Kleine geheimpjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

litilaura

Re: Kleine geheimpjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 08:30

Ik ben extreem bang voor paddestoelen in combinatie met mijn voeten (mycofobie jaja daar is een naam voor) champignons uit een bakje in m'n eten geen probleem, boven op mijn paard door het bos geen probleem, wandelen met hoge kaplaarzen aan geen probleem..... Maar zodra er een champignon op de grond valt heel toevallig in de buurt van mijn voeten raak ik compleet in paniek, en ik zal nooit op slippers/lage sneakers naar het bos gaan :o

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 08:43

En de kabouters dan? :+

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 09:10

Britta31 schreef:
En de kabouters dan? :+

Die hoeven toch ook niet op slippers naar het bos?

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 09:17

1. Ik kan niet tegen eet/adem geluiden van andere mensen, dan raak ik zwaar geïrriteerd.
2. Ik vertel mezelf altijd dat ik ga sporten, alleen blijft het altijd bij het vertellen.
3. Ik had altijd een jongen waar ik standaard mee zoende als wij op de zelfde plek waren met uitgaan. Een keertje heeft hij zo erg gezeurd of hij bij mij mocht slapen dat hij gewoon mee ging. Hij had een leuke nacht in gedachte, waarop ik zei: jij vroeg of jij mocht blijven slapen, dus slaaplekker!
4. Ik kan erg fel reageren als dingen mij niet aanstaan.
5. Ik heb een hekel aan meiden en hun gezeik.
6. Toen mijn zus van de trap af viel, plat op de harde natuurstenen vloer ben ik keihard lachend uit bed gekomen omdat het zo grappig klonk.
7. Mijn moeder is anti tattoo en piercing, helaas voor haar heb ik beide.

Verder nog veel herkenbare dingen in het topic

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 09:23

1. Ik word heel geïrriteerd als mensen mij op verkeerde spelling wijzen
2. Net als dat ik me erger aan mensen die hard kauwen en eten.
3. Ik raak absoluut geen borden aan waar andere mensen van hebben gegeten
4. Ik gruwel van voeten
5. Ik kan soms nogal agressief reageren als iets me niet aanstaat (waar ik dan later weer spijt van heb)
6. Ik zeg nooit sorry als ik het niet nodig vind (en dat is vaak :+ )
7. Ik slaap ook nog met knuffels
8. Ik word schreeuwerig van drank

xbelieveitx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 09:24

-ik praat tegen dieren
- ik praat in mezelf
- ik heb een vaseline verslaving, moet echt minimaal 1x in het uur vaseline op m'n lippen smeren.
- ik kan heel lui zijn
- ik kan niet tegen smekken of smakken

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 09:29

Er zijn echt vaak van die mensen in mijn omgeving die dingen zeggen als "Oh, ik heb zoveel zin in patat! Vanavond ga ik patat halen want ik mag het van mezelf wel 1 keer per maand!" En dan denk ik, jeetje, ik heb deze maand al 3 keer frietjes gegeten. En dan ga ik aan mezelf twijfelen :')

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 09:32

YellowGray schreef:
Er zijn echt vaak van die mensen in mijn omgeving die dingen zeggen als "Oh, ik heb zoveel zin in patat! Vanavond ga ik patat halen want ik mag het van mezelf wel 1 keer per maand!" En dan denk ik, jeetje, ik heb deze maand al 3 keer frietjes gegeten. En dan ga ik aan mezelf twijfelen :')

Herkenbaar!

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 09:34

KirstenHorse schreef:
laraxXxemma schreef:
Oh jee nu moet ik ook natuurlijk

1. Ik heb geen gene. Ergens in mijn pyjamashirt en onderbroek rondlopen vind ik niet erg, bijv introkamp waar ik niemand kende gewoon de gang op om naar de wc te gaan
13. Eigenlijk mis ik gewoon een beetje een beste vriendin. Zo iemand als ik op de basisschool had, maar wij zijn uit elkaar gegroeid
16. Ik mis een aantal vriendinnen enorm, maar weet ook dat het nooit meer hetzelfde zal zijn als vroeger.

Amen. Beste vriendinnen worden? :')

Ik ook!

