Wat kost een kind?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 10:59

Ik verbaas me ook over de grote hoeveelheid schoenen voor kleine dreutels, die echt een keiharde en dikke zool hebben...bij de gemiddelde simpele schoenenwinkel staat er niet of nauwelijks iets tussen met een zooltje dat je alle kanten op kan buigen.... dus maar weer online kopen :)

Tink, die van ons gaat niet naar de opvang :)

Het is nou juist zo leuk dat ze veel meer kunnen en snappen, kan je ze zelf ook overal mee naartoe nemen en van alles leren. Het lijkt mij wel geinig als ze het op school (of elders) ergens over hebben gehad, dat je daar dan zelf nog op voort kan borduren door zelf ook een dagje mee te nemen om daar nog wat meer over te leren :)

Willl65

Re: Wat kost een kind?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 11:32

Het geld vliegt er pas echt uit vanaf voortgezet onderwijs.

UK_eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 11:45

Willl65 schreef:
Het geld vliegt er pas echt uit vanaf voortgezet onderwijs.

:j :j _/-\o_ _/-\o_

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 11:49

Daarom is het wijs om daar vanaf de geboorte al voor te sparen :j

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 15:45

Gelukkig heb je 12 jaar de tijd om als de bliksem meer te gaan verdienen :+

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 16:07

Tink89 schreef:
Maar als je kind zo weinig naar school gaat, dan brengt het dus veel tijd door in de opvang. En dagopvang voor een kind van die leeftijd is lastig te vinden en duur. Ik weet niet wat ik dan rustiger vind voor zo'n kleintje...

Anyway, ik denk dat de kosten van een kind globaal wel in te schatten zijn, maar uiteindelijk per situatie verschillen. De behoeften van elk kind zijn toch anders.

Mijn ondertussen ex-vriend en ik zijn beiden 3 dagen thuis, hij 1 en ik 2. De andere 2 dagen passen zijn ouders op.
Voor onze dochter dus prima. Zij brengt straks de ochtenden op school door en de middagen bij dezelfde personen als waar ze nu is.
En de oppas scheelt ook weer in de kosten :) geen voor- of naschoolse opvang nodig.