Help! Mijn vriend heeft een hobby...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mayasfrenk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 18:53

Mijn oprechte deelneming. ......

Butterfly

Re: Help! Mijn vriend heeft een hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-16 19:17

Dankje. Ik waardeer het enorm dat je speciaal voor deze miljoenpoot dit topic hebt aangeklikt en hem de laatste eer hebt bewezen...

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 20:51

Lag ie ook met zijn pootjes omhoog? :o

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 21:00

Brrrrrr, en dan vind ik mezelf soms best zielig met een star-wars verslaafde echtgenoot... :=
Die spullen ontsnappen tenminste niet :D

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 21:04

NatasjavE schreef:
Wees blij,...mijn man heeft mijn paard ingepikt.... -O-

Gelukkig heb ik er nog een *\o/*

Maar insecten...ohhh dear... :')

Mijn vriend hetzelfde. Heb een haflinger en een KWPN. De KWPN pikt hij in, en ik wil springen en laat de haf dat nou niet tussen de paarden kunnen...
dus laat hem maar lekker z'n insecten houden TS.

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-16 21:20

NenaC schreef:
Lag ie ook met zijn pootjes omhoog? :o

Nee, hij lag een beetje opgerold :')

@Suikermeisje: die van mij vindt paarden eng, dus inpikken zal hier meevallen *\o/*

@Bakkabouter: dan zou er iets heel erg mis zijn :j

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 21:47

Ook paarden :) Ofja ponies, en ik paarden. Lijkt op elkaar :P

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 08:15

Mijn vriend heeft verder niet echt hobby's. Voordat hij mij leerde kennen sliep hij het hele weekend en hele week werken. Nu is die in het weekend net zo druk als ik :P

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 19:15

Butterfly schreef:
Dankje. Ik waardeer het enorm dat je speciaal voor deze miljoenpoot dit topic hebt aangeklikt en hem de laatste eer hebt bewezen...

Heel veel sterkte met het verlies van jullie miljoenpoot... zijn leven bestond uit lopen, maar nu is hij uitgelopen... al zal hij ongetwijfeld nog lang in jullie gedachten blijven voortlopen. Y;(

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 19:27

Gecondoleerd met jullie veelteveelpoot :(:)
En zou ook niet blij zijn met die buitendedeur eter.....

Hier een man met veel hobbies maar gelukkig geen ontsnappingsgevaar. Treinen, bunkers, sportschieten en tinnen soldaatjes.....

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-16 21:44

Keet schreef:
Gecondoleerd met jullie veelteveelpoot :(:)
En zou ook niet blij zijn met die buitendedeur eter.....

Hier een man met veel hobbies maar gelukkig geen ontsnappingsgevaar. Treinen, bunkers, sportschieten en tinnen soldaatjes.....

Zoolgangster schreef:
Butterfly schreef:

Heel veel sterkte met het verlies van jullie miljoenpoot... zijn leven bestond uit lopen, maar nu is hij uitgelopen... al zal hij ongetwijfeld nog lang in jullie gedachten blijven voortlopen. Y;(

_/-\o_ _O-

Hij is nu met zijn andere hobby bezig, dat loopt overigens niet weg: modelbouw. Hij kan echt super mooie gedetailleerde dingen maken! Het enige nadeeltje nu is dat hij begint aan de ondergrond van piepschuim. En nee, die ondergrond is niet 50x100cm :D any volunteers voor de stofzuiger straks? :Y)

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 10:19

Sterkte met dit tragische verlies. Ik hoop dat ie zijn miljoen-poten op een fijne boomschors ( :? ) kan uitstrekken...Arm ding -O-

hihi :=

lshannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 10:29

Ben ik de enige die die zweepspin wel mee vind vallen? Ik zou schorpioenen of slangen ofzo enger vinden dan insecten.. mijn oprechte deelneming betreft de miljoenpoot haha

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 09:52

Omygod... Hier zou ik alleen mee kunnen leven als al zijn enge beestjes in terrariums staan, die afgesloten zijn met een hangslot, en in een kamer staan waar ik NOOIT moet zijn.
En met de afspraak: als er ooit eentje ontsnapt, vliegen ze allemaal buiten.

