Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sammie schreef:Maar Kwanyin dat weet ts helemaal niet, want ts kan onmogelijk weten wie er allemaal exact wel en niet zijn uitgenodigd.. Ook dáár is het weer een aanname, ze kan hooguit het van een paar weten (en ook daar is maar de vraag hoe interpreteren zij de uitnodiging precies en is dit wel juist). Ts en wij zeker niet kunnen helemaal niet stellen dat iedereen wel per 2 is uitgenodigd.
Lizzyy schreef:Sammie schreef:Maar Kwanyin dat weet ts helemaal niet, want ts kan onmogelijk weten wie er allemaal exact wel en niet zijn uitgenodigd.. Ook dáár is het weer een aanname, ze kan hooguit het van een paar weten (en ook daar is maar de vraag hoe interpreteren zij de uitnodiging precies en is dit wel juist). Ts en wij zeker niet kunnen helemaal niet stellen dat iedereen wel per 2 is uitgenodigd.
Jij doet nu ook een aanname toch?
Ik heb het direct na het ontvangen van de kaarten aan de rest van de vriendengroep gevraagd en iedereen die daarin zit is de hele dag uitgenodigd, mét partner.
Sammie schreef:Maar Kwanyin dat weet ts helemaal niet, want ts kan onmogelijk weten wie er allemaal exact wel en niet zijn uitgenodigd.. Ook dáár is het weer een aanname, ze kan hooguit het van een paar weten (en ook daar is maar de vraag hoe interpreteren zij de uitnodiging precies en is dit wel juist). Ts en wij zeker niet kunnen helemaal niet stellen dat iedereen wel per 2 is uitgenodigd.
Jij doet nu ook een aanname toch?
Ik heb het direct na het ontvangen van de kaarten aan de rest van de vriendengroep gevraagd en iedereen die daarin zit is de hele dag uitgenodigd, mét partner.
Ik doe helemaal geen aanname en als ik die al deed klopt ie nog ook. Want wat jij zegt is dus precies wat ik aangeefMaar het is gewoon godsonmogelijk dat jij iedereen kent die op die bruiloft zal komen en ook dat jij ze allemaal persoonlijk heb gevraagd hoe en wat omtrent de uitnodiging.
Wacht nu maar eerst even af nav van je vriend, dan kun je altijd nog verder beslissen. Ik snap dat het vervelend overkomt en het is imo ook wel erg apart. Maar conclusies gaan trekken ala daar zijn ze wel persoonlijk geweest en hier niet én ze mag mij toch al niet maken de zaak alleen maar erger als je met dergelijke emoties zelf (aan) gaat bellen.
Sammie schreef:Dat zeggen diverse anderen in dit topic. Iedereen is wel in paren uitgenodigd behalve ts. Dát klopt dus niet
pmarena schreef:Dat iedereen kan je toch prima zeggen zonder dat je er specifiek bij zegt dat je de vriendengroep bedoelt
pmarena schreef:Dat iedereen kan je toch prima zeggen zonder dat je er specifiek bij zegt dat je de vriendengroep bedoelt
Maar TS, ik ben wel super benieuwd hoor, waarom jij tot een uitzondering gemaakt wordt.... je kan zelf echt niks bedenken, dat er toch een klein voorvalletje was, of je wel eens een uitspraak hebt gedaan over dat je bruiloften niks aan vindt ofzo... of toch dat je vriend een speciale functie heeft gedurende de dag waardoor jij je een beetje overbodig zou voelen?
Alhoewel dat laatste eigenlijk al nergens op slaat gezien het inmiddels toch ook wel jouw vriendengroep is geworden
En in de eerste 2 gevallen lijkt het me niet mer dan normaal dat je eerst even contact hebt om te vragen of je er zin in hebt om de hele dag te komen.
Ik zie geen enkele manier waarop dit een gevalletje "per ongeluk" kan zijn dus ben super benieuwd wat ze nu eigenlijk als reden opgeven en of ze allebei zelf niet hadden kunnen bedenken dat het nogal een aparte zet is
frensje schreef:Hoe regeerden de vrienden uit de whatsapp groep? Niet dat het wat uitmaakt maar ik ben gewoon nieuwsgierig.
Aangezien jullie al een tijd een serieuze relatie hebben, vind ik het vreemd dat jullie apart worden uitgenodigd. Klinkt als een soort streek van de bruid naar jou toe maar goed dat maak ik ervan.
Ik ben benieuwd wat er gebeurt als je vriend zijn vriend belt.
Leffroi schreef:Maak het niet te persoonlijk. Je kan niet met iedereen vrienden zijn en ik vraag me af of je dat in dit geval ook zou willen. No hard feelings, maar soms klikt het gewoon niet. Jammer dan. Inderdaad afmelden voor het vrijgezellenfeest en je vriend lekker laten gaan en jij je er 's avonds aan bijvoegen.
'Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan'
Sees schreef:petraaken schreef:Dan zit hij aan de hoofdtafel en zij ergens aan de andere kant van de zaal en dat is ook alles behalve leuk.
Die snap ik even niet
petraaken schreef:Leffroi schreef:Maak het niet te persoonlijk. Je kan niet met iedereen vrienden zijn en ik vraag me af of je dat in dit geval ook zou willen. No hard feelings, maar soms klikt het gewoon niet. Jammer dan. Inderdaad afmelden voor het vrijgezellenfeest en je vriend lekker laten gaan en jij je er 's avonds aan bijvoegen.
'Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan'
Dan zit hij aan de hoofdtafel en zij ergens aan de andere kant van de zaal en dat is ook alles behalve leuk.