Mishandeld

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 16:01

Helemaal met Picasso eens. Er is ook niemand die zegt dat TS zwak is.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 16:08

Nou TS is in elk geval al bij het topic weggegaan.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 16:43

Ts,je bent gelukkig nog niet getrouwd,en jullie wonen in de boerderij van JOUW grootouders.Hij moet daar dus weg omdat hij gevaarlijk voor je is.Krijg nou wat zeg, er zijn -tig lieve mannen met wie je wel een leuk en gezellig leven kunt opbouwen!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 17:06

Schaduw_roos schreef:
Alleen het advies weg rennen lost tot zover niet op. Dan gebeurt het ander vroeg of laat. Ik wil eerst weten of therapie zin heeft of niet. En dat ik excuses zoek om niet weg te kunnen gaan ga ik niet te ver op in. Maar mijn honden zijn geen standaard europees of amerikaanse huishond.

Je kan ook hem eruit zetten.
Als mijn vriend dit had gedaan en het was het huis van mijn grootouders had hij zijn spullen kunnen pakken.
Om vervolgens een contact/straatverbod te kunnen verwachten.

Lieve TS,

Dit soort mensen veranderen niet ook niet met therapie. Het is lief dat je nog hoop hebt, maar kies asjeblieft voor jezelf. Het is misschien heel moeilijk. Maar wel veel beter want meestal blijft het niet bij maar een keer.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 20:56

'Mijn honden zijn geen standaard Europees of Amerikaanse huishond'.. Wat een debiel excuus. Dus omdat jouw hond speciaal is laat je jezelf doodslaan? Get over it en doe het voor je familie. Zij staan straks huilend aan je graf, en geven zichzelf de schuld dat ze je niet beschermden, terwijl JIJ degene bent die het verschil kan maken.
Je vriend is gestoord, die gaat nooit veranderen.

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 22:31

Lau schreef:
Schaduw_roos schreef:
Alleen het advies weg rennen lost tot zover niet op. Dan gebeurt het ander vroeg of laat. Ik wil eerst weten of therapie zin heeft of niet. En dat ik excuses zoek om niet weg te kunnen gaan ga ik niet te ver op in. Maar mijn honden zijn geen standaard europees of amerikaanse huishond.

Je kan ook hem eruit zetten.
Als mijn vriend dit had gedaan en het was het huis van mijn grootouders had hij zijn spullen kunnen pakken.
Om vervolgens een contact/straatverbod te kunnen verwachten.

Lieve TS,

Dit soort mensen veranderen niet ook niet met therapie. Het is lief dat je nog hoop hebt, maar kies asjeblieft voor jezelf. Het is misschien heel moeilijk. Maar wel veel beter want meestal blijft het niet bij maar een keer.

Voor een contact/straatverbod is wel wat meer nodig.
Maar dossier opbouwen bij de politie is prioriteit 1, van ieder wissewasje melding maken tot het dik genoeg is.
Maar dat kan jaren duren voordat ze een mafketel straat/contactverbod geven.
Helaas hier bij goede vriendin meegemaakt wat een angst is daar geweest, terwijl ze wel na de eerste klap was vertrokken. Ik duim voor TS dat ze dat niet hoeft mee te maken.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 22:40

Ik vraag me eigenlijk af hoe effectief zo'n straatverbod is. Iemand die zo agressief is dat het nodig is voor hem/haar zo'n verbod in te stellen, gaat die zich daar dan aan houden op momenten dat hij een waas voor zijn ogen krijgt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 22:41

Nope, maar als die het straatverbod overtreed (nog voor er verder wat aan de hand is) is dat al wel een reden om 112 te bellen.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 22:46

Ah, ok, nu snap ik het inderdaad.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 23:42

Cayenne schreef:
Helemaal met Picasso eens. Er is ook niemand die zegt dat TS zwak is.

Helemaal niet. Kijk eens op Twitter naar #WhyIStayed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 23:44

Arc_En_Ciel schreef:
'Mijn honden zijn geen standaard Europees of Amerikaanse huishond'.. Wat een debiel excuus. Dus omdat jouw hond speciaal is laat je jezelf doodslaan? Get over it en doe het voor je familie. Zij staan straks huilend aan je graf, en geven zichzelf de schuld dat ze je niet beschermden, terwijl JIJ degene bent die het verschil kan maken.
Je vriend is gestoord, die gaat nooit veranderen.

Klinkt hard maar is wel de waarheid...

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 23:46

Ondertussen is TS al 2 dagen niet online geweest. Weet niet of iemand haar echte account weet, en dus weet of ze actief is geweest?