Hahahaha.

Nee, ik zou het denk ik wel verdragen. Onder het mom van, hij heeft wat mijn paard betreft ook niet echt te kiezen :+

Die van mij is helemaal gek van auto's. En motors. En boten.
Laten wij nu toevallig aan de Schelde, én aan een steiger wonen, en ik hou ook wel van boten haha. Hebben er vroeger zelf eentje gehad, en ik vind ze wel leuk haha. Motors vind ik ook wel leuk, mijn papa heeft er altijd gehad, en ik reed altijd heel graag mee.

Maar die auto's... Ik zie ook graag een mooie auto hoor, maar, hij kan echt naar de raam hollen en super enthousiast vanalles beginnen roepen over het ronkende beest dat voorbij rijdt. Zo ook als er een leuke auto in een film voorbij komt (en dat zijn er heel wat meer dan je denkt haha). Hij stuurt ook zowat dagelijks auto's door naar mijn email die te koop staan. Vraag me niet waarom, want we hebben er al 2 :') En af en toe, wilt ie plots een camionet, en krijg ik daar weer hopen mailtjes van haha.

Laatst was hier in de straat een oldtimer meeting. Wij natuurlijk gaan kijken. In de gietende regen :')
Maar echt, ik kan niet klagen, want hij gaat ALTIJD mee naar mijn paard, en mest mee de stallen uit enzo. Als er wat moet gebeuren, helpt hij altijd. Hij wil alleen mijn paard niet vast houden haha, enkel bij het ontwormen krijg ik hem zo ver. Hij vind ze te groot enzo haha.

Ohja. Heb ik al verteld over de pocketbike die in mijn keuken staat? :') :') :') Ach, ik vind het wel schattig haha, zolang hij er niet mee gaan rondrijden in de woonkamer ben ik een gelukkig mens.

En hey, ik ben al lang blij dat hij geen obsessie heeft met slangen, dan zou ik toch niet meer gerust slapen :+

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-16 10:17

Ooh echt, van sommige hobby's van jullie wederhelft word ik ook niet echt gelukkig _O-

Mijn vriend is een paar dagen geleden maar eens op zoek gegaan naar de andere miljoenpoot, we waren een béétje bang dat die misschien wel dood lag te zijn in de aarde in de bak. Maar found alive and kriebeling :)) hij heeft ze volwassen gekocht, maar dat neemt dus ook met zich mee dat we niet weten hoe oud ze precies zullen worden.

Ik heb er een nieuwe angst bij :') sinds die pissebed op de muur zat en gevoed door filmpjes op internet over spinnen...(vriend kon ze overigens bij het zoeken naar de miljoenpoot allebei niet vinden...)
Serieus, ik ben elke ochtend bang dat er een beest onder de rand van het toilet zit _O- ik heb ooit een filmpje gezien met als titel iets in de strekking van "women's greatest fear" of iets dergelijks. Dat was een filmpje waarin een wc werd doorgespoeld en er een HELE GROTE spin onder de rand zat. Nu ik dus weet dat er uit deze bakken ook beesten kunnen ontsnappen...

Schat, wat doe je me aan? :brr: := _O-

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 10:24

Butterfly schreef:
Ooh echt, van sommige hobby's van jullie wederhelft word ik ook niet echt gelukkig _O-

Mijn vriend is een paar dagen geleden maar eens op zoek gegaan naar de andere miljoenpoot, we waren een béétje bang dat die misschien wel dood lag te zijn in de aarde in de bak. Maar found alive and kriebeling :)) hij heeft ze volwassen gekocht, maar dat neemt dus ook met zich mee dat we niet weten hoe oud ze precies zullen worden.

Ik heb er een nieuwe angst bij :') sinds die pissebed op de muur zat en gevoed door filmpjes op internet over spinnen...(vriend kon ze overigens bij het zoeken naar de miljoenpoot allebei niet vinden...)
Serieus, ik ben elke ochtend bang dat er een beest onder de rand van het toilet zit _O- ik heb ooit een filmpje gezien met als titel iets in de strekking van "women's greatest fear" of iets dergelijks. Dat was een filmpje waarin een wc werd doorgespoeld en er een HELE GROTE spin onder de rand zat. Nu ik dus weet dat er uit deze bakken ook beesten kunnen ontsnappen...

