Gekke supermarkt-taferelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 11:12

Mijn man kocht een tijd terug Maltesers bij de supermarkt voor mij :9 maar bij thuiskomst bleek er een gaatje in de verpakking te zitten. De sealrand was gewoon niet goed dicht. Mijn man heeft toen een heel luchtig mailtje gestuurd naar Mars in de trant van "nu hebben jullie mij in een heel lastig parket gebracht, want ik moet nu het weekend in met een vrouw zonder Maltesers". Wij kregen heel snel een hele leuke reactie terug en een paar dagen later een doos met een mega zak Maltesers en een zak met uitdeelzakjes "voor het volgende weekend" :D

Erg leuk en heel sympathiek!

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 20:36

Ik moet eigenlijk naar de winkel, maar ik durf niet meer :+

Mijn moeder had een steentje in een potje kruiden gevonden. Ze had gestuurd naar de producent dat ze wist dat het steengoede producten zijn, maar dat ze niet had verwacht dat ze het zó letterlijk namen.

We kregen een hele doos met potjes kruiden!

Silvo; goed opgelost. Ik moet nog lachen als ik weer Silvo kruiden koop.

vuurneon

Re: Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 12:20

Ik had de verkeerde saus in de verpakking, productie foutje. Kreeg ook keurig een doos met maaltijdpakketen :D

(En ik melde het alleen ivm allergie, want de inhoud klopte niet met de ingredientenlijst. Gelukkig konden ze terugkijken dat ik alleen pech had en er maar 1 zakje verkeerd was. Ze hebben daarna wel wat aanpassingen gedaan door op de verpakking te vermelden wat voor saus er in zit ipv blanco zak, zodat de consument ook extra check kan doen of het klopt)

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 12:47

Afgelopen week haalde mijn wederhelft het plastic van een sixpack bronwater af, om een fles te kunnen pakken. Niks scherps gebruikt, en zette de fles neer. Even later viel hem op dat een pak strooisel voor de cavia's, dat in de buurt stond, nat was... voelde hij ineens een flinterdun waterstraaltje en wat bleek: de waterfles was lek en twee flinterdunne straaltjes water spoten naar 2 verschillende kanten eruit.
Echt flinterdunne straaltjes en omdat het buiten bloedheet was, kon ik er het nut nog wel van inzien... :+ maar ja, je koopt zo'n fles niet om als sproeier te gebruiken, maar om te drinken. Dus terug naar de winkel, en we kregen geld terug...vermoedelijk was er in de winkel bij het lossen iets scherps ertegenaan gekomen (dat iemand met een mes het plastic van de kratten doorsneed).

xandra88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 12:48

Mijn zusje had laatst groente soep gemaakt en toen ze het opschepte, zat er toch wel een erg onaangenaam ingrediënt in haar soep "een worm". Deze heeft waarschijnlijk tussen de soepgroente gezeten. Ze heeft "dit gemeld en heeft haar geld terug gehad van alle ingrediënten die in de soep zaten, een bos bloemen en een doos chocolade. Netjes opgelost dus.
Ze zal alleen niet snel meer groente soep eten denk ik.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 22:32

Er komen echt ranzige dingen voorbij :=

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 23:04

Keertje Struik maaltijdsoep gekocht. Was alles behalve maaltijdsoep.
Kreeg een aantal dagen erna een doos met allemaal blikken soep. Behalve degene waar ik een klacht over had ingediend.
Ik werk zelf in de supermarkt. Heel leuk als je een tijd terug een bus pringles scant en er komt iets heel anders te staan zoals bleekselderij a 159 euro bijvoorbeeld

Sanned

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 23:10

Ik heb een tijdje terug een vingernagel in m'n eierkoek gehad... Helaas merkte ik dat pas toen ik m in m'n mond had :r Heb de hap in m'n mond uitgespuugd en de rest weggegooid.

