Oeps.. een nieuwe hobby! Figureren!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-17 00:17

Sorry girls, ik zie de berichten nu pas.
Ben niet heel actief geweest op bokt.

Jan Papenburg op Facebook deelt heel veel oproepjes in een figurantengroep. Aanrader om die te volgen.
Jolijn had het over Force071. Helaas is de opname data nog even uitgesteld, maar mochten jullie daarbij willen figureren zou ik zeker de pagina even gaan volgen.

Toevallig @loes1996, Ik had laatst een edelfiguratie in Spangas. en @darkadia, ik ken een meisje (wij hadden haar ook gecast) die meespeelde in Mr bears Journey!

Verder heb ik afgelopen tijd niet echt gefigureerd omdat ik een hele toffe Minor volgde waarbij we zelf filmpjes moesten bedenken en produceren. Zelf de castings houden, e.d. ZO TOF! Helemaal mijn ding!

Wel ben ikzelf veel bezig met acteren en heb ik net een cursus basis acteren gevolgd en een camera acteercursus. Ook ben ik gevraagd of ik tegenspel wil bieden bij audities, dus dat hoop ik te gaan doen straks *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 13:42

Bamii schreef:
Ik val even binnen, zijn er ook mensen hier die gaan figureren bij de film Redbad? :D Ik las dat ze nog figuranten zochten!

Zijn hier ook bokkers die vooral acteren en/of toneel spelen? :)

:j Ik werk als actrice en sta ook regelmatig nog op het toneel.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-17 17:40

Bizzybijtje schreef:
Bamii schreef:
Ik val even binnen, zijn er ook mensen hier die gaan figureren bij de film Redbad? :D Ik las dat ze nog figuranten zochten!

Zijn hier ook bokkers die vooral acteren en/of toneel spelen? :)

:j Ik werk als actrice en sta ook regelmatig nog op het toneel.

Oh wat gaaaf!

45u

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 10:56

.
Laatst bijgewerkt door 45u op 24-03-22 21:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Oeps.. een nieuwe hobby! Figureren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 12:22

Toneel waarschijnlijk niet want dat is maar een klein clubje :)) Acteerwerk is wel een wat grotere productie. Nieuwsgierigaards mogen me daar over pben want dat zet ik liever niet openbaar :))