Mijn nieuwe hobby...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 16:25

Die engelse man had een grasmaaier motor die lekte en stonk :') , beetje een bouwsel erom heen maar het leek hoorde en rook niet lekker :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 21:04

Ik heb er 2 gespot vandaag op de havencamping!

Afbeelding

Afbeelding

Detail

Afbeelding

Prachtige ballon deze rode zie hem weinig varen (geloof een oude ballon van H ans Z oet , de man van de Van Gogh ballon en mede oprichter van ballonfiesta Barneveld . Zijn vloot is geloof ik na het zijn plotselinge overlijden naar een ballonvaarder in het dorp gegaan )

Ricie

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-17 23:53

Wel een hele gave ballon! Voorlopig ben ik helaas te druk met werk om te crewen....erg jammer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 20:38

Heel jammer maar betaald gaat voor , ondetussen al wat tijd gevonden?

Vandaag 1 van de camping

Afbeelding
Afbeelding

En zag onderweg nog de PH ALQ

Afbeelding

Nog 5 dagen tot de ballonfeesten in het dorp , zag al een ballonmand in de AH en in de speelgoedwinkel komt nog de mand van J (een oude raven mand )

En bomvol toeristen :') , als ze allemaal nou even naar de ballonfeesten gaan :))

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-17 22:30

Nee helaas nog geen tijd gevonden! Gave foto's! Hopen idd dat het druk word op het ballonfiesta.

Ik had aankomende zaterdag tijd. Maar dan zijn ze blijkbaar op een ballonfiesta in Frankrijk dus dan zijn er geen vaarten.

Als ik geluk heb heb ik dinsdag tijd. Dus dan hopen dat er een vaart is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 22:33

Ah ze gaan naar LMAB :)) , had zo graag erheen gewild ^)

Ik hoop het ook voor je :j

De deelnemers zijn mede door Frankrijk niet zo spectaculair , heb ook niet heel veel zin in vrijwilligerswerk mede door de alle veranderingen/nieuwe dingen . Is mijn 4de jaar als vrijwilliger en wil de 5 jaar sowieso volmaken

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-17 22:58

Nee idd das wel zonde. Hadden ze wat dat betreft beter anders kunnen plannen. De 5 jaar volmaken zou idd ook wel mooi zijn!

Maar ik vermoed dat ik komende tijd nog minder tijd ga hebben. Ben vandaag wezen kijken bij een pony. En heb voor 99.9% zeker vanavond mijn eerste eigen pony gekocht, dus daar zal savonds ook veel tijd heen gaan...

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 07:56

Nou even een korte most vanoppen lmab: je mist niet veel hoor.
Er zijn heel veel problemen met t weer, onweren komen soms heel erg snel af. Zaterdag na twintig minuten varen moeten (!) landen voor de regen.
In hoop dat vrijdag of zaterdag de recordpoging kan doorgaan.
Nightglow gisterenavond iig ook afgelast.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 08:34

Wel balen!
Zo'n groot evenement... Werkt het weer niet mee :=

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-17 09:53

Tsjaaa heb je helaas niet in de hand! Pfff wat mis ik het crewen hahaha, moet veel teveel werken helaas. Hopelijk binnenkort weer een keer.

Zag op facebook van ons team van het festival. Zag er heel gaaf uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 10:04

Zag het idd al her en der op FB ,zonde zonde van zo'n mooie meeting

Hier hadden we gisteren een droom eerste dag ,wel 1 ballon beschadigt door de UFO (die ballon van Remax is de hele week uitgeschakeld erdoor)

Alles verder de lucht in , vandaag komt Buddy ook uit Engeland <3 . De inloopballon was echt holy oliebol , hek ging open en hordes en hordes met rennende mensen was echt waanzinnig! (Zo druk heb ik het nog niet meegemaakt , met een inloopballon) . Wat modelballonnen (normaal alleen jupp Hein ) , was geslaagd opzich

Ik loop de hele dag met de inloopballon zijn kroonlijn in mijn rugtas, is niet van mij maar van degene die de inloop gedoneerd heeft en die bewaak ik de hele dag (is goed voor de lijn letterlijk wat gewicht op je rug :)) ) . Stel de inloop ligt voor de laatste keer verdwijnt de lijn er ook in en dat moet niet

Nog 4 dagen dan is feest hier ook weer voorbij :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 07:47

Hier is het feest toxh echt over -O-

4/5 vaarten dus zeer netjes , gister was een knal afsluiting van de week . Eerst mooie opstijging, ,toen een nightglow en toen nog vuurwerk :):) (zou op zaterdag maar ivm weer verschoven)

Afbeelding
Afbeelding

Er was een heuse alien :')

Afbeelding

:')

Bunch of balloons /PH-BAL schoot de chute uit 1 van de ballen dus die kon niet voor de nightglow

Afbeelding

Droom selfie met die ballon _O-

Pfff 2 uur thuis , was mega gezellig de na drink met de vrijwilligers :') (te gezellig :') )

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-17 09:13

Gaaf! Ziet er leuk uit. Die clown is van ons *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 09:57

Afbeelding

Dacht al aan je :)) , mooie (duo) hopper!

