Zondag heb ik mijn eerste onderlinge wedstrijd, echt zin in! En ondanks dat ik een vakantie werken voor de boeg heb, ga ik daarna mijn eerste springzadel kopen en daar heb ik ook zin in
Kiekeboefje
Geplaatst: 30-06-16 16:04
Kiekeboefje schreef:
Holiiiiii Fushion Festival 2016, here I come!!!!!
Okeoke.. gaat niet door zaterdag
Anoniem
Geplaatst: 30-06-16 16:18
Vanavond een gezellig etentje en een drankje, zaterdag een mini festival en zondag weer een etentje! En de teken afspraak voor mijn nieuwe tattoo.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 30-06-16 16:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Imke1998
Geplaatst: 30-06-16 16:29
Ik verheug me op 28 juli. Als het goed is heb ik dan mijn laatste certificaat en anders wordt dit een heel teleurstellende dag. Verder verheug ik me op mijn stedentripje in augustus
Ik krijg in augustus en oktober Bokkers (vrijwilligers) en daar kijk ik naar uit, en vooral ook naar de komst van een vriendin die in Oostenrijk woont en die ik sinds eind 1999 niet meer gezien heb. Zij komt ook in Augustus en dan is er ook kermis hier en daar treden dit jaar toevallig een band en een artiest (met band) op waar ik groot fan van ben en nooit eerder gelegenheid heb gehad om ze live to zien!
Zondag en woensdag naar de bioscoop, in februari naar een heel gaaf concert (duurt dus nog even ) en binnenkort en afspraak gaan maken voor een tattoo!
Dat ik binnen 14 dagen eindelijk op mijn aangelegde piste thuis kan rijden!!! Geen verplaatsingen meer en rijden wanneer ik wil! Veel handiger met een zoontje van 15 maanden!!
Ik verheug me op 28 juli de dag dat ik voor 2 weken richting Cannes en Nice vlieg. Vind de vliegreis bijna nog leuker dan de vakantie. Hoezo een obsessie
op komende dinsdag dan kan ik mijn certificaat ophalen op school en dan hoef ik nooit meer terug te komen. en op 11 juli dan mag ik beginnen met werken
Vakantie, vandaag laatste schooldagje(tentamen en gesprek) en dan komende maandag en dinsdag nog stage! Daarna heerlijk genieten en er naar uitkijken dat mijn zadel komt over 3-5 weken. Nieuw zadel waarbij ik hopelijk geen rugpijn meer heb als ik gereden heb.