18+ Romantische filmmomenten in real life

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 17:49

lovelyfiefy schreef:
xApple schreef:
Ik had vorige week een lief briefje voor mijn vriend in tas gedaan..hij ging 10 dagen op visvakantie. We verbinding is in zulke gebieden niet altijd goed dus dan spreken we elkaar niet veel. Ik dacht als hij dan z'n tas uitpakt heeft 'ie een lief berichtje van mij. :D

Had ik 'm per ongeluk in de tas van z'n vismaat gedaan.. :')

Gelukkig stond er niet al te 'spannende' dingen op :=

haha
Die snapte gelukkig wel dat het briefje niet voor hem bedoeld was? _O-

Of niet. Dan heb je het moment zeker verpest :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 22:30

Heerlijk topic dit, ik heb ook zat dingen gedaan die in films perfect zijn, maar irl toch even wat minder of gewoon ronduit blunders zijn geworden :+

Vaak mist het sfeermuziekje ook wel, dat je denkt van "is dit het nou..?". Of andersom, dat je muziek hebt aanstaan, maar net als het leuk/ spannend wordt er een liedje voorbij komt die het moment totaal verpest :')

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 00:45

Toen ik voor enkele maanden terug kwam uit Amerika (was even dagje op en neer. Dus erg kort) stond vriendlief daar met een roos in z'n handen te wachten oo Schiphol. Kijkend bij het raam naar de bagage ruimte of hij me aan zag komen. Hij had mij blijkbaar nog niet gezien en ik liep dus al de schuifdeuren uit. Zoekend naar hem.
Zie ik hem daar dus staan met de rug naar mij toe, roos in zijn handen kijkend naar alle passagiers. Mobiel in de hand klaar op filmmodus..

Hij schrok enorm toen ik achter m stond en m omhelsde. Ik veraste hem ipv andersom. <3 :+

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 15:36

Wat een mooie verhalen allemaal!

Haha ik moest meteen denken aan vorige week bij mij: in de cabrio naar het strand rijden 's avonds om de super maan te bekijken met kaarsjes.... Maar er was zoveel bewolking dat je de maan niet kon zien :')

En een tijdje terug, zat ik buiten bij een kampvuur, werd het best wel gezellig, liggend onder de sterren, springt puppy echt boven op ons omdat die wilde mee spelen :')

Mijn leven heeft echt meer awkward momenten dan niet awkward momenten maar deze kwamen t eerst naar boven. Ik zou een schaduw account moeten aanmaken voor een aantal overige hilarische dingen *D

edit; hmmm niets mis met met zn 2-en douchen hoor...
Spoiler:
Ik heb wel eens gewoon vriendschappelijk met zn 3-en gedouched in een grote douche, dat was wel vrij koud vond ik
Laatst bijgewerkt door Sidera op 22-10-16 15:55, in het totaal 2 keer bewerkt

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 15:43

Bhriseis schreef:
Wat een heerlijk topic!
Storm, wat een actie van je vriend!!

Vriendje en ik hadden wel eens zin in een kinky avond, dus besloot hij me vast te binden en te blinddoeken <<) Terwijl vriendlief mij aan het ehm, verwennen was down there, voelde ik in eens een klein raspend tongetje aan mijn voorhoofd... Onze zeer aanhankelijke kat besloot blijkbaar dat het een perfect moment was voor een trio *D _O- Kleine etter wordt normaal altijd uit de slaapkamer verbannen als we vrijen, maar was blijkbaar toch naar binnen gesneakt :=

Heel sexy voelde ik me toch niet toen ik vastgebonden aan het krijsen was dat de kat aan mijn hoofd likte, haha.

