Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dees_daan schreef:Ney schreef:Ik steun soms wat kleinere doelen maar nooit grote zoals DierenLot en Kika omdat ik hierbij het gevoel heb dat het naar de hoge piefen gaat.
Ik heb bij Dierenlot juist het tegenovergestelde gevoel,ik zie wat ze doen en hoeveel instanties ze helpen, naast de dierenambulances die ze in bruikleen geven, geven ze ook vaak giften aan verschillende opvangcentra en andere stichtingen die met dieren werken, daarnaast zorgen ze 2x per jaar voor een landelijk congres voor alle vrijwilligers waarbij de ambu nagekeken word, de banden gewisseld worden en waarbij lezingen gegeven worden waar je ook echt wat aan hebt. Ik vind dat juist wel een organisatie die echt direct helpt en een verschil maakt in heel Nederland.
. De jaarverslagen voor 2016 zijn nog niet gepubliceerd/afgerond op dit moment.RoyceMack schreef:Ja, ik ga meerdere inzamelpunten maken binnen mijn bedrijf voor het inzamelen van doppen voor KNGF Geleidehond. Doppen zijn verder nutteloos en aangezien wij er nogal veel hebben. Kleine moeite om ze te bewaren. Ik hoop dat ik meer mensen hiertoe aan kan zetten. Zulke acties vind ik leuk om me voor in te zetten. Echt geld betalen met donaties enzo doe ik niet. Ik weet dat er veel geld in de zakken van de directeur verdwijnt. Daarnaast verdienen de mensen die collecteren vaak ook. Iets wat ik snap, maar eigenlijk niet eerlijk vindt. Je werkt dan gewoon en doet je kunstje.. Maar eigenlijk vind ik het dan toffer als dat geld direct naar het goede doel zou gaan.