Ik moet even een correctie plaatsen , dat potlood is niet van Max factor naar van Mabeline
Courses , goed dat je dat zegt .. ik gebruik het zelf nooit maar het is wel een goede tip
jojoleinee
Geplaatst: 20-06-17 19:27
DieL_Zor schreef:
[ [url=m/MpAhq3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben safe, kinda
Qua foundation kan ik de lichte tint hebben van de Mouse van Essence. Wenkbrauwen zijn vrij donker, wimpers niet helemaal. Maar zo te lezen heb ik daar geluk mee!
Hahaha ik had hem ook gezien! Ik markeer mijzelf ook als safe!
Thanks meiden! Met dit weer wel warm, maar dan doe ik het gewoon in zo'n vreselijke knot midden op mijn hoofd Las iets over kleuren dragen, ik draag voornamelijk zwart en wit, en soms donkerblauw, legergroen, verder draag ik niet zoveel kleur. En qua makeup, ben ik een heus lijk als ik zonder makeup loop. Geen wenkbrauwen en wimpers te zien, dus die teken ik wel altijd. Verder ben ik geen ontzettend witte ginger, dus ik kan wel gewoon foundation gebruiken, de lichte zijn zelfs te wit.
ravellie
Geplaatst: 21-06-17 22:16
Legergroen vind ik ook mooi, Wit vind ik niet moe, geen contrast, in de zomer denken mensen dan dat ik geen kleding draag
Ik ben geen echte ginger, mijn haar is bruin met een koperen gloed eroverheen. Ik ben echter wel heel...erg...wit en wordt absoluut niet bruin. Maar inmiddels ben ik er wel achter dat bij dat witte velletje sommige kleuren lekker afsteken:
Mag ik me ook melden?! Veel mensen geloven het niet en beweren dat ik gewoon blond ben ( is het nu ook maar dan geverfd) maar als klein kind was het duidelijk welke kleur Mn haar is. Kan zo snel even geen foto vinden dus die houden jullie te goed.
Gelukkig kan ik redelijk bruin worden inderdaad helaas werken de benen niet mee. Maar draag ook altijd wel korte broeken of jurkjes. He als de benen de zon nooit nie zien komt er helemaal geen gloedje over heen;) Krijg ook vaak de opmerking of de melkboer de melkflessen buiten heeft gezet.
Bij mij is het een beetje wat Kaka zegt: ik heb ontdekt dat ik kleren kan kiezen waardoor een witte huid, en witte benen, dus echt mooi en chique kunnen staan. Scheelt wel dat er op zich niks mis is met mijn benen . Een witte huid kan best wel mooi zijn!