Rustig aan met die trouwerij, misschien is het wel een enorme eikel als ts 'm leert kennen.
(Ik hoop het natuurlijk niet voor je

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Juliette61 schreef:KellyR schreef:Even jou berichten er tussen uit gevist de afgelopen 8 pagina's haha.
Maar je weet nu dus wie er bij hem in de klas zit? Wat ik dan altijd deed was de jongen waarvan je de naam weet op zoeken op Facebook, vervolgens duimen dat hij niet veel vrienden heeften dan door zijn vriendenlijst heen spitten 80% van de tijd een positief resultaat
. Of je checkt op dat Facebook profiel of hij iets heeft gepost met die gozer.
Of je doet het niet.... Want het is gek (in je gedachten) dat je al weet wie het is, hoe hij heet etc en om dan vervolgens zijn naam te vragen. Althans dat vind ik, bij mij bleef het bij kijken haha.
Maar waarom durf je hem niet aan te spreken als hij met zijn vrienden is?Heb ook ooit geprobeerd om te wachten tot dat iemand alleen was, alleen dat moment kwam nooit
Dus, tieten voor uit en smoeltje getuit. Gewoon op hem af stappen. Probeer eerst oog contact te maken als je hem tegen komt, zo onthoudt hij hoogstwaarschijnlijk je gezicht. Op het moment dat je op hem af stapt kan hij de link leggen naar "dat meisje wat zo lief naar hem glimlacht".
Oh oh oh, of loop per ongeluk tegen hem aan! "Sorry, gaat het?" en dan vervolgens het gesprek wat je in gedachten hebt.
Hier heb ik wel heel hard om gelachen![]()
Het is niet helemaal zo dat ik precies weet in welke klas hij zit. een vriendin kent iemand die in dezelfde klas zit, meer niet. En ze heeft hem al tijden niet gesproken... Als ik aan het einde van deze week nog geen resultaat heb, ga ik daar achteraan.
Ik heb wel geprobeerd om oogcontact te maken, maar hij is niet heel erg oplettend, en kijkt haast nooit om zich heen![]()
Online rooster bekijken.. Goed idee, maar ik voel me wel een stalker :')
Juliette61 schreef:Goeie, die hou ik erin![]()
Slecht nieuws, haast niet gezien, niet aan kunnen spreken dus![]()
Goed nieuws! Hij merkte me volgens mij op, een paar keer tijdens de pauze. Heb extra vaak gelachen, heheheHij keek of naar mij, of naar mijn klasgenoot, maar laten we positief blijven.