http://www.irregularchoice.com/collecti ... nth-a.html
Zelf heb ik deze voor de feestdagen gekocht:
http://www.irregularchoice.com/collecti ... tty-b.html
heb alleen nog niet besloten wat ik erbij draag.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

En dan heb ik laarsjes die lijken op die van op de foto voor eronder
AfricanLady schreef:Haha ik heb alleen maar schoenen die ik ook echt draag XD en heb niet zoveel.
Goof schreef:Resistance; ik vind dat echt van die pyjamajurkjes/ hempjes om eerlijk te zijn, niet iets dat je overdag als jurkje draagt
Ik probeer er dus ook een te vinden waarbij dat niet zo oogt, en ik denk dat het met een paar goede accesoires en een vestje wel mee zal vallen. Dallista schreef:AfricanLady schreef:Haha ik heb alleen maar schoenen die ik ook echt draag XD en heb niet zoveel.
Ik kijk (!) elke dag met veel plezier naar mijn eenhoorn-hak schoenen.![]()
Toen ik zag dat ze nu ook eekhoorns deden (een oude verzamel-liefde van me), kon ik de verleiding niet weerstaan.
Overigens zijn ze IMHO super comfortabel, maar ja, natuurlijk niet iets wat je overdag naar een kantoorbaan of naar stal aantrekt.
Meestal stem ik mijn schoenen af op de kerstkleding. Toch wel lastig om het nu andersom te doen.
Anoniem schreef:Tessa_93 schreef:Met een lekker warm vest eroverheen(en 10 lagen onder het shirt, koukleum
)
[ [url=m/Ht7MEs.png]Afbeelding[/url] ]
![]()
![]()
![]()
WIL IK!!!!!!!
Waar heb je deze vandaan???
Waar heb je die vandaan? 
lovemaylo schreef:Wat een leuk topic, ik weet nog niet wat ik aan doe..maar dat het een jurkje wordt weet ik wel
@HorseTimeXL, heb je misschien een linkje naar dat jurkje? ik vind hem echt super tof!

deksel schreef:lieveli schreef:Deksel, bij topvintage heb je hele leuke jasjes die in de stijl van je jurkje zijn!
DAMn, thanks voor de tip. Wat een leuke site. Probleem is: ik heb echt geen geld voor een vestje van €39.95
.
Dallista schreef:AfricanLady schreef:Veel geld voor schoenen XD
Yup, maar ja, zijn dan ook geen "normale" schoenen.Sommige zijn meer verzamelobjecten, denk ik soms...
lieveli schreef:Dallista schreef:zijn dan ook geen "normale" schoenen.Sommige zijn meer verzamelobjecten, denk ik soms...
Ik vind ze eigenlijk goedkoop voor wat je krijgt. Het is echt een stukje kunst.
Esaqar schreef:Kimbers schreef:Sneakers onder een jurkje vind ik juist tof
Met een foto valt het beter te beoordelen
Oké oké dan stuur ik jou tegen die tijd een foto!áls het jurkje me staat dan haha.
Ik en sneakers is echt een eenheid, en ben ook 1.80 dus doe er geen hakken onder.