zat, wilde de boel al open gaan breken. Totdat iemand erachter kwam dat ze zo'n geanimeerde screensaver hadden met.... een miauwende kat :') :') :')

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 16:44

vevina schreef:
Oeps ben helemaal vergeten te reageren :o
Maar ik denk dat ik iedereen moet 'teleurstellen' aangezien ik niet meer heb ontdekt wat het geluid nu precies was. Er zit geen kat in mijn ventilatiesysteem gelukkig! Aangezien ik dus uitging van een rookmelder was ik van plan om bij de buurvrouw op de koffie te gaan. Alleen was ik zelf 2 dagen weg en momenteel is het geluid niet meer te horen. Ik denk dus dat de batterij nu echt leeg is? Mocht het geluid terugkomen ga ik alsnog bij de buurvrouw langs.

Of de dove buurvrouw doet t nu niet meer.... :oo