In de winkel kreeg ik een bos bloemen en mocht ik kiezen tussen een nieuw pak eierkoeken of m'n geld terug, ben toch maar voor het laatste gegaan. Heeft ook een tijdje geduurd voor ik weer eierkoeken wilde eten. Maar wel netjes opgelost :j

Ik heb ook een keer een made gevonden in een mandarijn die ik al half op had... Dat is jaren geleden, maar ik inspecteer mandarijnen nog altijd grondig van binnen voordat ik ze opeet :+

primera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 23:53

Een doos eieren gehaald en toen ik ze doorbrak (2 van de 10) kwamen er allemaal grote maden uit. Was niks aan de eieren te zien van buiten af. Hoefde geen eieren mee te brengen en ook geen foto (had wel foto). Kreeg een ander merk eieren en een grote bos bloemen, oja en graag geen foto en tekst op social media plaatsen.

Ook wel een keer tijdens mijn eerste zwangerschap, een hamburger bij de burger King, nam een hap en was echt rauw van binnen. Manager maakte gelijk een nieuwe en excuses en kon meer krijgen (deed dat niet).

En mijn ouders kregen bij een restaurant in de dierentuin een paar kakkerlakken mee in de Tosti.

Vadrouille

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 02:10

Ik denk dat ik door jullie maar spullen terug moet laten brengen want ik heb 2 keer echt gewoon pech gehad.

Eerste keer haalde we chinees bij de chinees kom ik thuis maar had na het eten nog over dus plaats in de koelkast. Volgende dag warm ik mijn nasi op ( bakje leeg gegooit in een schaaltje zonder te kijken ) zet ik mijn lepel er in haal ik er een stuk ijzerdraad uit van 7 cm. Ik foto gemaakt naar de chinees krijg ik te horen van ja mevrouw maar wie zegt dat u dit er niet zelf heeft in gedaan ....

2 de keer was met de lasagna van de Deen, mijn ex en ik ( toen vriend natuurlijk ) haalde elke zaterdag al 3 jaar lang lasagna bij de zelfde deen. Die dag en het smaakte maar raar, datum was nog goed maar het was echt niet lekker. Moeder van ex terug gegaan en die kreeg ook te horen ja mevrouw we kunnen niks doen u heeft de verpakking al open gemaakt.

Verder nooit wat raars mee gemaakt..

primera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 08:44

Zo dan, die Chinees had toch wel even een probleem gehad met dat ijzerdraad. Achterlijk om zo tegen klanten te doen, je kan beter een klant te vriend houden dan een klant beschuldigen van iets wat hun fout is.

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 09:22

Och jongens, ik durf niet meer naar de winkel nu :(

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 09:35

Ooh zoiets heb ik ook ooit gehad bij een restaurant!

We hadden maaltijden via thuisbezorgd besteld. Mijn maaltijd was koud en toen ik het toch maar ging eten kwam er de ene kluwe haar uit na de ander.

Toen ik belde, op een normale toon, om dit te melden, kreeg ik de wind van voren.
Het eten kon onmogelijk koud zijn, de kok is kaal dus die haren heb ik er zelf in gedaan en ik deed dit alleen maar om gratis eten te krijgen.
Nou nog niet als ik er geld op toe had gekregen :Y)

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 09:51

Gatverdamme, wou dat ik dit topic nie was gaan lezen :')
Gelukkig nog nooit iets vies of raars tegen gekomen *klopt af*
Ik heb een tijdje wel in een ijsfabriek gewerkt.Daar moest een hele pallet ijs vernietigd worden omdat op 1 verpakking bloed zat.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 10:26

Gadver, dat verhaal over die eieren :r Ik eet iedere dag een ei..
Maar hoe kunnen eieren nou vol maden zitten. Dan moeten de maden toch via een opening in het ei naar binnen zijn gegaan?

Hypericum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 10:36

NathalietjeB schreef:
Haha als je aan productie werk zit qua salades maken, en dan ziet wat er voor smerige dingen mee gaan in de gesneden salades...

Sindsdien geen voor gepakte salades en groentes meer...

Dr kan rustig schoonmaak middelen, beestjes, stukjes blik, stenen, etc in zitten... T smerigste wat ik ooit ben tegen gekomen in t productie bedrijf, was een gebruikte condoom tussen een fruit zakje :r.
Waarschijnlijk vanuit een ingooi bak boven bij de sorteer machine mee gekomen :r

Serieus, een condoom?!
Gezien je onderschrift denk ik dat je weet waar je werkt en heb al meerdere ranzige verhalen over dat bedrijf gehoord, maar echt gat-ver-damme.

