, beetje een bouwsel erom heen maar het leek hoorde en rook niet lekker
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

, als ze allemaal nou even naar de ballonfeesten gaan
, had zo graag erheen gewild
. De inloopballon was echt holy oliebol , hek ging open en hordes en hordes met rennende mensen was echt waanzinnig! (Zo druk heb ik het nog niet meegemaakt , met een inloopballon) . Wat modelballonnen (normaal alleen jupp Hein ) , was geslaagd opzich
) . Stel de inloop ligt voor de laatste keer verdwijnt de lijn er ook in en dat moet niet
(zou op zaterdag maar ivm weer verschoven) 

(te gezellig
)
ik ga dagje naar Barneveld 
, geloof dat hij rond de 40 meetings wil doen deze zomer
. Eeklo alweer afgelopen dan?

. 
als je dat leuk vind haha , vind af en toe ergens heen en meeting in mijn dorp wel genoeg denk ik 
) , kwestie van draad volgen en de juiste baan om dan het juiste stukje chute er tegen aan te plakken
. Mijn ballon heeft geloof ik ook niet kleuren en cijfers , voor die komt wil ik haar nog wel even uit de zak hebben voor ze weer een jaar mijn hok ingaat

, meeste stof die ik aanraak voelt smoezelig en vies .
. De inloopballon hebben ze dinsdag nog even uitgelegd op het veld met de ventilator erop , die ligt tot volgend jaar bij een lokale ballonvaarder in de loods . Gelukkig droog en wel (de man van de superbike ballon ) , mag ik mij niet druk om maken maar toch wel fijn dat die droog is
misschien vinden jullie het leuk als van "jullie" ballon extra foto's word gemaakt?
(zijn 3de keer mee te crewen , ervaring opdoen altijd goed) , die is er woensdag ook als het weer meezit