Fysiotherapeut mee uit vragen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wat moet ik doen?

- Nu mee uit vragen en van fysio wisselen
76 (15%)
- Na de laatste behandeling mee uit vragen
247 (50%)
- Niet mee uit vragen
162 (33%)

Totaal aantal stemmen: 485

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-16 15:36

Haha zijn jullie ook aan het aftellen? :D

Ik ben wel een beetje zenuwachtig dat hij misschien weet dat ik dit topic heb aangemaakt :=
Ik las laatst in andere topics over jongens die meelezen enz.

Qerty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 16:08

Eilish schreef:
Haha zijn jullie ook aan het aftellen? :D

Ik ben wel een beetje zenuwachtig dat hij misschien weet dat ik dit topic heb aangemaakt :=
Ik las laatst in andere topics over jongens die meelezen enz.

Als hij het internet afspeurt naar jouw eventuele forumactiviteiten doet de werk-ethiek kwestie er verder sowieso niet echt meer toe en zijn jullie gewoon ontzettend ment-to-be. :D

Eilish

Re: Fysiotherapeut mee uit vragen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-16 17:10

Of iemand herkent mij of hem en zegt het tegen hem? Maar die kans is niet zo groot hoop ik :+

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 17:27

Ik zou het laten rusten en een paar weken later gaan chatten oid, en dan vragen om een drankje te gaan doen.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 18:41

Dan hoef je het iig niet meer te vragen :+

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-16 19:26

Haha Warboel, dat is waar!

Ik kan ook zeggen 'ik las laatst op bokt een topic over iemand die haar fysio therapeut wilde uitvragen. Hoe denk jij daarover?' :P
En dan gaat hij daarna meteen het topic opzoeken natuurlijk en komt hij erachter dat ik het ben :')

Maar ik moet het wel even serieus met hem over mijn klachten gaan hebben trouwens. Loop er nu alweer ruim een maand mee en het gaat niet echt beter.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 19:28

Misschien doet ie dat expres :')

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-16 19:39

Dat is het gewoon :+ Daarom moest ik ook weer terugkomen natuurlijk :P

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 19:51

Ik wilde het vorige week nog aan m'n fysio vragen hoe hij dit aan zou pakken, maar ik was bang dat hij dacht dat ik "iemand op een forum" als smoes zou gebruiken en dat ik een move probeer te maken ofzo. Dus ik durfde niet :')

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-16 20:03

Haha :D Daarom durf ik het al helemaal niet :o Bij mij zou het nog waar zijn ook.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 00:12

Ik snap je helemaal warboel, ik dacht er ook over om het eens te bespreken maar heb het niet gedaan om die reden. :')

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 01:13

Grappig topic!
Ik ben fysio en ben inderdaad een keer uitgevraagd door patiënt. Heb het zelf toen afgeslagen ook al was het een leuke jongen. Het mag niet en wil professioneel zijn in mijn vak. Officieel mag je pas een half jaar na het uitbehandelen iets beginnen is mij alfijd verteld op de opleiding.

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 07:45

Voor mij heeft dit topic twee kanten. Ik heb dit ook met een arts gehad en is er via via achter gekomen dat ik gevoelens voor hem heb. Nou zeg wat een ellende. Het levert allemaal niks op. Behalve dat ik er een knauw aan heb overgehouden. Maar zo gaat dat nou eenmaal.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-16 14:37

Haha wel grappig om te lezen dat jullie het ook niet durven te bespreken met jullie fysio :D
Er was wel iemand die dat had gedaan toch?

En leuk om de andere kant van het verhaal te lezen Sannnn! Een halfjaar wachten is wel lang. Ook omdat je diegene buiten de fysiotherapie niet kent. Dus wie weet klikt het dan niet :+

Jammer dat het zo gegaan is Valentijn5. Wat was er gebeurd? Of wil je dat liever niet op bokt zetten?