Ben wel nieuwsgierig of zoiets dan écht uitgezocht wordt, hoe het kan, of dat het een 'bedrijfsrisico'tje' is? :oo :r

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 11:01

Hypericum schreef:
NathalietjeB schreef:
Haha als je aan productie werk zit qua salades maken, en dan ziet wat er voor smerige dingen mee gaan in de gesneden salades...

Sindsdien geen voor gepakte salades en groentes meer...

Dr kan rustig schoonmaak middelen, beestjes, stukjes blik, stenen, etc in zitten... T smerigste wat ik ooit ben tegen gekomen in t productie bedrijf, was een gebruikte condoom tussen een fruit zakje :r.
Waarschijnlijk vanuit een ingooi bak boven bij de sorteer machine mee gekomen :r

Serieus, een condoom?!
Gezien je onderschrift denk ik dat je weet waar je werkt en heb al meerdere ranzige verhalen over dat bedrijf gehoord, maar echt gat-ver-damme.

Ben wel nieuwsgierig of zoiets dan écht uitgezocht wordt, hoe het kan, of dat het een 'bedrijfsrisico'tje' is? :oo :r

T bedrijf huist in warmenhuizen, en ik zie t zo boven bij de fruit ingooi hangen geen camera's en er komen amper mensen dus ja...

Dr zal vast genoeg dingen daar uitgespookt worden onder werk tijd, in principe word er enkel bij de inpak gecontroleerd voordat je t in de krat legt.

T word boven in gegooid en de machine regelt de rest, van afwegen tot verpakken en beland beneden bij de inpak afdeling op de tafel.
Joh t is zelfs dood normaal om savonds met de schoonmaak van machines, alle groente etc vol schoonmaak zooi op de band te leggen..

Ag en zo zijn er nog tig smerige dingen daar, sindsdien ben ik echt genezdn van verpakte salades en fruit etc

Hypericum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 11:11

Jep, dat bedrijf dacht ik al :+

Pfff serieus....en dat het gewoon kan :n Blijkbaar is er van buitenaf ook nagenoeg geen controle op.
Leuk item voor de Keuringsdienst van Waarde :D

anniekasaur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 12:32

Wow, nu stap ik helemaal over op niet voorverpakte groente haha.

Ik heb ooit eens een keer een zak van die engelse drop gekocht, en toen de zak half leeg was en ik eentje pakte en rustig zat te kauwen merkte ik ineens dat dat wel heel zeer deed, gauw uitgespuugd en hele mond open, zat er een stuk ijzerdraad(? in ieder geval iets stevigs en heel scherps) in. Helaas vergeten mee terug te gaan maar heb de rest maar weggegooid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 12:38

Ik heb een topic gemaakt over behandelen van klant/werknemer omdat ik in dit topic veel reacties zie waarin wordt beschreven wat jullie wel of niet normaal vinden als er iets fout is gegaan bijv.
[LZP] Het behandelen van klant en personeel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 13:22

Cayenne schreef:
Gadver, dat verhaal over die eieren :r Ik eet iedere dag een ei..
Maar hoe kunnen eieren nou vol maden zitten. Dan moeten de maden toch via een opening in het ei naar binnen zijn gegaan?

Die moeten er of aan de buitenkant in gezeten hebben of er moet een gat in het ei gezeten hebben...

elinedeau95

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 14:00

Ik sta bij de servicebalie in een supermarkt en zo veel klachten die ik in dit topic gehoord ben ik al tegen gekomen. :Y)

magrietJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 08:47

Een keer een sixpack cola bij de aldi gehaald. In de auto gezet, nergens tegen aangekomen. Toen ik thuis kwam was 1 van de flessen half leeg. Zat er een grote snee onder in de fles. De cola zat het grootste deel in het plastic wat om de sicpack heen zit

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 10:48

Heb nu al voor de zoveelste keer allemaal beurze appels... Is vanaf ze buitenkant niet zichtbaar en als je er dan in bijt heb je zon hap bruine appel. Is nu echt al de zoveelste keer en die dingen zijn hartstikke duur dus ik ga er nu maar eens mee terug.

Lady24

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 11:05

Ik liep laatst door de appie en daar lagen hele bruine bananen.. alsof ze er al een week lagen :\