Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cinderella schreef:Worden er eigenlijk richtlijnen gegeven?
Ik kan me namelijk een paar kadootjes herinneren die best teleurstellend waren, omdat de gevers zich niet hadden ingelezen in de ontvangers. Fictief voorbeeld: een vegetariër als kadootje droge worst geven.
Misschien iets in de trant van dat er wel enige moeite in het kadootje verwacht wordt? Dan doel ik dus vooral op bovenstaande, niet hoe een kado er verder uit dient te zien natuurlijk. Als iedereen hetzelfde zou zijn, zou de lol er snel vanaf zijn.
hahahatsjoe schreef:Je kunt zelf ook een beetje in het topic aangeven waar je interesses liggen he, want dat wordt uit mijn berichten niet echt duidelijk denk ik.
Cinderella schreef:Worden er eigenlijk richtlijnen gegeven?
Ik kan me namelijk een paar kadootjes herinneren die best teleurstellend waren, omdat de gevers zich niet hadden ingelezen in de ontvangers. Fictief voorbeeld: een vegetariër als kadootje droge worst geven.
Misschien iets in de trant van dat er wel enige moeite in het kadootje verwacht wordt? Dan doel ik dus vooral op bovenstaande, niet hoe een kado er verder uit dient te zien natuurlijk. Als iedereen hetzelfde zou zijn, zou de lol er snel vanaf zijn.
kwita schreef:Vraagje mijn profiel is erg leeg, waar mag ik me dan voorstellen want anders is het ook zo lastig voor de verzender!
Donna89 schreef:Ik wil dit jaar ook wel mee doen! Lijkt me erg leuk!
Donna89 - Donna-Lisa- budget ongeveer €15,- excl
Zelfde vraag als eerder al gesteld is. Moet er nog ergens een info of verlanglijstje ingevuld worden? of moeten ze echt de info uit mijn profiel en berichten halen?