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 15:02

Ik wil het best vertellen. Ik ben verliefd geworden op hem door de manier hoe die naar me deed en wat die zei. Ik ben niet voor zijn uiterlijk gevallen maar voor hem gewoon als persoon. Op het moment dat die het met mij wou bespreken ging mijn zus mee die dag en stelde hij mij die vraag. Wat natuurlijk een raar moment is want waarvoor zou ik dat met hem bespreken waar mijn zus bij is. Ik heb ook een onderzoek van hem gehad en toen kwam die binnen ik had eigenlijk al onder zeil moeten zijn maar ik was nog wakker. En toen vroeg die of ik zijn email had ontvangen, ik zei ja. Hij wou mij gewoon begroeten terwijl ik op de onderzoektafel lag en ik voelde me bekeken op een niet zo'n prettige manier waar ik wel last van had. En toen ik nog een keer erheen moest omdat ik een afspraak had keek die me lang aan in me ogen terwijl ik nog in de wachtkamer zat en zei kom maar mee. En dan is die weer opeens een arts en gaat braaf voor zijn deur staan. Het kunnen bespreken kon niet meer want hij besteedde op een andere manier aandacht aan mij en tussendoor kwam ook nog eens de assistente binnen en we zaten in een andere kamer. Ik ben eigenlijk op het eind bedroefd weggegaan. En daarna heb ik nooit meer een afspraak gehad. Hij is nog wel mijn arts maar hoef niet meer naar het ziekenhuis. Dus ben niet uitgeschreven of overgedragen of wat dan ook. Maar ik had er eigenlijk een zaak van willen maken. Maar om te vermelden ik slik olanzapine en dat weet hij dat zijn medicijnen tegen pschyose dus dat werkt in mijn nadeel naar hem toe. Maar ik heb er pschysisch behoorlijk onder geleden onder mijn verliefdheid en heb dit besproken met de huisarts en de pschyoloog die ik had maar zij hebben me op emotioneel vlak gewoon geen ondersteuning gegeven en ik werd gewoon voor gek verklaard. Omdat het ook niet zomaar kan een relatie opbouwen met een arts. Maar het is nu al heel wat maanden geleden dat ik hem niet meer heb gezien of gesproken dus ben ik er al overheen gegroeid maar prettig is het nog niet.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-16 16:12

Oh dat is wel erg vervelend Valentijn5. Jammer dat hij er zo mee omgegaan is. Hij had je waarschijnlijk beter kunnen overdragen nadat hij erachter kwam.

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 16:20

Eilish schreef:
Oh dat is wel erg vervelend Valentijn5. Jammer dat hij er zo mee omgegaan is. Hij had je waarschijnlijk beter kunnen overdragen nadat hij erachter kwam.

Hij doet er dus niks aan. En nu moet ik me zelf eigenlijk professioneel opstellen omdat er geen andere manier mogelijk is. Ik heb nog wel meer verliefdheden gehad waarbij ik ben gedumpt en ik vraag me af of dat zo hoort dat je altijd op een pijnlijke manier wordt gedumpt.

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 23:03

Eilish schreef:
Haha wel grappig om te lezen dat jullie het ook niet durven te bespreken met jullie fysio :D
Er was wel iemand die dat had gedaan toch?

En leuk om de andere kant van het verhaal te lezen Sannnn! Een halfjaar wachten is wel lang. Ook omdat je diegene buiten de fysiotherapie niet kent. Dus wie weet klikt het dan niet :+

Jammer dat het zo gegaan is Valentijn5. Wat was er gebeurd? Of wil je dat liever niet op bokt zetten?

Ja heb ik gedaan :-)

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-16 11:45

Stoer hoor! Was jij niet bang dat hij het als een hint zag? :P

Oke, ik werd net wakker (laat gaan slapen :z ). En zag dat ik een oproep had gemist van een nummer dat ik niet ken (met het netnummer). Vervolgens zit ik op mijn telefoon wat te internetten om wakker te worden en gaat ie weer. Dus ik neem op. Is het hem! :wow:
Om de afspraak te verplaatsen naar een eerder tijdstip :+
Maar was de eerste keer dat hij belde. Ik was echt net wakker, dus laten we zeggen dat het niet mijn beste gesprek was:
"Dan zie ik je dan." "Oke." :')

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 11:47

Hahaha wauw, met een morning voice de telefoon opnemen is zo poedersuiker! Ik ben benieuwd hoe het afloopt. Ik heb een afspraak bij de fysio over een paar weken, als het topic dan nog loopt zal ik het eens aan haar vragen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 11:58

Neeee ochtendstemmen zijn sexy :))

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-16 12:26

Dat is goed Amyyy, ben benieuwd!

Op dit moment denk ik dat ik nog wel een tijdje fysio zal hebben. Maar ik ga het vanmiddag met hem bespreken, want de klachten verbeteren niet.

Ik denk dat hij sowieso doorhad dat ik net wakker was :Y) Want dan kan ik meestal niets ingewikkelder dan "oke" formuleren, laat staan van hoe mijn stem dan klinkt :+

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 12:27

Hoe denk je dat te gaan doen als jij hem mee uit vraagt en hij wijst je af/ of gaat er op in. In beide gevallen ben je wel je fysio kwijt of zijn er meer in de praktijk waar je terecht kan

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 12:31

Ik persoonlijk had er niets mee gedaan maar dat is uiteraard jouw eigen keuze.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 12:33

Als het wel klikt heeft ze nog gewoon wel d'r fysio, maar dan thuis :D :D :))

ts ging er toch nog ff niks meedoen? Alleen dr klachten bespreken of ben ik nu abuis?