Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Schaduw_roos schreef:Alleen het advies weg rennen lost tot zover niet op. Dan gebeurt het ander vroeg of laat. Ik wil eerst weten of therapie zin heeft of niet. En dat ik excuses zoek om niet weg te kunnen gaan ga ik niet te ver op in. Maar mijn honden zijn geen standaard europees of amerikaanse huishond.
Lau schreef:Schaduw_roos schreef:Alleen het advies weg rennen lost tot zover niet op. Dan gebeurt het ander vroeg of laat. Ik wil eerst weten of therapie zin heeft of niet. En dat ik excuses zoek om niet weg te kunnen gaan ga ik niet te ver op in. Maar mijn honden zijn geen standaard europees of amerikaanse huishond.
Je kan ook hem eruit zetten.
Als mijn vriend dit had gedaan en het was het huis van mijn grootouders had hij zijn spullen kunnen pakken.
Om vervolgens een contact/straatverbod te kunnen verwachten.
Lieve TS,
Dit soort mensen veranderen niet ook niet met therapie. Het is lief dat je nog hoop hebt, maar kies asjeblieft voor jezelf. Het is misschien heel moeilijk. Maar wel veel beter want meestal blijft het niet bij maar een keer.
Arc_En_Ciel schreef:'Mijn honden zijn geen standaard Europees of Amerikaanse huishond'.. Wat een debiel excuus. Dus omdat jouw hond speciaal is laat je jezelf doodslaan? Get over it en doe het voor je familie. Zij staan straks huilend aan je graf, en geven zichzelf de schuld dat ze je niet beschermden, terwijl JIJ degene bent die het verschil kan maken.
Je vriend is gestoord, die gaat nooit veranderen.
A3a1 schreef:Voor een contact/straatverbod is wel wat meer nodig.
Maar dossier opbouwen bij de politie is prioriteit 1, van ieder wissewasje melding maken tot het dik genoeg is.
Maar dat kan jaren duren voordat ze een mafketel straat/contactverbod geven.
Helaas hier bij goede vriendin meegemaakt wat een angst is daar geweest, terwijl ze wel na de eerste klap was vertrokken. Ik duim voor TS dat ze dat niet hoeft mee te maken.
IMJ schreef:A3a1 schreef:Voor een contact/straatverbod is wel wat meer nodig.
Maar dossier opbouwen bij de politie is prioriteit 1, van ieder wissewasje melding maken tot het dik genoeg is.
Maar dat kan jaren duren voordat ze een mafketel straat/contactverbod geven.
Helaas hier bij goede vriendin meegemaakt wat een angst is daar geweest, terwijl ze wel na de eerste klap was vertrokken. Ik duim voor TS dat ze dat niet hoeft mee te maken.
meer nodig dan een gebroken oogkas en opname.
Dat geloof ik niet.
Citaat:Bewijs en onderbouwing
Het is wel belangrijk dat u uw aanvraag zo goed mogelijk kunt onderbouwen. U moet bewijzen kunnen leveren dat u stelselmatig wordt lastiggevallen door de gedaagde partij. Deze bewijzen kunnen onder andere bestaan uit het herhaaldelijk doen van aangiften, getuigenverklaringen, foto's.
Nikass schreef:Oh asjeblieft zeg krijgt de politie weer de schuld dat ze niets doen?
Doe ff een tijdje hun werk en geef dan nog eens je mening. Wat een slap geneuzel zeg pfff