Envoler schreef:Ik denk dat ik hem heel duidelijk laat zien dat ik een goede schoondochter kan zijn.
Ondanks dat ik zelf mijn keuzes maak en ook beslissingen heb genomen omdat dat invloed had op de relatie (mannelijke vrienden bijvoorbeeld, geen contact meer mee), lijd ik wel het leven zoals hij dat ook graag ziet. Ik heb veel 'geoffert' voor ons, waar ik ook volledig achter sta. Maar soms vergeet ik dat of lijkt hij dat wel normaal te vinden terwijl ik hele grote stappen heb gemaakt.
Toch twijfel ik absoluut niet aan zijn liefde voor mij
Dat controleren heeft hij wel gedaan, zoek vrienden app op de iPhone (hier hebben we elkaar niet meer op omdat het hem erg beinvloedde mij steeds te controleren) en bellen als hij zag dat ik niet thuis was. Controleren van telefoon elke dag en meerdere malen en ook social media, hij kon op mijn accounts ik tevens ook op die van hem.
Ik heb geen social media meer omdat het toch wel spanning bracht en hij gewoon geen andere mannen in mijn leven wil zien. Oke ik heb 1 goede vriend overgehouden maar die is homo en daar ben ik wel veel mee.
Hij kijkt nog wel mee op mijn telefoon als ik een bericht krijg. Mag want heb niks te verbergen.
Verder wil hij wel op de hoogte zijn waar ik ben en met wie en dit van te voren vertellen en niet achteraf en dat is ook met wie ik bijv op de app praat.
Wilde dit eigenlijk niet delen omdat ik weet welke reacties dit opwekt. Nogmaals twijfel ik niet aan zijn liefde en oprechtheid.. Ik kan niet geloven dat hij mij misschien belazerd. Altijd bij mij en ziet zelf zijn vrienden en familie amper om bij mij te zijn
Dit TS vind ik heel eng. Het maakt niet uit dat meneer moslim is, van iedereen die dit soort dingen doet vind ik dat eng. Dit is jou isoleren van de omgeving , jou afhankelijk maken van hem.
Je moet me even uitleggen: waarom mag je niet meer omgaan met mannelijke vrienden? heeft hij zo weinig vertrouwen in je dat je het niet meer mag? Mag je alleen met die homo vriend omgaan omdat deze "jouw toch niet ziet staan?". Want de enige reden waarom je het niet mag is omdat hij je niet vertrouwd. Ik neem aan de je verstandelijk genoeg bent om niet met iedereen aan te lopen? dus waarom zou je geen mannelijke vrienden mogen hebben?
Dan het social media en controle gedeelte. waarom alles controleren? Heeft hij zo weinig vertrouwen in jou dat je niet eens een stukje privacy krijgt op social media? Sorry hoor maar dat hoort niet. Een relatie staat of breekt bij vertrouwen. En dat heeft hij zoals ik het lees weinig in je
Lieve TS je geeft zo veel op voor een man die zo weinig terug doet voor jou. Alsjeblieft denk goed na. Ga je jezelf echt in al die bochten wringen om meneer zijn zin maar te geven? Uit jou berichten haal ik dat je jezelf kompleet op geeft voor hem , maar hij geeft niks op voor jou.
Als hij echt zo veel geeft om jou had hij je al lang voor gesteld aan zijn familie. Tevens dan zette hij je niet voor het blok neer dat je snel met hem moet trouwen wanneer jij zijn familie ontmoet. Als hij echt van je hield zette hij zijn familie voor het blok neer ipv jou: "neem mijn vriendin en mij zoals wij zijn of neem ons niet" Als je echt van iemand houd zet je deze voor je familie neer, want je wilt dat diegene je familie word, degene waarmee je een familie gaat stichten.
Denk alsjeblieft goed na