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 09:54

- kan hele dagen in joggingbroek lopen
- heb piercing op plek die alleen mijn vriend ziet
- stiekeme nagelbijter
- zeg dat sommige dingen niet leuk om ze niet te hoeven doen
- zit 3x per dag op funda
- zeg dat scooter moeilijk doet om zo makkelijker de auto mee te kunnen nemen
- moet diëten/sporten denk morgen ga ik beginnen.... De rest raad je al
- hekel aan katten en kinderen
- word later een konijnenvrouwtje ipv kattenvrouwtje alleen dan wel met mijn vriend erbij in huis!
- zie mijn konijnen als echte kinderen

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 09:57

- Mijn vriend en ik miauwen regelmatig naar elkaar en begrijpen dan precies wat de ander bedoelt :')
- In het verlengde daarvan: We praten ook hele dagen (gebroken) Engels met elkaar. Soms vergeten we dan dat we op een openbare plek zijn
- Soms hoop ik dat ik onderweg naar mijn werk mijn been breek, zodat ik niet hoef te werken
- Mijn eerste keer seks was op een eerste date :o
- Ik heb altijd wat te zeuren over andermans rijgedrag, terwijl ik zelf pas 4 jaar mijn rijbewijs heb en misschien 3 keer heb gereden
- Ik doe alsof ik alles financieel tip top voor elkaar heb, maar eigenlijk kan ik totaal niet met geld omgaan en krijg ik iedere maand een gift van mijn oma
- Ik vind brood uit een boterhamzakje echt het meest smerige wat er is, walg er al van als iemand anders het mee heeft. Gaat natuurlijk nergens over, maar moet er gewoon niet aan denken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 10:28

Nog eentje:

Ik kan er ontzettend slecht tegen als mijn vrienden racistische of seksistische opmerkingen maken, of grapjes zelfs. Kan dan echt gaan koken van woede maar spreek ze er vaak niet op aan omdat het dan heel vaak verder gaat in discussie. Ik heb echt vrienden verloren omdat ik me zo ergerde aan hun opmerkingen.

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 10:32

Emmaa_ schreef:
Nog eentje:

Ik kan er ontzettend slecht tegen als mijn vrienden racistische of seksistische opmerkingen maken, of grapjes zelfs. Kan dan echt gaan koken van woede maar spreek ze er vaak niet op aan omdat het dan heel vaak verder gaat in discussie. Ik heb echt vrienden verloren omdat ik me zo ergerde aan hun opmerkingen.

Ik heb sinds een halfjaar ofzo een vriendin die daar nog veeeeel feller op is dan ik (en die mij soms zelf aanspreekt op opmerkingen die onhandig zijn), sindsdien vind ik het makkelijker om anderen erop te wijzen! :) Ik doe dat dan ook niet op een gemene manier ofzo, meer zoiets van "hey, dat is niet echt aardig om te zeggen."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 10:35

YellowGray schreef:
Emmaa_ schreef:
Nog eentje:

Ik heb sinds een halfjaar ofzo een vriendin die daar nog veeeeel feller op is dan ik (en die mij soms zelf aanspreekt op opmerkingen die onhandig zijn), sindsdien vind ik het makkelijker om anderen erop te wijzen! :) Ik doe dat dan ook niet op een gemene manier ofzo, meer zoiets van "hey, dat is niet echt aardig om te zeggen."

Ik ben absoluut wel de felle in mijn vriendengroep, en ik heb ook zeker vrienden die het juist fijn vinden als ik er iets van zeg. Het gaat vaak zo onbewust maar ik kan me er echt aan ergeren. Ik zeg meestal iets in de trant van 'joh, is dat nou nodig?' En dat wordt meestal gewoon geaccepteerd. Maar ik heb bepaalde vrienden die er graag over in discussie gaan om me op de kast te jagen en daar kan ik helemaal gek van worden

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 11:05

Emmaa_ schreef:
Nog eentje:

Herkenbaar. Ik kan erg intimiderend overkomen en heb veel kennis over die onderwerpen (vind ik), dus dat soort discussies win ik meestal wel. Zo heb ik in mij mentorklas een jochie zitten die laatst 'HOMOOOOO, HOMOOOOOO' door de gangen schreeuwde. Dit jongetje is nu bang voor mij :o

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 11:15

Ik praat ook tegen mijn kat, dat doen er wel meer zo te lezen :D Maar tot nu toe was mijn koosnaampje voor haar topsecret... Snootziepooh... :x

Verder hoek ik iemand die fluit het liefste meteen neer en geef ik mijn auto complimentjes als die zijn best voor mij doet :Y)

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 11:30

Oja, ik praat ook altijd tegen dingen :Y) bladblazers, veegmachines, karren, fiets, ik mopper overal op :')

