Ze zoeken jonge mensen die goedkoop zijn met veel ervaring. Dat hen ik wel gemerkt. Heb zelf ook een tijde werkloos geweest
Heb geen vakantie gehad in december, dus voor mij is het niet bijzonder morgen weer te werken. Gewoon een normale doordeweekse dag. Is picnic niet iets voor je Marlies als je magazijn zoekt? Ken iemand die het daar heel erg naar haar zin heeft.Ik ga vanaf februari minder werken, 2 dagen per maand vrij.
Goedemorgen of inmiddels alweer goedemiddag. Mijn dag ben ik begonnen met een heerlijke boswandeling. Was echt genieten toen de zon kwam!
Goh. Het is een stuk drukker op de weg weer hahaIk heb ook per 1 febr een nieuwe baan echt heel veel zin in. Al vond ik net best moeilijk om te vertellen bij dit bedrijf dat ik ontslag nam.Als ik ergens voor ga wel ik het ook afmaken dus in 2017 gaan we er weer gewoon voor.
Haha. Ik ga weer doen wat ik altijd heb gedaan export. Doe nu een stukje planning en warehouse ook leuk maar dat andere trekt me toch meer.
Je begint tegenwoordig altijd met een half jaar. Vast meestal pas daarna. Vroeger had je soms niet eens een proeftijd die tijden zijn wel veranderd hoor.
Ik heb meteen een jaarcontract gekregen, maar wel met een proefperiode erin geloof ik. Is eem flexbaan
10% minder werken = ongeveer 10% minder salaris. 40 uur werken met de altijd hoge werkdruk trek ik niet langer met een huishouden en pony.Hoeveel uur werk jij nu Marlies?