_San87_ schreef:Ik vind het echt raar dat je hier hardrijden en bumperkleven zit te verheerlijken.
Eh...weet je zeker dat je m'n post wel goed begrepen hebt?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
safina schreef:Ik hoop dat ik m verkeerd begrepen heb. De laatste alinea in je post doet mij echter vermoeden van niet. En aangezien meer users je post op dezelfde manier lezen vraag ik mij af wie er verkeerd leest/uitdrukt_San87_ schreef:Ik vind het echt raar dat je hier hardrijden en bumperkleven zit te verheerlijken.
. safina schreef:_San87_ schreef:Ik vind het echt raar dat je hier hardrijden en bumperkleven zit te verheerlijken.
safina schreef:Tazzey schreef:Ik gedraag me ook altijd beeldig. Ik heb een V6 met flink wat paardjes gekocht om me keurig op de rechterbaan aan te sluiten bij de 80km/u kudde.#proudmemberofclarksonschurch
Ah...ik snap het! Niets is lekkerder dan genieten van het sexy geluid van zes cilinders terwijl je aan iemands voorbumper kleeft....
Ik schop ook ruzie als mijn man zijn rechtervoet weer eens niet onder controle heeft weten te houden hoor! Je moet ze namelijk altijd het gevoel geven dat ze iets goed te maken hebben. En daar vervolgens munt uit slaan.![]()
Hoe zou het eigenlijk zijn om je leven te delen met een man die altijd binnen de lijntjes kleurt?
Ok, ik denk dat ik hem heb, dat laatste zinnetje
. Iets in de trant als: ik kan mijn vent nooit zo ver krijgen dat hij me een pleziertje moet gunnen als ik hem ook nooit het gevoel kan geven dat hij me een wederdienst verschuldigd is?? SVRL schreef:safina schreef:Ah...ik snap het! Niets is lekkerder dan genieten van het sexy geluid van zes cilinders terwijl je aan iemands voorbumper kleeft....
Ik schop ook ruzie als mijn man zijn rechtervoet weer eens niet onder controle heeft weten te houden hoor! Je moet ze namelijk altijd het gevoel geven dat ze iets goed te maken hebben. En daar vervolgens munt uit slaan.![]()
Hoe zou het eigenlijk zijn om je leven te delen met een man die altijd binnen de lijntjes kleurt?
Wacht, moment, geef me een secondje!Ok, ik denk dat ik hem heb, dat laatste zinnetje
. Iets in de trant als: ik kan mijn vent nooit zo ver krijgen dat hij me een pleziertje moet gunnen als ik hem ook nooit het gevoel kan geven dat hij me een wederdienst verschuldigd is??
Kinke schreef:Ik zou ook woest zijn, alhoewel, zover zou ik het niet laten komen. Niets onaantrekkelijker dan een vent die de 'grootte' van zijn piemel moet compenseren met haantjesgedrag in z'n auto, of iemand die gewoon speelt met het leven van zijn medeweggebruikers en zichzelf (en medepassagiers).
Kinke schreef:Ik zou ook woest zijn, alhoewel, zover zou ik het niet laten komen. Niets onaantrekkelijker dan een vent die de 'grootte' van zijn piemel moet compenseren met haantjesgedrag in z'n auto, of iemand die gewoon speelt met het leven van zijn medeweggebruikers en zichzelf (en medepassagiers).

bigone schreef:Kinke schreef:Ik zou ook woest zijn, alhoewel, zover zou ik het niet laten komen. Niets onaantrekkelijker dan een vent die de 'grootte' van zijn piemel moet compenseren met haantjesgedrag in z'n auto, of iemand die gewoon speelt met het leven van zijn medeweggebruikers en zichzelf (en medepassagiers).
Wij hier in de buurt hebben een naam voor deze jongens: Petjesvolk!!! Niet dat iedereen met een petje te hard rijd hier maar 90% van die gasten doet het wel, gemiddelde leeftijd tussen de 18 en 24 . Ik hoop voor ze dat ze oud genoeg worden om de pet niet meer te dragen!
musiqolog schreef:Kinke schreef:Ik zou ook woest zijn, alhoewel, zover zou ik het niet laten komen. Niets onaantrekkelijker dan een vent die de 'grootte' van zijn piemel moet compenseren met haantjesgedrag in z'n auto, of iemand die gewoon speelt met het leven van zijn medeweggebruikers en zichzelf (en medepassagiers).
Je hebt die hele vent nog nooit gezien maar je denkt wel de maat van zijn piemel te kennen?
TS heeft dit topic geopend om frustraties van zich af te schrijven, niet om nieuwe aangepraat te krijgen!
Nanne schreef:Wauw...
Vol verbazing heb ik de reacties zitten lezen. Wat een stel moraalridders hier op Bokt zeg.
Reacties zoals einde relatie, crimineel enzovoorts kwamen veelvuldig voorbij.
Niemand hier heeft natuurlijk ooit eens te hard gereden, niemand hier heeft ooit een bekeuring gehad oid.
Ook ik heb wel eens snelheidsboetes mogen ontvangen en rijd regelmatig harder dan toegestaan, ben ik nu ook een crimineel en geen relatiemateriaal?
Nog nooit heb ik, door mijn schuld, een ongeval veroorzaakt. De ongevallen waar ik wel bij betrokken ben geweest hadden niks met snelheid te maken voordat de ridders daar over beginnen.
Ik schrik echt van het heilige boontjes gedrag wat ik hier veelvuldig tegen kom.
TS, rot voor je dat je dit nieuws in deze toch al dure maand voor je kiezen krijgt. Snap heel goed dat je er even flink kwaad over bent.