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 12:05

1. Ik ben 'verslaafd' aan opruimen
2. Ik zeg tegen mn moeder dat ik nog nooit gedronken heb maar het tegendeel is er
3. Ik doe bij mijn familie alsof ik christelijk ben maar dat is niet zo
4. Ik kan er echt pissig om worden als mijn ouders zeggen dat ze helemaal niks meer in hun portemonnee hebben, dus dat zakje m&m's kan er niet bij, maar vervolgens wel 'even' een nieuwe ipad en laptop kopen
5. Ik wordt al-tijd geïrriteerd als ik zie dat er inhalers in mijn paardrijles zitten
6. 1x hebben een stel kleine kinderen mij gedwongen op andermans erf met paarden te betreden terwijl er een bordje verboden stond, en ik voel me er nog steeds schuldig over
7. Ik ben bang voor elk insect wat er bestaat
8. Ik heb mocht iets lenen van een vriendin en ik heb het nooit teruggegeven
9. Ik zeg altijd tegen mijn vriendinnen dat ik alleen maar koekjes en taart eet, maar eigenlijk ben ik continu bezig met gezond eten
10. Ik luister altijd de gesprekken van mijn ex beste vriendin af in de klas, ze praat altijd over mijn en haar ex vriendje, en ondertussen kan ik wel een heel beok beginnen. Ik geniet er echt zwaar van
11. Ik kijk in badkledingsauna's meer naar meisjes dan naar jongens en bespreek altijd met mijn vader wie er een vergroting heeft gehad en wie niet #awkward
12. Ik woon atm bij mijn moeder en mijn vader wil heel graag dat ik na de middelbare school bij hem ga wonen en ik heb al oke gezegd, maar eigenlijk wil ik het helemaal niet
13. Mijn oma breit altijd sjaals voor mij, maar ik draag ze nooit
14. Mijn vriendin praat wel eens met mijn ex en vertelt dan alles door aan mij
15. Ik heb al mijn docenten of FB gevonden en geblokkeerd
16. Mijn ouders denken dat ze alles over mij weten en bij tarotkaarten leggen vullen ze altijd alles voor me in. Daar erger ik me dood aan, vooral omdat ze eigenlijk niks weten

Meer weet ik even niet, maar wat een leuk topic!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 12:07

Als ik fiets en ik wil iemand inhalen maar diegene blijft heel erg in het midden fietsen, haal ik in en snijd ik af.

En ik moet er ook altijd wat van zeggen als er geen handen worden uitgestoken bij het afslaan.

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 12:10

Maanlicht schreef:
KirstenHorse schreef:
Amen. Beste vriendinnen worden? :')

Ik ook!

Amersfoort is al iets dichterbij dan Groningen! :j

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 12:21

lieveli schreef:
Als ik fiets en ik wil iemand inhalen maar diegene blijft heel erg in het midden fietsen, haal ik in en snijd ik af.

En ik moet er ook altijd wat van zeggen als er geen handen worden uitgestoken bij het afslaan.

Ja! Nou inderdaad!!!

Niet alleen jongeren, maar vooral die oudjes, die kunnen wat van. En dan ook nog een grote mond geven.

En voordringen bij de kassa. En midden in het pad gaan staan kletsen met de buurman. "Ga op de koffie jongens.. Alsjeblieft!"

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 12:41

KirstenHorse schreef:
Maanlicht schreef:

Ik ook!

Amersfoort is al iets dichterbij dan Groningen! :j

Hee -O- :')

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 13:31

laraxXxemma schreef:
Hee -O- :')

Ik wil ook wel een keer naar Groningen komen hoor!
Studeer in Zwolle.

Hatsjie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 14:12

Zo heb ik er ook n paar, ik kan niet tegen:
-Niet tegen zand of aarde onder je nagels kunnen.
-Water uit een glas is prima, water uit een mok, ieuw.
-Ik raak altijd mijn schroevedraaier, rolmaat etc kwijt als ik aan het klussen ben, "ik had m net nog in mn handen?"
-Bloedhekel aan mensen die gewoon hun winkelkar midden in het gangpad laten staan, zet ff opzij!
-Automobilisten die met een kapotte auto rijden, tenminste...de richtingaanwijzers doen het blijkbaar niet.
-de droogtrommel leegruimen.
-Domme mensen, lees eens een boek of zo, knap je vast van op.

Secret joy "Say yes tot the Dress" kijken, terwijl ik echt geen behoefte heb om te trouwen.
Laatst bijgewerkt door Hatsjie op 18-10-16 14:18, in het totaal 1 keer bewerkt

_Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 14:14

-ik kan niet tegen nagesynchroniseerde films of series, _O-