Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
sureido schreef:Wanneer iemand een aantal biertjes gehad heeft en gewoon normaal is kwa reactie vermogen zou ik er niks van zeggen.
Ik zou al helemaal niet de politie bellen wanneer een vriendin wegrijd met alcohol op, dat zoeken ze maar zelf uit. Wanneer iemand ladderzat achter het stuur zou stappen zou ik die gewoon niet laten gaan hoor, mijn vriendinnen luisteren daar uiteindelijk echt wel naar.
Ik zelf mag nog geen een glas hebben maar drink ook ooit bier voor ik rijd, ik kan bij wijze van spreken zoveel drinken dat ik na een fles wijn nog niets voel, dus 2 biertjes gaan mensen echt niet dood van tenzij ze voor mijn auto springen.
En als ik er 4 gedronken zou hebben zou ik ook niks van merken. Maar dat is bij iedereen anders dus snap wel dat ze een lijn moeten trekken.
kan een fles wijn naar binnen kieperen maar dan begin ik pas lichtelijk aangeschoten te worden - maar met nog steeds een goed reactie vermogen. Hebben we trouwens een keer getest
sureido schreef:leonie87, nou dat denk jij misschien maar dat is bij mij toch zeer zeker niet het gevalkan een fles wijn naar binnen kieperen maar dan begin ik pas lichtelijk aangeschoten te worden - maar met nog steeds een goed reactie vermogen. Hebben we trouwens een keer getest
Dát heb ik nooit gezegd, wel dat ik nog prima functioneer na het drinken van een fles wijn. Misschien heb jij een borreltje te veel op dat je zomaar leest dat ik dronken achter het stuur zit. 
sureido schreef:Weet je wat 'walgelijk' is? Dat jij nu meteen denkt dat ik ga rijden met een fles wijn achter de kiezen.Dát heb ik nooit gezegd, wel dat ik nog prima functioneer na het drinken van een fles wijn. Misschien heb jij een borreltje te veel op dat je zomaar leest dat ik dronken achter het stuur zit.
Picasso schreef:sureido schreef:Weet je wat 'walgelijk' is? Dat jij nu meteen denkt dat ik ga rijden met een fles wijn achter de kiezen.Dát heb ik nooit gezegd, wel dat ik nog prima functioneer na het drinken van een fles wijn. Misschien heb jij een borreltje te veel op dat je zomaar leest dat ik dronken achter het stuur zit.
Heb je het tegen mij Sureido, want ik drink geen druppel alcohol. En lees mijn post nog eens goed, dan zie je dat ik dat niet zeg....
sureido schreef:Weet je wat 'walgelijk' is? Dat jij nu meteen denkt dat ik ga rijden met een fles wijn achter de kiezen.Dát heb ik nooit gezegd, wel dat ik nog prima functioneer na het drinken van een fles wijn. Misschien heb jij een borreltje te veel op dat je zomaar leest dat ik dronken achter het stuur zit.
Edit:
Ze mogen van mij prima een test bij me doen na het drinken van een biertje, ben er zelf dan ook wel benieuwd naar.
Ja picasso, ik voel me daar zo cool bij dat ik daar tegen kan.
sureido schreef:verootjoo schreef:Het probleem is juist dat mensen denken dat ze dan nog goed functionerenmaar nee, ook jij hebt minder reactievermogen na een paar glazen wijn
Na een paar glazen wijn, ja klopt dat geloof ik meteen! Maar niet na één biertje..
hoewel het beter is een uur te wachten.
Nies_ schreef:Die 2 alcoholische consumpties vind ik dan weer een domme grens. Als ik een dag niet/nauwelijks eet en moe ben loop ik dan al achteruit bij wijze van spreken, terwijl als ik me gewoon goed voel er dan nog niets van voel (waarmee ik nog niet wil zeggen dat een test hetzelfde resultaat zou geven als ik nuchter ben). Dus daarom hoort de grens gewoon op 0 te liggen. Dan interesseert het ook niemand meer wat hoeveel glazen er precies gedronken zijn, want elke is er een te veel.
Nies_ schreef:Die 2 alcoholische consumpties vind ik dan weer een domme grens. Als ik een dag niet/nauwelijks eet en moe ben loop ik dan al achteruit bij wijze van spreken, terwijl als ik me gewoon goed voel er dan nog niets van voel (waarmee ik nog niet wil zeggen dat een test hetzelfde resultaat zou geven als wanneer ik nuchter ben). Dus daarom hoort de grens gewoon op 0 te liggen. Dan interesseert het ook niemand meer wat hoeveel glazen er precies gedronken zijn, want elke is er een te veel.
Dreamybol schreef:Nies_ schreef:Die 2 alcoholische consumpties vind ik dan weer een domme grens. Als ik een dag niet/nauwelijks eet en moe ben loop ik dan al achteruit bij wijze van spreken, terwijl als ik me gewoon goed voel er dan nog niets van voel (waarmee ik nog niet wil zeggen dat een test hetzelfde resultaat zou geven als wanneer ik nuchter ben). Dus daarom hoort de grens gewoon op 0 te liggen. Dan interesseert het ook niemand meer wat hoeveel glazen er precies gedronken zijn, want elke is er een te veel.
Ben ik met je eens, helaas is dat de wet niet.