Ik hoorde gisteren op de radio iets over... krabben. Die via de wc in je huis geraken. WHAAAAT?!

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-16 10:26

JunkDeLuxe schreef:
Butterfly schreef:

Ik hoorde gisteren op de radio iets over... krabben. Die via de wc in je huis geraken. WHAAAAT?!

Nee, nee, nee, neeeeeee :brr:
Ik woon op de 1ste verdieping, daar komen ze niet. Weet ik héél zeker, echt heel zeker... :j :brr:

Kijk, mijn vriend vind het leuk om in zee krabben te vangen (zie ze regelmatig aan zijn vinger hangen :') ), maar daar kan ik nog weglopen.
Straks krijg ik nog ipv de spin weghalen: schat, wil je de krab even uit de wc halen?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 10:38

Geweldig topic :D :D

Mijn wederhelft zit meer in de planten, dat scheelt een hoop :j . Neemt niet weg dat wij hier ook onze episodes hebben als er eens een insect of spin binnen is gekomen.

"Schat, er zit een hele grote tor in de keuken!"
"Is het een nuttige tor of een gevaarlijke tor?"
(hoe weet ik dat nou :? en volgens mij wordt ik nu in de zeik genomen >;) )

Toppunt was dat ik boodschappen had gedaan, sleutel in het slot stak, voordeur open deed en met twee zware boodschappentassen het halletje binnen wilde stappen en vervolgens uit de woonkamer hoorde "let je op dat je niet op die mooie spin staat die in de hal zit?"
Sta je daar te balanceren met twee tassen proberen niet op een spin te staan :))

Jackie82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 10:52

Die van mij vind alles leuk wat een motor heeft en op wielen staat?!
Hij doet ook aan autocross, werkt alle dagen met auto's voor zijn werk.

Maar helpt welke elke avond heel lief mee de stal schoon te maken, en hooinetje vullen <3

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-16 11:02

Apple schreef:
Geweldig topic :D :D

Mijn wederhelft zit meer in de planten, dat scheelt een hoop :j . Neemt niet weg dat wij hier ook onze episodes hebben als er eens een insect of spin binnen is gekomen.

"Schat, er zit een hele grote tor in de keuken!"
"Is het een nuttige tor of een gevaarlijke tor?"

(hoe weet ik dat nou :? en volgens mij wordt ik nu in de zeik genomen >;) )

Toppunt was dat ik boodschappen had gedaan, sleutel in het slot stak, voordeur open deed en met twee zware boodschappentassen het halletje binnen wilde stappen en vervolgens uit de woonkamer hoorde "let je op dat je niet op die mooie spin staat die in de hal zit?"
Sta je daar te balanceren met twee tassen proberen niet op een spin te staan :))

You've just made my day _O- _O-

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 11:07

Hahaha TS wat een hilarisch topic :)) Ben blij dat mijn vriend meer van de vogels en vlinders (en computers) is, die vind ik zelf ook wel leuk en schattig :)) Gelukkig niet zulke situaties hier als bij Apple thuis :=

MJR_Tjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 11:18

Ik lach me dood om jullie allemaal haha _/-\o_
Gelukkig zit ik hier met 2 kei lieve hondjes, die met een high five bedelen om n stukje appel O:)

_Mirjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 20:30

Bedankt voor de prachtige input voor dit topic, ik vind het heerlijk om te lezen :D

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-16 12:24

*\%/* *\%/* *\%/* *\%/*
Ik zag een pissebed in de bak lopen O:)

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-16 15:41

Update: vriendlief zit hier de beesten te voeren en maakt ruzie met zijn tweede vrouw :') die zat al steeds in de deuropening van dr hok te eten. Nu sprong ze van zijn been op de grond _O- :=
Vriend: "hee, gaan we rennen? Dan vind ik het niet leuk meer, dan ga je maar terug je hok in trut". _O-