Jeetje wat lang! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
roxiie schreef:Danique schreef:Nikilover, uiteraard, niet iedereen z'n kapsel wordt er beter van maar ik denk toch bij 75% van de foto's die ik bedoel wel, puur omdat de onderkant gewoon dood is. Ik bedoelde meer dat ik niet begrijp dat meiden hun haar zo dood laten hangen omdat ze lang haar zo mooi vinden. Knip er nu een groot stuk af en dan hoef je daarna alleen nog regelmatig de puntjes eraf te halen...
Over olieen en cremes etc. kan ik niets zeggen omdat dat voor iedereen anders werkt natuurlijk. En misschien komt het wel door voeding of te weinig drinken. Als ik te weinig drink is mijn gezicht en mijn haar echt helemaal verpest. Als ik genoeg drink heb ik een redelijk egale huid in zit mijn haar ook een stuk mooier.
Dan moet iedereen z'n kop kaal gaan knippen, want haar is sowieso dood.. ook alles wat boven aan zit

lekkere dure aangelegenheid

DewiFoto schreef:Zoals beloofd een foto van mijn haar.
Dit is mijn ochtend kapsel, beetje droog, en slag van de vlecht waarmee ik slaap.
Normaal heb ik stijl haar.
[ Afbeelding ]
Mijn haar is al 2 x gedoneerd aan stichting Haarwensen. En zoals het nu is kan het alweer ruim gedoneerd worden. Echter laat ik het voorlopig zo.
Net las ik iemand die bang was dat mensen voor de grap een keer je haar er af wilden knippen. Ik heb een keer tijdens het stappen gehad dat een wildvreemde een aansteker er bij hield.. brrr.. dan heb ik toch liever mensen die vragen of het echt is of niet.
wordt je er soms niet gek van? Ik had al ruzie met mijn haar doordat ik er op ging zitten.. hoe doe jij het met wassen en bijvoorbeeld naar de wc gaan?
gebeuren daar nooit ongelukjes bij?
SayaJones schreef:Ik denk dat je dan nog niet de juiste producten voor jouw haar hebt gevonden.
Wellicht kun je eens naar de kapper met de vraag hoe je jouw haar het beste in model kunt brengen en hoe je het beste je haar kunt verzorgen.
Of kijk eens op YouTube naar curly hair tutorials oid. Misschien kun je er goede tips uit halen
Droog, krullend haar borstelen is echt een van de grootste boosdoeners van pluishaar. Als je sochtends klitten hebt, kun je deze het beste eruit halen met je vingers.
En dan weer kammen onder de douche met een lading conditioner erin.
LoveUggs schreef:DewiFoto schreef:Zoals beloofd een foto van mijn haar.
Dit is mijn ochtend kapsel, beetje droog, en slag van de vlecht waarmee ik slaap.
Normaal heb ik stijl haar.
[ Afbeelding ]
Mijn haar is al 2 x gedoneerd aan stichting Haarwensen. En zoals het nu is kan het alweer ruim gedoneerd worden. Echter laat ik het voorlopig zo.
Net las ik iemand die bang was dat mensen voor de grap een keer je haar er af wilden knippen. Ik heb een keer tijdens het stappen gehad dat een wildvreemde een aansteker er bij hield.. brrr.. dan heb ik toch liever mensen die vragen of het echt is of niet.
Wow over lang haar gesprokenwordt je er soms niet gek van? Ik had al ruzie met mijn haar doordat ik er op ging zitten.. hoe doe jij het met wassen en bijvoorbeeld naar de wc gaan?
gebeuren daar nooit ongelukjes bij?
en is het helemaal uitgedund getaakt. De kleur is eruit gegroeid, dus nu zit ik met een gekke laagjescoupe. Wil het wel weer lang laten groeien. Wat heerlijk wel zeg, een gezond, glad, glanzend kapsel. Het is helaas wel wat dunner dan voor het verven.
SayaJones schreef:Diegene die het niet snappen hoeven het gelukkig ook niet te snappen![]()
![]()
Ik snap ook niet iedereen die haar of zijn haar op een manier heeft die ik niet mooi vind, maar he, ieder zn ding toch![]()
En bij lang niet iedereen is het aan de onderkant dun en onverzorgd.
Hoeft niet altijd zo te zijn bij mensen met lang haar dat het altijd pluizig, onverzorgd en 'vies' is.
. Scheelt wel dat ik verder ook geen producten in mijn haren doe qua styling. Wel gebruik ik af en toe een maskertje voor mijn haren.
_Snow_White schreef:Wat is een alternatief voor Head & Shoulders? Ik gebruik nu alleen de mildste variant, maar mijn hoofdhuid gaat heel makkelijk schilferen (is dat een woord?) en heb nog niks anders gevonden wat hiertegen werkt.
Ik heb al verschillende salon shampoos geprobeerd, maar niks schijnt te werken
En met bijvoorbeeld een vlecht aan 1 kant altijd vreselijk last van m'n nek.