:') :') :') :') :')
hahahaha die dieren ook altijd he! Ik kwam ook wel eens toen ik nog in een studentenkamer zat de kat bij een huisgenootje brengen voor een avondje... Dat is eigenlijk ook best ongemakkelijk :') Maarja

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 15:54

xApple schreef:
Ik had vorige week een lief briefje voor mijn vriend in tas gedaan..hij ging 10 dagen op visvakantie. We verbinding is in zulke gebieden niet altijd goed dus dan spreken we elkaar niet veel. Ik dacht als hij dan z'n tas uitpakt heeft 'ie een lief berichtje van mij. :D

Had ik 'm per ongeluk in de tas van z'n vismaat gedaan.. :')

Gelukkig stond er niet al te 'spannende' dingen op :=

Herkenbaar :')

De mijne ging voor vijf maanden op reis, met hoogstwaarschijnlijk maar weinig bereik. Dus ik had een aantal brieven geschreven en als verrassing in zijn tas gestopt - voor als ie een goeie dag had, een rotdag had, gewoon wat wilde lezen, mij miste in bed <<), dat soort dingen - en eentje voor de eerste avond. Hij ging de eerste paar dagen met een vriend op stap en daarover had ik in de eerste brief een opmerking gemaakt, maar daarnaast was het toch echt wel zo'n 'ik ga je missen bla bla bla' brief met wat pikantere opmerkingen die toch zelfs voor mijn doen best persoonlijk waren. Dus 's avonds een sms gestuurd en gezegd dat ie die maar moest lezen en dat er ook een stukje voor z'n vriend instond.

Krijg ik een sms terug dat het een hele lieve brief was, maar dat hij zich toch wel behoorlijk had geschaamd dat hij die helemaal voor had moeten lezen. Of ik 'm dat alsjeblieft nooit meer wilde aandoen :') _O-

Och en een tijdje terug besloot meneer mij bijzonder lief wakker te maken. Ik genoot er volop van, totdat er iemand aanklopte, de deur meteen open gooide en gewoon naar binnen stapte om te vermelden dat ze zo direct in zijn kamer de verwarming gingen installeren. En gewoon bleef staan kijken! Na mijn bijzonder verontwaardigde reactie was mijn zin wel een beetje verdwenen ^) Uiteindelijk werd de verwarming ook pas echt een week later geïnstalleerd 8)7

Toothless

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 16:07

Ik heb deze in het engels geschreven maar:

While we were talking about silly things, sharing stories about parties and festivals we went to. Until the moment I threw my cigarette away. Your phone rang and a friend of you asked if you could go out tonight. Just a normal conversation until the friend asked where you were. ‘I’m on a date.’ you said while while winking at me. In that instant, you leaned forward and stole a little kiss.
My head, I got dizzy and did not know what to say, good thing you were on the phone so I wouldn't have to say anything. When you hung up you wrapped your arm around my waist and pulled me closer. I never felt more alive than that moment. I was looking to the square, feeling you looking at me. And in that moment, you put your hand in my nek and turn my head towards yours.

Our lips touched softly and there was no doubt when we both opened our mouths. Your tongue found mine and we were strangled in a fight with no winner or a loser. You placed your hand in my nek again and bit my under lip. I glanced and felt my heartbeat rise. You pulled me closer and went from my mouth to my ear. ‘I like you Dee’ you whispered and all I could do was smile.

Edit: sorry als het een beetje heftig is :Y)

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 16:17

Toothless schreef:

While we were talking about silly things, sharing stories about parties and festivals we went to. Until the moment I threw my cigarette away. Your phone rang and a friend of you asked if you could go out tonight. Just a normal conversation until the friend asked where you were. ‘I’m on a date.’ you said while while winking at me. In that instant, you leaned forward and stole a little kiss.
My head, I got dizzy and did not know what to say, good thing you were on the phone so I wouldn't have to say anything. When you hung up you wrapped your arm around my waist and pulled me closer. I never felt more alive than that moment. I was looking to the square, feeling you looking at me. And in that moment, you put your hand in my nek and turn my head towards yours.

Our lips touched softly and there was no doubt when we both opened our mouths. Your tongue found mine and we were strangled in a fight with no winner or a loser. You placed your hand in my nek again and bit my under lip. I glanced and felt my heartbeat rise. You pulled me closer and went from my mouth to my ear. ‘I like you Dee’ you whispered and all I could do was smile.

damn :')

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 01:28

Kan aan mij liggen, maar ik snap niet wat hier heftig aan is??

