Ik probeer het al zoveel mogelijk in de aanbieding te halen, maar je bent zo 5-6 euro voor een stuk kwijt. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik probeer het al zoveel mogelijk in de aanbieding te halen, maar je bent zo 5-6 euro voor een stuk kwijt. Berdien schreef:Hoe doen jullie dat eigenlijk met dingen als kaas? Dat is zooo duurIk probeer het al zoveel mogelijk in de aanbieding te halen, maar je bent zo 5-6 euro voor een stuk kwijt.

Qua snacks/chocolade heb ik ook weinig in huis. Heb nu nog wat dingetjes die ik met de sinterklaas had gekregen liggen, daarnaast haal ik zo'n 1x in de week of 1x per 2 weken een zak chips. Daar heb ik genoeg aan (moet toegeven: als ik in het weekend bij mijn ouders ben, staan daar ook wel eens chips/nootjes op tafel en ik eet dan natuurlijk wel mee.) 
dromertje2 schreef:Dat is inderdaad persoonlijk. Ik wil daar niet in minderen bv.
Als ik hier bepaalde dingen lees, vraag ik me echt af of het nog wel plezant is of je er nog geniet van hebt.
Maar dat zal persoonlijk zijn, zowel naar voorkeur en budgettair.
Ik heb bv geen paard te betalen, gaan niet op dure vakanties en dergelijke.