Wat is (zijn) jouw droomauto('s)?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 00:08

De Alfa Romeo 33 sportswagon 2e serie (of 1e serie, 2e variant, afhankelijk van hoe je telt).

Ik heb nu al (zover bekend) de enige Turbodiesel ervan in Nederland, rijdend. En ik heb onder zeil één van de weinige sportwagon 4x4's staan totdat ik geld heb om hem op te knappen.

Beide naar topstaat brengen kost al snel 30.000-50.000€ (samen, niet per stuk), dus dat zou als eerste gebeuren. En daarnaast komt er dan een tiny house met auto die hem mag trekken en daarbij een bijpassende 3-paards trailer. Locatie met voldoende schuurruimte om alles droog te zetten erbij en ik ben helemaal gelukkig.

De diesel:
Afbeelding

En de 4x4:
Afbeelding

Wat ik precies aan grote auto erbij zou willen weet ik nog niet. De trailer is daar waarschijnlijk leidend in.

corientjuhh

Re: Wat is (zijn) jouw droomauto('s)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 00:10

Momenteel rij ik rond in een Lancia Ypsilon uit 2007
Als opvolger zou ik de Lancia Delta wel willen hebben in het roomwit :D

Eva

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 01:25

Deze!Afbeelding

De nieuwste smart van dit jaar! Jammer dat ik het geld niet heb.
26.000 voor zo'n koektrommel.. :wow:

Fifo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 04:31

@Repelsteel, dat optrekken is leuk en aardig, maar als je dat teveel doet kom je ook niet thuis. Zie vaak zat tesla's met 100km/h op de rechterbaan rijden omdat ze anders niet thuis komen, dan rijdt je ze met je Alto'tje zo voorbij. :')

Moet wel eerlijk zeggen dat ik nog nooit in een Tesla heb gereden, maar zoveel geld zou ik uberhaupt niet aan een auto uitgeven, het is en blijft wel een stuk mooie techniek en een knappe auto! Maar geef mij maar zo'n brulaap die je overal vol kunt gooien. :

@Eva, de nieuwe smart vind ik ook erg leuk, vooral in de brabus uitvoering, maar inderdaad veel geld voor een smartje.. -O-

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 05:10

Afbeelding
Afbeelding
MUSTANG!! Maar geen cabrio, Fastback mag.. Niet de modellen van de jaren 70,80,90 en begin 2000.
Eigenlijk zijn hier alleen de vroege modellen mooi van, dus tot 72/73 en vanaf de w5, alles daartussen laat maar zitten..
Hebben in januari 10 dagen zuid Florida onveilig gemaakt met een W6.. wat een auto <3 <3

Ooh en ik ben dol op onze bug, inmiddels 50 jaar jong <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 08:10

Fifo schreef:
@[naam], dat optrekken is leuk en aardig, maar als je dat teveel doet kom je ook niet thuis. Zie vaak zat tesla's met 100km/h op de rechterbaan rijden omdat ze anders niet thuis komen, dan rijdt je ze met je Alto'tje zo voorbij. :')

Moet wel eerlijk zeggen dat ik nog nooit in een Tesla heb gereden, maar zoveel geld zou ik uberhaupt niet aan een auto uitgeven, het is en blijft wel een stuk mooie techniek en een knappe auto! Maar geef mij maar zo'n brulaap die je overal vol kunt gooien. :

@Eva, de nieuwe smart vind ik ook erg leuk, vooral in de brabus uitvoering, maar inderdaad veel geld voor een smartje.. -O-

Ligt eraan welke versie je hebt. De goedkopere versies komen mínder ver op hun batterij.
Je het supercharges, fastned en op heel veel plaatsen laadpalen. Wanneer ik boodschappen doe zet ik hem aan de laadpaal waardoor ik ook geen extra tijd kwijt ben met tanken.
Ik kan hem zelfs overal gewoon in een stopcontact drukken, dan gaat het laden niet zo snel maar hij laadt wel. Dus in principe heb ik meer plaatsen beschikbaar om te "tanken" dan een normale auto.

Dat rustige rijden in de rechterbaan doe ik meestal als ik hem op autopilot zet, dan rijdt de auto helemaal zelf (navigeren moet je nog wel zelf doen maar het zal vast niet lang meer duren voordat een nieuwe update daar een einde aan maakt). Voor lange afstanden is dat heel relaxed.