Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
YellowGray schreef:Er zijn echt vaak van die mensen in mijn omgeving die dingen zeggen als "Oh, ik heb zoveel zin in patat! Vanavond ga ik patat halen want ik mag het van mezelf wel 1 keer per maand!" En dan denk ik, jeetje, ik heb deze maand al 3 keer frietjes gegeten. En dan ga ik aan mezelf twijfelen
KirstenHorse schreef:laraxXxemma schreef:Oh jee nu moet ik ook natuurlijk
1. Ik heb geen gene. Ergens in mijn pyjamashirt en onderbroek rondlopen vind ik niet erg, bijv introkamp waar ik niemand kende gewoon de gang op om naar de wc te gaan
13. Eigenlijk mis ik gewoon een beetje een beste vriendin. Zo iemand als ik op de basisschool had, maar wij zijn uit elkaar gegroeid
16. Ik mis een aantal vriendinnen enorm, maar weet ook dat het nooit meer hetzelfde zal zijn als vroeger.
Amen. Beste vriendinnen worden?
Emmaa_ schreef:Nog eentje:
Ik kan er ontzettend slecht tegen als mijn vrienden racistische of seksistische opmerkingen maken, of grapjes zelfs. Kan dan echt gaan koken van woede maar spreek ze er vaak niet op aan omdat het dan heel vaak verder gaat in discussie. Ik heb echt vrienden verloren omdat ik me zo ergerde aan hun opmerkingen.
YellowGray schreef:Emmaa_ schreef:Nog eentje:
Ik kan er ontzettend slecht tegen als mijn vrienden racistische of seksistische opmerkingen maken, of grapjes zelfs. Kan dan echt gaan koken van woede maar spreek ze er vaak niet op aan omdat het dan heel vaak verder gaat in discussie. Ik heb echt vrienden verloren omdat ik me zo ergerde aan hun opmerkingen.
Ik heb sinds een halfjaar ofzo een vriendin die daar nog veeeeel feller op is dan ik (en die mij soms zelf aanspreekt op opmerkingen die onhandig zijn), sindsdien vind ik het makkelijker om anderen erop te wijzen!Ik doe dat dan ook niet op een gemene manier ofzo, meer zoiets van "hey, dat is niet echt aardig om te zeggen."
Emmaa_ schreef:Nog eentje:
lieveli schreef:Als ik fiets en ik wil iemand inhalen maar diegene blijft heel erg in het midden fietsen, haal ik in en snijd ik af.
En ik moet er ook altijd wat van zeggen als er geen handen worden uitgestoken bij het afslaan.