Ik ben wel een beetje zenuwachtig dat hij misschien weet dat ik dit topic heb aangemaakt

Ik las laatst in andere topics over jongens die meelezen enz.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Eilish schreef:Haha zijn jullie ook aan het aftellen?![]()
Ik ben wel een beetje zenuwachtig dat hij misschien weet dat ik dit topic heb aangemaakt
Ik las laatst in andere topics over jongens die meelezen enz.

Daarom moest ik ook weer terugkomen natuurlijk
Eilish schreef:Oh dat is wel erg vervelend Valentijn5. Jammer dat hij er zo mee omgegaan is. Hij had je waarschijnlijk beter kunnen overdragen nadat hij erachter kwam.
Eilish schreef:Haha wel grappig om te lezen dat jullie het ook niet durven te bespreken met jullie fysio![]()
Er was wel iemand die dat had gedaan toch?
En leuk om de andere kant van het verhaal te lezen Sannnn! Een halfjaar wachten is wel lang. Ook omdat je diegene buiten de fysiotherapie niet kent. Dus wie weet klikt het dan niet![]()
Jammer dat het zo gegaan is Valentijn5. Wat was er gebeurd? Of wil je dat liever niet op bokt zetten?
). En zag dat ik een oproep had gemist van een nummer dat ik niet ken (met het netnummer). Vervolgens zit ik op mijn telefoon wat te internetten om wakker te worden en gaat ie weer. Dus ik neem op. Is het hem! 
Want dan kan ik meestal niets ingewikkelder dan "oke" formuleren, laat staan van hoe mijn stem dan klinkt