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 02:04

fohadie schreef:

Ik snap ook niet wat er raar aan is maar misschien snap ik niet wat/wie Dee is.. :')

Knoetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 05:20

Jildau schreef:
fohadie schreef:

Ik snap ook niet wat er raar aan is maar misschien snap ik niet wat/wie Dee is.. :')

Ik ben waarschijnlijk ook het spoor bijster in de Engelse versie...hihihi

plutolover

Re: Romantische filmmomenten in real life

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 07:48

Ik had ook een keer romantisch een lief briefje op de gang deur geplakt.

Het was een dag dat we elkaar niet zagen. Omdat we beide erg druk waren. (Woonde wel al samen)

Toen dacht ik, ik plak een lief berichtje op de gang deur.

Achteraf bleek dat hij het briefje niet eens gezien had... er stond heel groot zijn naam op, en op zijn ooghoogte hahah

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 07:52

Toothless schreef:

Wanneer verschijnt je stukje in de Hitkrant?
Met alle respect maar ik zie ook het heftige even niet. := En ik begrijp niet zo goed waarom het in het Engels is, maakt dat het heftiger?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 07:58

plutolover schreef:
Ik had ook een keer romantisch een lief briefje op de gang deur geplakt.

Het was een dag dat we elkaar niet zagen. Omdat we beide erg druk waren. (Woonde wel al samen)

Toen dacht ik, ik plak een lief berichtje op de gang deur.

Achteraf bleek dat hij het briefje niet eens gezien had... er stond heel groot zijn naam op, en op zijn ooghoogte hahah

Doet me denken aan die keer dat ik nog met mij ex samen was. Het was zijn laatste werkdag voor de zomervakantie en ik besloot iets lekkers voor hem te kopen als lunch met een lief briefje erbij. Dat soort kleine dingetjes vond ik zo leuk om hem mee te verrassen en ik keek al helemaal uit naar het moment dat hij het zou vinden en blij verrast zou zijn.
Helaas. Toen hij al vertrokken was en ik de koelkast opentrok zag ik dat het er nog steeds onaangeroerd lag. Toen ik hem appte of hij überhaupt had gezien dat ik iets voor hem had klaargelegd bleek dat meneer uitgerekend die ochtend zich verslapen had en geen seconde heeft omgekeken naar de koelkast. -O-
Daar ging de verrassing.
Maarrr, ik had wel een lekkere lunch die middag met een lief briefje van mezelf. :=

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 09:43

Jildau schreef:
fohadie schreef:

Ik ben er achter denk ik :Y) Nek in het Engels is met ck. :j

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 10:54

En under lip is ook lower lip, maar daarnaast is dit denk ik voor haar gewoon een echt moment uit een film, terwijl wij het hier vooral hebben over ideeën uit films die fout gaan, haha.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 11:47

Ohh dan snap ik het! Ik zat te zoeken wat er mis ging.. :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 12:16

Als mijn vriend zijn tanden in mijn 'underlip' zet dan kan hij de romantische momenten voorlopig wel even op zijn buik schrijven. :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 12:50

:') in het Nederlands of Engels?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 13:28

Mars schreef:
:') in het Nederlands of Engels?

In alle talen.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 15:13

Jolien87 schreef:
Als mijn vriend zijn tanden in mijn 'underlip' zet dan kan hij de romantische momenten voorlopig wel even op zijn buik schrijven. :')

_O- _O_ Dat inderdaad :')

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 20:03

Ik had vroeger een vriendje en die gaf af en toe van die vage hints, zodat je meteen dacht dat hij iets van plan was: ' Wat is je lievelings muziek?' Waarop ik 'Chris Brown' antwoordde :)) .

