Mars schreef:Nou dat omstebeurt afrekenen kan ik mij heel goed voorstellen dat je daar als serveerster niet blij van wordtVind ik ook niet zo netjes naar diegene toe, zeker op drukke avonden... Wij hebben meestal genoeg geld contant mee om met elkaar in 1 keer te betalen. Of anders pint iemand en de rest maakt meteen even geld over.
Ja hier ook
ik vind het echt bijzonder dat een groep zo'n constructie bedenkt. Allemaal langslopen en opnoemen wat je komt betalen. Dan ben je toch ook niet wijs
Vind ik ook niet zo netjes naar diegene toe, zeker op drukke avonden... Wij hebben meestal genoeg geld contant mee om met elkaar in 1 keer te betalen. Of anders pint iemand en de rest maakt meteen even geld over.
) maakt het voor de bediening niet zoveel uit. Het gaat er meer om dat er tientallen tafels omheen zitten waar geen drinken opgenomen kan worden, borden uitgehaald, etc, omdat zo'n grote groep pp op gaat sommen wat ze af willen rekenen.
Je biedt toch een prachtig concept aan waar mensen van mogen genieten? Dat is dan toch een wisselwerking en geen kwestie van de horeca die zó dankbaar mag zijn dat jij een hoofdgerechtje en een spa blauw komt nuttigen
Dan kan je je als klant toch nog wel gewoon gedragen