Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
waxmeltsenzo schreef:Ik zou dat neurotische gebeuren niet willen.
Iemand van 37 moet zelf optijd opstaan, een ontbijt maken om mee te nemen geen probleem.
Maar alles erom heen de wekker apart, deken afpikken? Waar gaat het over?
Het is gewoon makkelijk geweest allemaal hij heeft te laat kunnen komen een hele tijd en dan trekt dat luie er vanzelf in. op het werk moeten ze een duidelijke grens gaan trekken, en ts moet vooral niet allerlei toestanden gaan uithalen. Zorgen dat er genoeg in huis is zodat hij niet naar ee bakker hoeft lijkt me daarintegen wel handig.
Percy schreef:No_No schreef:Slaapabneu doet echt heel veel met je energie. Mensen die abneu hebben zijn overdag vaak ook moe.
Hoe gaat het als hij voor iets leuks vroeg op moet staan?
Is hij wel eens onderzocht op ADD of ADHD? Als ik jouw reacties lees (chaotisch, geheugen, niet opgang kunnen komen) is dit het geen waar ik aan denk. Dat zou een hoop verklaren en is er misschien ook meer begrip van de omgeving en kan er gekeken worden naar hoe de structuur verbeterd kan worden zodat het op het werk beter gaat.
Echt, slaapabneu??? Het is slaapaPneu.
Dit was overigens door TS ten berde gebracht en ik heb alleen aangegeven wat daarvoor de klachten/problemen kunnen zijn omdat ik het zelf heb.
Ga geen ei bakken in de ochtend want dat trek ik niet. Kan niet eens ontbijten maar soit, dat doet er niet toe.
Hoop dat hij het gaat volhouden maar zo niet is een bezoek aan de huisarts misschien helemaal geen slecht idee. Speculeren is niet zo zinvol vrees ik.
slimmerik schreef:Geweldig topic dit! Hilarisch hoe het verklaard wordt wat deze 37-jarige zou kunnen mankeren. Het is gewoon een luie hond die enorm gepamperd wordt door zijn omgeving. En een uitblinker in het pruillipjes trekken. En TS ik heb slecht nieuws: op deze manier komt hij zijn hele leven niet van zijn "gebrek" af.