Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Suzanne F. schreef:Het vele buiten spelen waarbij de zomers altijd heel lang en heel zonnig leken. In bomen klimmen, hutten bouwen. Nintendo Entertainment System met Mario, Duckhunt en Zelda.
Telekids op zaterdagochtend met Harry de Hengst en de Mega blubber power race, later de Movie race.
Tekenfilms zoals Teddy Ruxspin, Dungeons and Dragons, Waterspin Wonderspin, The Freggles, Niks Holgerson, Ovide, Boes boes, Bouli, Seabird, Dommel en Gummy Bears....
Twix heette nog Raider en we dronken Tjolk. En bah wat was die gele vies met die aap erop.
We hadden trolletjes met punkhaar, speentjes aan kettingen en kuifstaartjes.
Raad eens uit welke jaren ik kom?

nafkedemi schreef:Suzanne F. schreef:Het vele buiten spelen waarbij de zomers altijd heel lang en heel zonnig leken. In bomen klimmen, hutten bouwen. Nintendo Entertainment System met Mario, Duckhunt en Zelda.
Telekids op zaterdagochtend met Harry de Hengst en de Mega blubber power race, later de Movie race.
Tekenfilms zoals Teddy Ruxspin, Dungeons and Dragons, Waterspin Wonderspin, The Freggles, Niks Holgerson, Ovide, Boes boes, Bouli, Seabird, Dommel en Gummy Bears....
Twix heette nog Raider en we dronken Tjolk. En bah wat was die gele vies met die aap erop.
We hadden trolletjes met punkhaar, speentjes aan kettingen en kuifstaartjes.
Raad eens uit welke jaren ik kom?
Komt allemaal heel bekend voor....
Eind 70 begin 80?
. Toen ik iets ouder was speelde ik vaak Formule 1 op mijn Gamecube, met Michael Schumacher kon ik prima races winnen, maar met Jos Verstappen eindigde je toch meestal in de grindbak of ergens achteraan.Sokje_6 schreef:O ja, ik ken ook de AtariVer voor mijn tijd, maar oma heeft hem expres altijd bewaard
Storm schreef:Oehhhhh!!!
Gameboy, tamagotchi, likkoekjes, kubussen, my little pony's, loloballen, LA gear, op een onbewoond ei-ei-eiland, ovide, Beverly Hills 90210, k' Neeltje, Next Milton, Tjolk, cassettebandjes, knightrider, raider!!!!

c_alsemgeest schreef:Oh ja... voelde me altijd zo'n dierenbeul met dat spel
Zoals 100 lemmings op een heel klein stukje opsluiten, en ze dan allemaal laten ontploffen. Of kijken hoe precies ik kon timen zodat ze in de lucht ontploften, of net een fractie voor de ontploffing in het luikje verdwenen...Nee, ik geloof niet dat ik veel compassie voor ze had