Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Peony schreef:Heeft er hier iemand ervaring met het bestellen van een bril met een hoge sterkte? Ik heb zelf -9,75 maar ik twijfel of ik het moet doen met deze sterkte.
Anoniem schreef:Hoe zijn recente ervaringen?
Ik heb t idee dat m’n linkeroog achteruit gaat of dat de bril iig niet helemaal optimaal is.
Heb m’n bril nu 2 weken op ipv lenzen ivm een operatie en merk het nu pas echt.
Dus wil m’n ogen weer laten meten...
Twijfel even waar, en hoe ik dan uitleg dat ik misschien geen bril daar bestel.
Uiteraard betaald ik voor een meting dat vind ik niet meer dan logisch.
Tips?
Hanafubuki schreef:Mijn bril is stuk, was er altijd heel erg blij mee maar er is een of ander klein kind op gaan zitten (geen zorgen, mn eigen kind) dus nu is hij zo scheef als maar kan. Ga ergens volgend jaar weer een nieuwe bestellen, eerst in januari weer naar de opticien hier lokaal met mijn brilvergoeding
Jildau schreef:Hanafubuki schreef:Mijn bril is stuk, was er altijd heel erg blij mee maar er is een of ander klein kind op gaan zitten (geen zorgen, mn eigen kind) dus nu is hij zo scheef als maar kan. Ga ergens volgend jaar weer een nieuwe bestellen, eerst in januari weer naar de opticien hier lokaal met mijn brilvergoeding
Je kan ook de brillen van Charlie Temple laten vergoeden door de zorgverzekering. Kun je er misschien meerdere voor hetzelfde bedrag.![]()
Ik heb net weer een nieuwe. Denk inmiddels de 5e gewone bril en heb dan nog 2 zonnebrillen van ze. Had model 'Barron' het vaakste op en die heb ik nu in een ander kleurtje erbij. Zeer tevreden!
Anoniem schreef:Ik had al een bril en daarvan de sterkte overgenomen.
Maar
Op een of andere manier
Lijkt links scheef/ minder scherp.