Inloopballon zijn zak lag er naast dus kon mooi toekijken

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 10:14

-leest uitgeput mee na lmab en Eeklo-
-plant heel misschien last-minute trip naar Barneveld met de mini's-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 12:47

:(:) ik ga dagje naar Barneveld :))

M van M3L was woensdag in 1 ruk van LMAB naar [plaats] gereden en zaterdag weer door naar Eeklo _O- , geloof dat hij rond de 40 meetings wil doen deze zomer := . Eeklo alweer afgelopen dan?

Foto van Fb met de inloop , ik ben benieuwd wat ze ermee doen gaan maar niet mijn probleem hoe begaan ik er ook mee ben . Ding is zeik en zeik nat na paar regen buien (we moesten hem uitleggen) . Mijn geconcentreerde hoofd :')

Afbeelding

Heb nieuwe dingen gedaan en geleerd , weet nu hoe ik de chute correct inplak :') .

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 15:19

Ja klopt, die rijden stad en land rond :')

Ja Eeklo is maar n weekend, za-avond en zon 2x.

Chute plakken is altijd beetje zoeken maar eens je de eerste plakkers goed hebt is t vrij simpel.
Meeste ballonnen hebben kleurtjes of cijfertjes toch?

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-17 15:24

Wij hebben idd 2 verschillende chute systeem, 1 met af en toe kleurtjes. En 1 met overal nummertjes.

Ik vind het nog altijd poedersuiker om het begin te vinden. Maar als je er 1 goed hebt zitten dan loop je zo de rest af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 15:33

:') als je dat leuk vind haha , vind af en toe ergens heen en meeting in mijn dorp wel genoeg denk ik :P

Ahh kort maar krachtig , 5 dagen is wel lang . Gister dan van 11 uur sochtends tot 2 uur snachts van huis geweest , van 12 tot 6 op een koffie stand en dan nog passagiers en de inloopballon en dan even helpen bij de nightglow en dan standje rustig en vuurwerk kijken en een borrel na met alle vrijwilligers .

In de toekomst wil ik net als sommige andere oud vrijwilligers gewoon rustig ergens crewen

De meesten die ik tot dusver heb gezien niet (of ik kijk er niet naar := ) , kwestie van draad volgen en de juiste baan om dan het juiste stukje chute er tegen aan te plakken :)) . Mijn ballon heeft geloof ik ook niet kleuren en cijfers , voor die komt wil ik haar nog wel even uit de zak hebben voor ze weer een jaar mijn hok ingaat :P

Had gister even een piloot geholpen met inpakken , die ballon is dit jaar afgeleverd en jemig wat voelt die stof lekker vergeleken met wat ik gewend ben haha

Afbeelding

Afbeelding

Dit is mijn oude dame , zit helaas een brandgat in daarom mag ze oa ook weg . J van de oude ballonnen heeft opruiming , beetje inkrimpen . Ze heeft in oostenrijk en duitsland gevaren

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 22:06

Haha ja nieuwe ballonstof is gaaf he.

In metz was er een nieuwe, volledig in de hyperlast. Helemaal tof.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 16:45

Was gewoon crispy := , meeste stof die ik aanraak voelt smoezelig en vies .

Ohh gaaf !

Was afgelopen dagen nog druk in het dorp, maandag nog 2 en dinsdag 3 in de lucht :)) . De inloopballon hebben ze dinsdag nog even uitgelegd op het veld met de ventilator erop , die ligt tot volgend jaar bij een lokale ballonvaarder in de loods . Gelukkig droog en wel (de man van de superbike ballon ) , mag ik mij niet druk om maken maar toch wel fijn dat die droog is

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 16:08

Wij gaan volgende week woensdag naar de ballonfiesta in barneveld, is een van jullie dan toevallig daar aan het werk? Wij maken altijd veel foto's :) misschien vinden jullie het leuk als van "jullie" ballon extra foto's word gemaakt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 16:10

Ik ga vrij of zaterdag

Ken iemand die gaat bij de motor crewen :) (zijn 3de keer mee te crewen , ervaring opdoen altijd goed) , die is er woensdag ook als het weer meezit

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 17:27

Wij gaan toch niet...

Maar heul misschien Albuquerque O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 17:41

WAAATTT :oo

Mag ik mee je koffer in? :')