Buikspieroefeningen doen en dan.... (18+)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Re: Buikspieroefeningen doen en dan.... (18+)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 11:56

Bij paardrijden kan ik het me alleen voorstellen als je verkeerd zit? Nl je moet op je billen zitten en niet op je muts.

OsMo: Toen je het de tweede keer voelde aankomen, waarom ben je dan niet gestopt? Tenminste, ik zou dan toch stoppen denk ik :+

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 12:31

OsMo schreef:
Omens Ik weet niet wat voor beeld jij hebt bij een vrouw die een coregasm krijgt.... :') .

Wel dapper om als man zijnde hier te reageren :P
Het klinkt of je veel verstand hebt van het vrouwen lijf....
Boy o boy gaat er voor jou een wereld open :') .

Ik wist niet eens dat die functie erop zat. Super handig, als je dat ook handsfree kunt.
Misschien ook wel goed dat mannen dat niet kunnen, want met onze zelfbeheersing zouden wij waarschijnlijk de hele dag niets anders meer doen dan met onze bekkenbodemspieren spelen.
[/quote]

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 17:57

Over werkgevers gesproken, nu moet ik denken aan Linda van scary movie: (vanaf 0:45)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 11:09

Maartje1990 schreef:
Bij paardrijden kan ik het me alleen voorstellen als je verkeerd zit? Nl je moet op je billen zitten en niet op je muts.

[naam]: Toen je het de tweede keer voelde aankomen, waarom ben je dan niet gestopt? Tenminste, ik zou dan toch stoppen denk ik :+

Dat komt omdat ik gewoon stom obsessief ben en ik in mijn hoofd vast zit aan een trainingsschema en ik wel dacht dat ik het gewoon kon negeren.
Nu sla ik de Crunches noodgedwongen over want ik ben er wel achter dat ik het niet kan negeren.
Dat vergt van mij wel aanpassingsvermogen en dat maakt ook dat ik nu wat de kluts kwijt ben.
Ik moet weer een nieuwe routine in mijn schema krijgen :') (ik lach er maar om maar eigenlijk is het om te huilen dat ik zo obsessief ben op momenten)

Ik wist het verschil trouwens niet tussen Site-uos en Crunches. Ik wist eerst niet eens wat ik deed want ik noemde het gewoon buikspieroefening (die Engelse benamingen ook :P )
Nu weet ik dat je met de Chrunch alleen met je schouders van de grond af komt en je rug blijft op de grond en bij Site-ups dan gaat je hele bovenlijf omhoog.
Ik deed voornamelijk de Crunches.

Afbeelding
Ik doe nu deze oefening er bij. Ik weet alleen niet hoe die heet. En de plank.

Afbeelding
En deze ga ik ook invoeren en volgens mij de leg raise.

Ik vind het wel lastig om te bepalen wat wel goed is en wat niet, er staat zoveel op internet en de een schrijft dit en de ander schrijft dat. En ook zoveel verschillende benamingen.
Owh en las ook ergens dat als je spieren zichtbaar wil laten zijn dat je niet meer dan 12 vet% moet hebben.
Ik zit nu volgens mij op 25% maar weet niet of ik naar die 12% wil :D Ik wil nog wel gewoon kunnen genieten van eten.
Maar ik ben wel trots op mezelf want in anderhalf jaar tijd ben ik van 95 kg naar nu 72.6kg gegaan.

Area51

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 12:26

Je ziet ze wel eerder hoor! Zeker zo'n lijntje zeg maar. Maar voor echt een sixpack zal je idd daar naar toe moeten.

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 14:28

Wat is bokt soms genieten _/-\o_ _O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 14:33

Dus bij tennis maken de dames die geluiden niet omdat ze kracht in hun mep zetten? :oo die doen hele andere dingen ondertussen dus :')

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 14:34

Die zetten kracht in hun Miep :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 15:16

_O- de tandjes Shirley, wat ben jij scherp! Kom niet meer bij van je opmerkingen...

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 16:47

Het komt vaker voor, net zoals bij oefeningen voor de bilspieren :)
Het staat toch allemaal met elkaar in verbinding dus zo raar is het eigenlijk niet. Wel een beetje ongemakkelijk :+

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 17:07

_/-\o_ _/-\o_ :') :') :') fantastisch topic. Gaf alleen wel ene heel nieuwe dimensie aan het sporten vanmorgen. Kon alleen maar aan dit topic denken hahahaha

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 17:26

Ianrowan2009 schreef:
TS, ik vind dat jij een ongelooflijke bofkont bent!!!
Ik mocht willen dat ik dit soort resultaten had. Ik zwoeg me stuk, en het enige wat ik eraan over houdt is nog meer honger en astmatisch gehijg 8)7

Dit was dus precies mijn gedachte _O-

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 07:15

oomens schreef:
OsMo schreef:
Omens Ik weet niet wat voor beeld jij hebt bij een vrouw die een coregasm krijgt.... :') .

Wel dapper om als man zijnde hier te reageren :P
Het klinkt of je veel verstand hebt van het vrouwen lijf....
Boy o boy gaat er voor jou een wereld open :') .

Ik wist niet eens dat die functie erop zat. Super handig, als je dat ook handsfree kunt.
Misschien ook wel goed dat mannen dat niet kunnen, want met onze zelfbeheersing zouden wij waarschijnlijk de hele dag niets anders meer doen dan met onze bekkenbodemspieren spelen.
[/quote]

Een bnb is toch wel erg nuttig. Nog een topic dat ik gemist heb. Zo op de vroege ochtend al de nodige slappe lach gehad, maar die hierboven doet het toch wel. Zie het al voor me in de sportschool of waar ook. Meneer wat bent u aan het doen :? Ik speel met mijn bekkenbodemspier. _O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 17:09

Kimmetjee07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 16:10

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 23:45

Ha ha ha grappig dat dit topic het BNB heeft gehaald :') .

Ik kan er nu zelf ook enorm om lachen. Zo gênant om mee te maken maar nu ik weet dat ik niet de enige ben voelt het niet zo gênant meer :D .

Nog steeds wat aan het sleutelen met oefeningen want de leg raises schijnen ook aanleiding te geven :') .