Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tivoli schreef:Een kennis van mij was de machinist van de trein die een auto overreed bij een onbewaakte spoorwegovergang.
Er zaten 2 jongens en een meisje in de auto,ze waren aan het joyriden op een landweg en hebben de trein te laat/niet aan zien komen.
De jongens waren op slag dood,maar het meisje werd uit de auto geslingerd.
Mijn kennis snelde naar haar toe om eerste hulp te verlenen, eenmaal bij haar aangekomen zag hij dat haar romp nog aan een 'draadje' vastzat aan haar onderlichaam. Het meisje vroeg aan hem of het ernstig was,duidelijk al in shock geraakt.
Hij heeft haar gerustgesteld en een minuut later is ze gestorven in zijn handen.
Dat is nu al jaren geleden, hij heeft nog geprobeerd zijn werk weer op te pakken maar hij kon het niet meer aan. Hij heeft nog steeds nachtmerries,vooral over het meisje.
Ik krijg nog steeds de bibbers van dat verhaal.
Gelukkig heb ik nooit te maken gehad met iemand die uit het leven stapte. Ik heb wel eens een vrouw voor mijn neus dood neer zien vallen.
Ondanks de lange reanimatie kwam ze niet meer tot leven. Dat vond ik al zo heftig! Kan me niet voorstellen hoe traumatisch zo'n zelfdoding moet zijn....
keeyzie schreef:Ik woon aan het spoor maar gelukkig nog nooit iets gezien. Een stuk verderop werd wel vaak gesprongen. Dat stuk hebben ze nu volledig afgezet met hekken, sindsdien niets meer gebeurd gelukkig.
Er is wel ooit iemand hier op het station voor de trein gesprongen, vreselijk. Veel mensen die het gezien hebben en alle fietsen moesten vervolgens worden afgespoten....
Lijkt me vreselijk ook dat daadwerkelijk mee te maken
Vrouw was aan het hardlopen en de twee treinen waren al voorbij geweest. De spoorbomen gingen omhoog en ze stak al over (dit was al een fout), maar er kwam nog een goederentrein achteraan. Deze had ze niet gehoord door haar oordopjes met muziek... Deijs schreef:Wat een heftige verhalen allemaal zeg!
Eng eigenlijk ook dat ze gigantisch moeten kijken of alles opgeruimd en schoon is.
Mijn opa heeft voor de NS gewerkt vroeger en die had ook een naar verhaal maar die zal ik hier maar even niet plaatsen.
Cinnepin schreef:Deijs schreef:Wat een heftige verhalen allemaal zeg!
Eng eigenlijk ook dat ze gigantisch moeten kijken of alles opgeruimd en schoon is.
Mijn opa heeft voor de NS gewerkt vroeger en die had ook een naar verhaal maar die zal ik hier maar even niet plaatsen.
Nor erger dan de verhalen die hier verteld worden?
Emmaa_ schreef:AlwaysH schreef:Nu ben ik wel benieuwd.
Ik vind dit een behoorlijk smakeloze opmerking eigenlijk, in zo'n topic.
Emmaa_ schreef:AlwaysH schreef:Nu ben ik wel benieuwd.
Ik vind dit een behoorlijk smakeloze opmerking eigenlijk, in zo'n topic.
AlwaysH schreef:Emmaa_ schreef:Ik vind dit een behoorlijk smakeloze opmerking eigenlijk, in zo'n topic.
Dat is ook precies de reden waarom die smiley er achter staat. Snap ook wel dat het geen voorlees-sprookjes-topic is. Maar als je zoiets zegt kan je dit wel verwachten.
Jammer dat Bokt het dan weer gelijk zo op moet vatten.
"