SVRL schreef:Wacht, moment, geef me een secondje!Ok, ik denk dat ik hem heb, dat laatste zinnetje
. Iets in de trant als: ik kan mijn vent nooit zo ver krijgen dat hij me een pleziertje moet gunnen als ik hem ook nooit het gevoel kan geven dat hij me een wederdienst verschuldigd is??
Nanne schreef:Wauw...
Vol verbazing heb ik de reacties zitten lezen. Wat een stel moraalridders hier op Bokt zeg.
Reacties zoals einde relatie, crimineel enzovoorts kwamen veelvuldig voorbij.
Niemand hier heeft natuurlijk ooit eens te hard gereden, niemand hier heeft ooit een bekeuring gehad oid.
Ook ik heb wel eens snelheidsboetes mogen ontvangen en rijd regelmatig harder dan toegestaan, ben ik nu ook een crimineel en geen relatiemateriaal?
Nog nooit heb ik, door mijn schuld, een ongeval veroorzaakt. De ongevallen waar ik wel bij betrokken ben geweest hadden niks met snelheid te maken voordat de ridders daar over beginnen.
Ik schrik echt van het heilige boontjes gedrag wat ik hier veelvuldig tegen kom.
Niets heilige boontjes gedrag. Er is een verschil tussen 10 per uur te snel op de snelweg en 50 km per uur en wanneer iemand op 1 jaar tijd 11 snelheidsboetes verzameld, zal zelfs de politierechter (zeker echters á la 'd Hondt hier in België), dit soort hardleerse gastjes criminlen noemen. Naast rechters zal ook ieder slachtoffer of achterblijvers van slachtoffers dit soort roekeloze mensen moordenaars noemen. Het gaat hier niet om een braaf ventje dat nu eens 1 keertje even te snel gereden heeft hé.
TS, rot voor je dat je dit nieuws in deze toch al dure maand voor je kiezen krijgt. Snap heel goed dat je er even flink kwaad over bent.
safina schreef:SVRL schreef:Wacht, moment, geef me een secondje!Ok, ik denk dat ik hem heb, dat laatste zinnetje
Nou...meer eigenlijk als 'elk nadeel heeft z'n voordeel.' Over welke pleziertjes mijn man me gunt hou ik me wijselijk op de vlakte. Wees gerust: In ieder geval ruimschoots genoeg om z'n bekeuringen te compenseren.![]()
Maar nu serieus: als je het goed en fijn hebt samen, kan je relatie wel een stootje hebben. Als mijn man zoiets zou doen, zou ik flink uit m'n stekker gaan. Maar ik zou geen steek minder van hem houden. En hem de deur uitzetten is al helemaal nicht im frage. Daar is hij veel te leuk voor. En daarvoor hebben we het veel te goed samen.
Salsa schreef:Ik wil je vriend wel graag haarfijn uitleggen hoe mijn oma 15 jaar geleden overleden uit de auto is geknipt en hoe zij en de auto eruit zagen. En wat dit met ons heeft gedaan. En ja dit is na een soortgelijk ongeluk die jouw vriend met dit weggedrag bewust in de weegschaal legt.
En dat was een vrouw van 65 jaar en geen jong gezin met bijvoorbeeld kleine kinderen. Een samenstellIng waar ik ook regelmatig mee op de ring Utrecht rijdt.
Ik hoef niet uit te leggen denk ik wat ik vind van dit soort weggedrag.
Ik erger me ook kapot om de "schooljuffrouw, aanstellen, jullie zijn heilig, moraalridders" opmerkingen. Nee dat ben ik niet en ja ik rijdt ook weleens een paar km te hard (zoals wel iedereen) maar overdag dik 150 km op de ring Utrecht? Nee dat zal ik nooit en te nimmer doen. Mijn man ook niet. Ook niet toen hij 21 was. Met levens van anderen speel je niet en ja ik vind dat je daar heel hard met je neus op de feiten gedrukt mag worden. Heeft niks met heilig en moraalridders etc te maken.
Ik zou groot voorstander zijn om dit soort mensen te keihard te confronteren met slachtoffers en familieleden. Foto's, filmpjes en al. Laat ze maar eens op bezoek gaan bij hulpdiensten die hele gezinnen van de snelweg hebben moeten halen. Geldboetes helpen niet. Verkeerde motivatie. Het doet financieel pijn maar raakt ze niet.
Nanne schreef:Maureen, geen dank. Ik vergeet soms ook wel eens dat 99.9% van de Bokt gebruikers heilig verklaard is.
). Je mag dan je auto kennen, slipcursus hebben gehad en van mij apart ben je Stef Stuntpiloot maar er zijn zoveel factoren wat je zelf niet in de gaten kan hebben dat alle redenen die ik tot dusver heb gelezen echt onzin zijn. Als een andere weggebruiker ineens van rijbaan veranderd en je komt met 150+ aan, succes met op tijd afremmen. En als je erachter op zit dan kun je moeilijk zeggen tegen iemand die met kritieke toestand in het ziekenhuis ligt 'Ja eh sorry, maar ik ken mijn auto echt wel'.musiqolog schreef:Kinke schreef:Ik zou ook woest zijn, alhoewel, zover zou ik het niet laten komen. Niets onaantrekkelijker dan een vent die de 'grootte' van zijn piemel moet compenseren met haantjesgedrag in z'n auto, of iemand die gewoon speelt met het leven van zijn medeweggebruikers en zichzelf (en medepassagiers).
Je hebt die hele vent nog nooit gezien maar je denkt wel de maat van zijn piemel te kennen?
TS heeft dit topic geopend om frustraties van zich af te schrijven, niet om nieuwe aangepraat te krijgen!
Zeer mooi gesproken.