Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NatasjavE schreef:Wees blij,...mijn man heeft mijn paard ingepikt....![]()
Gelukkig heb ik er nog een![]()
Maar insecten...ohhh dear...
Butterfly schreef:Dankje. Ik waardeer het enorm dat je speciaal voor deze miljoenpoot dit topic hebt aangeklikt en hem de laatste eer hebt bewezen...
Keet schreef:Gecondoleerd met jullie veelteveelpoot
En zou ook niet blij zijn met die buitendedeur eter.....
Hier een man met veel hobbies maar gelukkig geen ontsnappingsgevaar. Treinen, bunkers, sportschieten en tinnen soldaatjes.....
Zoolgangster schreef:Butterfly schreef:Dankje. Ik waardeer het enorm dat je speciaal voor deze miljoenpoot dit topic hebt aangeklikt en hem de laatste eer hebt bewezen...
Heel veel sterkte met het verlies van jullie miljoenpoot... zijn leven bestond uit lopen, maar nu is hij uitgelopen... al zal hij ongetwijfeld nog lang in jullie gedachten blijven voortlopen.
Butterfly schreef:Ooh echt, van sommige hobby's van jullie wederhelft word ik ook niet echt gelukkig![]()
Mijn vriend is een paar dagen geleden maar eens op zoek gegaan naar de andere miljoenpoot, we waren een béétje bang dat die misschien wel dood lag te zijn in de aarde in de bak. Maar found alive and kriebelinghij heeft ze volwassen gekocht, maar dat neemt dus ook met zich mee dat we niet weten hoe oud ze precies zullen worden.
Ik heb er een nieuwe angst bijsinds die pissebed op de muur zat en gevoed door filmpjes op internet over spinnen...(vriend kon ze overigens bij het zoeken naar de miljoenpoot allebei niet vinden...)
Serieus, ik ben elke ochtend bang dat er een beest onder de rand van het toilet zitik heb ooit een filmpje gezien met als titel iets in de strekking van "women's greatest fear" of iets dergelijks. Dat was een filmpje waarin een wc werd doorgespoeld en er een HELE GROTE spin onder de rand zat. Nu ik dus weet dat er uit deze bakken ook beesten kunnen ontsnappen...
Schat, wat doe je me aan?![]()
![]()
JunkDeLuxe schreef:Butterfly schreef:Ooh echt, van sommige hobby's van jullie wederhelft word ik ook niet echt gelukkig![]()
Mijn vriend is een paar dagen geleden maar eens op zoek gegaan naar de andere miljoenpoot, we waren een béétje bang dat die misschien wel dood lag te zijn in de aarde in de bak. Maar found alive and kriebelinghij heeft ze volwassen gekocht, maar dat neemt dus ook met zich mee dat we niet weten hoe oud ze precies zullen worden.
Ik heb er een nieuwe angst bijsinds die pissebed op de muur zat en gevoed door filmpjes op internet over spinnen...(vriend kon ze overigens bij het zoeken naar de miljoenpoot allebei niet vinden...)
Serieus, ik ben elke ochtend bang dat er een beest onder de rand van het toilet zitik heb ooit een filmpje gezien met als titel iets in de strekking van "women's greatest fear" of iets dergelijks. Dat was een filmpje waarin een wc werd doorgespoeld en er een HELE GROTE spin onder de rand zat. Nu ik dus weet dat er uit deze bakken ook beesten kunnen ontsnappen...
Schat, wat doe je me aan?![]()
![]()
Ik hoorde gisteren op de radio iets over... krabben. Die via de wc in je huis geraken. WHAAAAT?!
Apple schreef:Geweldig topic![]()
![]()
Mijn wederhelft zit meer in de planten, dat scheelt een hoop. Neemt niet weg dat wij hier ook onze episodes hebben als er eens een insect of spin binnen is gekomen.
"Schat, er zit een hele grote tor in de keuken!"
"Is het een nuttige tor of een gevaarlijke tor?"
(hoe weet ik dat nouen volgens mij wordt ik nu in de zeik genomen
)
Toppunt was dat ik boodschappen had gedaan, sleutel in het slot stak, voordeur open deed en met twee zware boodschappentassen het halletje binnen wilde stappen en vervolgens uit de woonkamer hoorde "let je op dat je niet op die mooie spin staat die in de hal zit?"
Sta je daar te balanceren met twee tassen proberen niet op een spin te staan