Mensen mogen mij gerust taggen, ik snap niet waarom je dat zou tegenhouden. En als een potentiele werkgever zou zien dat je bezopen was op een feest en dan is hij/zij zeker zelf nooit dronken geweest. Ik heb helemaal niets te verbergen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mensen mogen mij gerust taggen, ik snap niet waarom je dat zou tegenhouden. En als een potentiele werkgever zou zien dat je bezopen was op een feest en dan is hij/zij zeker zelf nooit dronken geweest. estja schreef:Waarom zou ik in hemelsnaam op Fb willen zetten dat ik een relatie heb? Ik vind dat toch altijd zo stom uitzien.
Ik zie het gelukkig onder mijn Fb vrienden maar zeer zelden langskomen. Ik ga ervan uit dat mensen me zoiets wel een keer vertellen.
Maar zo heb ik mijn eigen moeder ook al aangesproken dat ik geen slecht nieuws (als in mensen overleden of scheiding) meer via sms of whatsapp wil ontvangen. Ze belt maar om me even fatsoenlijk te vertellen wat er aan de hand is.
Gucci_ schreef:Ik heb helemaal niets te verbergen.
arno8 schreef:En dan zie ik voor me hoe ze 'lekker gezellig' in hun 'quality time' naast elkaar op de bank op hun telefoon zitten te tikken in plaats van met elkaar te praten.
arno8 schreef:Haha vermakelijk topic! Ik moest vroeger ook niks van Facebook weten en verafschuwde het ook wel ergens (en sommige Facebookpraktijken vind ik nog steeds bizar). Zit nu zelf ook op Facebook en plaats vrolijk statussen, ook toen ik een relatie kreeg (nou ja, een paar dagen daarna) maar uiteraard deden we dat samen. Vind zoiets zonder overleg doen ook not done.
Verbaas me een beetje dat mensen zich ergeren aan mensen die zoiets op Facebook zetten.
arno8 schreef:Maar je ziet ook rare dingen voorbijkomen op Facebook. Een vriendin die dan op Facebook zet: "Zo, lekker gezellig op de bank met manlief!" En dan een reactie van manlief eronder: "Ja, fijn om eindelijk wat quality time met jou te hebben schat!"
En dan zie ik voor me hoe ze 'lekker gezellig' in hun 'quality time' naast elkaar op de bank op hun telefoon zitten te tikken in plaats van met elkaar te praten.