Toen ik op een avond aankwam, was heel het huis donker :oo Eenmaal aangekomen; heel de gang vol met waxinelichtjes... :j Toen door naar boven; de hele trap en overloop met lichtjes bezaaid :wow: En we hadden toen nog helemaal niks officieels, dus ik kneep 'm wel _O- . Toen in zijn kamer... :oo Een heel groot waxinelichtjes-hart met onze voorletters erin én op de achtergrond muziek van Chris Brown :') :)F Ik had het spaans benauwd! Het was enorm heet in dat huis, door al die kaarsjes en ik vond het echt té := Die arme knul stond er maar wat verloren bij Y;( en ik hield het niet meer *\%/* :') :') _O-

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 21:00

Jaaaaaren geleden,een hele hete nacht met mijn toenmalige vriend. Op mijn zolderkamertje thuis,ik zit bovenop hem en ineens gaat de deur open.. sta ik oog in oog met mijn broertje die net terug is van het stappen. Hij kijkt mij aan,ziet mijn verschrikte ogen niet,neemt plaats op het voeteneind bij het bed en begint met dubbele tong te vertellen wat ie allemaal heeft meegemaakt :D
Ik en mijn ex waren te flabbergasted om iets te zeggen hahaaha.

Of,na het stappen belanden we samen op de grooooote keukentafel van schoonmoeder. Volgende ochtend worden we geroepen,verrassingsontbijtje. Ze had de tafel heel mooi opgedekt. Toen ze heel blij vertelde dat ze zo enorm blij was met deze fijne tafel konden wij alleen maar knikken :D

En,avondwandeling.... ineens besluiten we iets romantisch te gaan doen langs het kanaal. Toch maar aan de kant van het water,achter bosjes. Tot er ineens een boot langs komt,met groot licht aan. Dat was ook een akward momentje.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 21:18

Saskia9 schreef:
Jaaaaaren geleden,een hele hete nacht met mijn toenmalige vriend. Op mijn zolderkamertje thuis,ik zit bovenop hem en ineens gaat de deur open.. sta ik oog in oog met mijn broertje die net terug is van het stappen. Hij kijkt mij aan,ziet mijn verschrikte ogen niet,neemt plaats op het voeteneind bij het bed en begint met dubbele tong te vertellen wat ie allemaal heeft meegemaakt :D
Ik en mijn ex waren te flabbergasted om iets te zeggen hahaaha.

Of,na het stappen belanden we samen op de grooooote keukentafel van schoonmoeder. Volgende ochtend worden we geroepen,verrassingsontbijtje. Ze had de tafel heel mooi opgedekt. Toen ze heel blij vertelde dat ze zo enorm blij was met deze fijne tafel konden wij alleen maar knikken :D

En,avondwandeling.... ineens besluiten we iets romantisch te gaan doen langs het kanaal. Toch maar aan de kant van het water,achter bosjes. Tot er ineens een boot langs komt,met groot licht aan. Dat was ook een akward momentje.

Dat van de tafel ken ik :)) Alleen dan van de bank. Ouders op vakantie dus vriendlief en ik konden doen wat (en waar <<) ) we maar wilden. Goede spullen uitgekozen pap en mam +:)+
Tot ze terugkwamen van vakantie en zich toch steeds afvroegen hoe het kwam dat hun bed en bank opeens zo kraakten. Deden ze voor de vakantie nog niet.
Eh. Geen idee. ~~}>

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 21:48

Hier ook last gehad van een hond en een kat... Stelletje verpesters :').
Samen douchen gaat hier prima, maar ik ben zo'n 30 cm kleiner dus meestal sta ik met mijn rug naar de douchekop toe en hij met zijn borst naar de douchekop, komen we beiden niets tekort.

Vriend woont in de flat. Als je de voordeur opendoet zie je links meteen zijn slaapkamer. Zijn moeder kwam thuis, en zijn slaapkamerdeur stond wagenwijd open... Gelukkig had ik nog een hemd aan en lag de deken half over ons heen. Ze vroeg nog wel heel lief of ze de deur nog dicht moest doen :D.

Andere keer kwam er een bouwvakker binnen, maar toen waren we voorbereid, we (kuch, ik) hadden namelijk al wat gerommel gehoord. Deken tot onze kin opgetrokken en opeens druk bezig zijn met je mobiel ipv met elkaar..

Vriend gamet en daar heeft hij dus ook een microfoon en headset voor. Alleen, deze keer was hij vergeten om de microfoon te muten. Een van zn vrienden heeft dus alles gehoord :D.