Niet melden wie ze is natuurlijk. Maar vanaf 4 juli geen reactie meer, en nu niet meer online geweest. Gaan mijn nekharen van overeind staan

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 01:55

Ts.. ik ken je niet maar je verdient zoveel beter. Ik hoop dat je dat weet.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 09:26

Mijn nekharen gaan niet overeind staan. Vind het bijna logisch.

TS opent een topic waarin uiteindelijk de waarheid wordt gemaakt tot de waarheid van een (of meerdere) bokkers, een waarheid die misschien niet voor de TS geld of herkenbaar is.
Neem bijvoorbeeld het bericht van Resistance en Arc_en_Chiel hier boven, je kan het brengen als waarheid maar je bent er niet bij dus pas daar mee op!!

Daarnaast heb je grote kans dat de TS dit topic leest onder haar eigen account en er geen behoefte aan heeft na 9 pagina's soms heftig veroordelende berichten om nog te reageren.

Hopelijk als ze voor zichzelf alles op een rijtje heeft, haar conclusies heeft getrokken en acties ondernomen meld ze nog hoe het nu gaat en wat ze heeft gedaan.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 09:35

Oh meis wat erg. Ik heb alleen jouw berichten gelezen.

Zet hem er uit. Nu kan je nog terug. Jullie hebben nog geen kinderen. Tuurlijk zal je verdrietig zijn maar jeetje, als hij hiervoor al eens behandeld is en hij heeft nu een terugval dan kan dat dus altijd gebeuren.

Kies voor jezelf!

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 09:38

A3a1 schreef:
Maar dossier opbouwen bij de politie is prioriteit 1, van ieder wissewasje melding maken tot het dik genoeg is.
Helaas hier bij goede vriendin meegemaakt wat een angst is daar geweest, terwijl ze wel na de eerste klap was vertrokken. Ik duim voor TS dat ze dat niet hoeft mee te maken.

meer nodig dan een gebroken oogkas en opname.
Dat geloof ik niet.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 09:50

IMJ schreef:
A3a1 schreef:

meer nodig dan een gebroken oogkas en opname.
Dat geloof ik niet.

Helaas wel.
Citaat:
Bewijs en onderbouwing

Het is wel belangrijk dat u uw aanvraag zo goed mogelijk kunt onderbouwen. U moet bewijzen kunnen leveren dat u stelselmatig wordt lastiggevallen door de gedaagde partij. Deze bewijzen kunnen onder andere bestaan uit het herhaaldelijk doen van aangiften, getuigenverklaringen, foto's.

http://www.straatverbod-contactverbod.n ... aanvragen/

danzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 18:03

en dan nog doen ze niks. Ik zit elke week weer vol verbazing Peter RRRRRRRRRRRR de Vries te kijken hoe ons politieapparaat gestalkte meisjes in de kou laten staan. Gewoonweg veel minder interessant dan een vermeende belastingvordering gaan innen.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 17:43

Oh asjeblieft zeg krijgt de politie weer de schuld dat ze niets doen?
Doe ff een tijdje hun werk en geef dan nog eens je mening. Wat een slap geneuzel zeg pfff

danzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 19:27

ik geef daar de agent de schuld niet van, het beleid is niet goed en ik weet zeker dat de agent wel wil

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 08:58

Bovendien komt de politie niet in actie bij onvoldoende bewijs: er zijn teveel meisjes/ vrouwen die mannen ten onrechte beschuldigen. Gewoon omdat ze dat kunnen.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 10:01

Nikass schreef:
Oh asjeblieft zeg krijgt de politie weer de schuld dat ze niets doen?
Doe ff een tijdje hun werk en geef dan nog eens je mening. Wat een slap geneuzel zeg pfff

Ik geef de politie nergens de schuld van hoor.
Ik geef alleen maar aan dat ze op korte termijn niets kunnen/mogen doen omdat daar bepaalde procedures voor gelden.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 21:49

Dat is maar hoe je het bekijkt. Een aangifte huiselijk geweld wordt erg serieus genomen, ook als dit "alleen maar" bedreiging of een enkele klap betreft. De zaak wordt sowieso voorgelegd aan de officier van justitie en die kan, als een verdachte niet meteen wordt gearresteerd, beslissen om een huisverbod op te leggen. Ook wordt er (ik dacht altijd) melding gedaan bij Veilig Thuis en iig bij de reclassering.
Dus dat er niks gedaan wordt of gedaan kan worden is imo onjuist

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 11:46

@Nikass
Mijn ervaring is helaas anders.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 13:04

Ik ben ondertussen wel benieuwd hoe het met ts gaat.